פרופ' יחזקאל טלר (צילום: דוד שי)
פרופ' יחזקאל טלר (צילום: דוד שי)

אחרי 12 שנה: נשיא גורדון פרופ' טלר מסיים את תפקידו

פרופ' יחזקאל טלר, נשיא המכללה האקדמית גורדון לחינוך ב-12 השנים האחרונות, יסיים את תפקידו. את טלר יחליף פרופ' יואל מנספלד מהחוג לגיאוגרפיה ולימודי סביבה באוניברסיטת חיפה. טלר: "12 שנה זה פרק הזמן המקסימלי לתפקיד נשיא במכללה. מנספלד ייכנס לתפקידו בחודש אוקטובר"

פורסם בתאריך: 23.5.23 15:20

נשיא המכללה האקדמית גורדון לחינוך פרופ' יחזקאל טלר מסיים את תפקידו במכללה לאחר 12 שנים. מחליפו של טלר הוא פרופ' יואל מנספלד מהחוג לגיאוגרפיה ולימודי סביבה באוניברסיטת חיפה.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות אמר טלר: "אכן אני מסיים את תפקידי. 12 שנה זה פרק הזמן המקסימלי לתפקיד נשיא במכללה. מנספלד נבחר על ידי הוועד המנהל שלנו, והוא ייכנס לתפקידו בחודש אוקטובר".

טלר הגיע לגורדון לאחר שהקים את מכללת כרמל בעיר התחתית (שנסגרה בינתיים) והיה לנשיאה. "כשהגעתי היו כאן 1,200 סטודנטים, אבל מאז השתנו הרבה מאוד דברים, והיום המכללה מונה 2,500 סטודנטים".

זו הקיבולת המלאה של המכללה?

"לא, אבל לצערי לא מגיעים מספיק אנשים לתחום החינוך וההוראה, וזוהי הבעיה".

 

 

האם אתה פורש לגימלאות או בדרך לתפקיד נוסף?

"לא קיבלתי הצעות, וכנראה אצא לגמלאות. הגיע הזמן".

מנספלד, יליד חיפה, סיים את לימודי הדוקטורט בבית הספר לכלכלה ומדע המדינה בלונדון. במהלך שנותיו באוניברסיטת חיפה הוא הקים את מגמת התיירות, הנופש והפנאי לתואר ראשון, ועם השנים התפתחה התוכנית לתואר שני בתחום תכנון ופיתוח משאבי תיירות. ב- 1990 יסד מנספלד את המרכז לחקר התיירות, הצליינות והנופש באוניברסיטה, ומאז הוא משמש ראש המרכז. מנספלד הוא ממייסדי פורום חוקרי התיירות בישראל, והוא מלמד גם באוניברסיטת בולוניה באיטליה כפרופסור אורח.

 

פרופ' יואל מנספלד (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)

פרופ' יואל מנספלד (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר