אירה מייסטר
אירה מייסטר

קוראים לי אירה מייסטר

ואני בת 35 רכזת תעסוקה והכשרות בתוכנית “דרך המלך” של עמותת עלם בחיפה

פורסם בתאריך: 29.12.17 12:03

מהי תוכנית “דרך המלך”?

“זוהי בתוכנית לשיקום תעסוקתי אשר פועלת לשילובם של בני נוער וצעירים בסיכון במעגלי החיים הנורמטיביים. ‘דרך המלך’ מציעה מודל עבודה אינטגרטיבי הכולל מרכז תעסוקה שבמסגרתו מופעלים מסלולים של הכנה ומתן כלים ומיומנויות לעולם העבודה, שילוב במקומות תעסוקה והכשרות מקצועיות, והכל תוך דגש על ליווי וקשר אישיים עם מתנדב בוגר בדמות חונך שמלווה את הנער או את הנערה למשך שנה לפחות”.

מי מתקבל לתוכנית?

“התוכנית מיועדת לבני נוער ולצעירים בגילאים 25-15 שנמצאים במצבי סיכון שונים – נשירה ממסגרות חינוכיות, חברתיות או תעסוקתיות, שוטטות ועזובה, דחייה חברתית קשה, מצבי משבר אישיים ומשפחתיים, מעורבות בפלילים וכיוצא באלה. בתוכנית משולבים בני נוער וצעירים בעלי מוטיבציה לשינוי אשר נכונים לעלות על מסלול של בנייה ושיקום ולהתמיד בקשר בין אישי או במסגרת לימודית ותעסוקתית”.

איזה רגע מרגש חקוק בזיכרונך מהעשייה שלך?

“לאחרונה התקיים בחיפה ערב מרגש לגיוס מעסיקים שמטרתו היתה לחבר בין הנערים והצעירים שלנו לעסקים ולאנשי מפתח חיפאים כדי לייצר הזדמנויות תעסוקתיות מיטיבות עבורם. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל בעלי העסקים שהקדישו מזמנם ולקחו על עצמם שליחות חשובה זו. זה לא מובן מאליו ומחמם את הלב”.

 

האם משהו יכול לצאת בפועל מערב כזה?

“באירוע נכחו עשרות בעלי עסקים – נציגי ממט”י חיפה, מסוכנות סובארו שטראוס וממוקד 144 של בזק, מעצבי אופנה, בעלי מסעדות ועוד. במסגרת האירוע קיימנו פאנל סיפורי הצלחה עם נערים, עם מתנדבים ועם בעלי עסקים מהתוכנית, ששיתפו את הנוכחים בחוויות ההצלחה שלהם. המעסיקים יצאו בתחושה של שליחות ורצון לתת הזדמנות אמיתית לאלה שחסרים אותה, והם כבר זוכים לכוח עבודה חדש ונאמן”.

כיצד ניתן להצטרף אליכם?

“’דרך המלך’ תשמח לצרף לשורותיה מתנדבים לליווי הנערים במסע התעסוקתי ועסקים ידידים שיקלטו נער או נערה, צעיר או צעירה. ניתן לפנות אלי בטלפון 054-9773605”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ףאמליץ בשמחה על חגית כתבת כל בו שלוותה אותנו בכתבתה על דרפת הטרור ב24 לנובמבר. הרגישות האמפטיה האמת השיתוף ליוונו
    תודה חגית

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר