תיקי הברכות שהכינו התלמידים לטייס (צילום: בית הספר רמות)
תיקי הברכות שהכינו התלמידים לטייס (צילום: בית הספר רמות)

תלמידי רמות התגייסו למען הטייס הפצוע

התלמידים הכינו לטייס, המאושפז בבית החולים רמב"ם, תיקים קטנים ובהם ברכות להחלמה מהירה: "תודה שאתה שומר עלינו עכשיו, וכשאתה תהיה מבוגר אנחנו נשמור עליך"

פורסם בתאריך: 12.2.18 18:14

תלמידי בית הספר הממלכתי רמות בחיפה התגייסו למען טייס חיל האוויר שנפצע קשה ביום שבת בעת שמטוסו נפגע מאש נגד מטוסים במהלך תקיפה בסוריה. הטייס מאושפז עדיין בקריה הרפואית רמב"ם, והתלמידים הכינו לו תיקים קטנים ובהם ברכות להחלמה מהירה.

התלמידים כתבו: "תודה שאתה שומר עלינו עכשיו, וכשאתה תהיה מבוגר אנחנו נשמור עליך". התלמידים גם הביעו רצון לבקר את הטייס אך הדבר לא הסתייע.

 

טליה אדרי מכיתה א'2 עם ברכה לטייס (צילום: בית הספר רמות)

טליה אדרי מכיתה א'2 עם ברכה לטייס (צילום: בית הספר רמות)

 

 

מנהל בית הספר רמות עמית מיטנר דורון: "הפעילות היא יוזמה של שרית בוקר, רכזת השכבה הצעירה ומחנכת כיתה א', והיא רתמה לכך את התלמידים".

האם דיברתם איתם על האירוע שבעטיו נפל המטוס?

"התלמידים הגיעו ביום שלמחרת עם המידע מהבית, וקיימנו שיח על כך בכיתות. המחנכים ניצלו את ההזדמנות ודיברו עם התלמידים על המצב ואיך מתמודדים איתו, ואז עלה הרעיון לשמח את הטייס".

בוקר יצרה קשר עם קצין הביטחון של רמב"ם ווידאה איתו שאפשר להעביר לטייס מתנות, ולאחר שקיבלה תשובה חיובית הכינו התלמידים את הברכות וצירפו תמונות שלהם.

מיטנר דורון: "אני מניח שכאשר הטייס יתאושש הוא יענה להם ואולי גם יקפוץ לבקר בבית הספר. התלמידים בוודאי יתרגשו. הם כל הזמן מביעים דאגה לשלומו ושואלים אותנו שאלות לגבי סוג הפציעה שלו ומה יהיה איתו בהמשך. אמרנו להם שלפי הדיווחים בתקשורת הוא כבר ער ומדבר. אני חש גאווה גדולה על עצם הרצון של התלמידים לעשות משהו למען מישהו אחר. זה סוג של מוטיבציה פנימית שהביאה אותם לעשות את זה, סוג של אכפתיות מדהימה, אם כי לא מפתיעה".

 

"תהיה חזק בשבילנו" (צילום: בית הספר רמות)

"תהיה חזק בשבילנו" (צילום: בית הספר רמות)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר