המרכז הרפואי בני ציון (צילום: טניה ידוב)
המרכז הרפואי בני ציון (צילום: טניה ידוב)

המרכז הרפואי בני ציון מקים מחלקת מיון ממוגנת

בנוסף בונה בית החולים מחלקת אשפוז תת קרקעית, וזאת בזכות תרומה של שלושה מיליון דולר מקרן הצדקה על שם ליאונה והארי הלמסלי. העבודות צפויות להימשך כשלוש שנים

פורסם בתאריך: 11.12.17 14:46

המרכז הרפואי בני ציון החל בעבודות לבניית מחלקת מיון ממוגנת ומחלקת מיון תת קרקעית, וזאת תודות לתרומה של שלושה מיליון דולר שהתקבלה מקרן הצדקה על שם ליאונה והארי הלמסלי. לפי ההערכות יימשכו העבודות כשלוש שנים, ועם השלמתן יוכל המרכז הרפואי לפעול באופן מלא גם בשעת חירום כמו תחת מתקפות טילים ולאחר אסונות טבע. נוסף על כך יאפשר הפרויקט להגדיל את תפוסת המטופלים בבית החולים בכמעט פי שניים, והמחלקות החדשות יצוידו בציוד חדיש ובטכנולוגיות מתקדמות.

את הפרויקט ינהל בני ציון במשותף עם משרד הבריאות שיפקח על תהליך המכרז ויעבוד בצמוד לצוות בית החולים במשך כל תהליך הבנייה.

מחלקת המיון החדשה תתפרש על פני כ-1,500 מ"ר ויהיו בה 35 מיטות לעומת 19 מיטות כיום, ובשעת חירום תוכל המחלקה להכיל 53 מיטות לעומת 35 מיטות כיום. מחלקת האשפוז התת קרקעית החדשה, ששטחה יהיה כ-1,900 מ"ר, תכיל 58 מיטות ותאפשר לבית החולים להציע מגוון רחב יותר של שירותים רפואיים.

 

 

מנכ"ל בני ציון ד"ר אמנון רופא: "המתקפה הבאה היא רק עניין של זמן, ולכן מיגון חדרי המיון והקמת מחלקה תת קרקעית ניצבים בראש סדר העדיפויות שלנו. עלינו לעמוד איתנים נגד מתקפות הטרור, וברשותנו התשתית הנכונה על מנת להציע סביבה בטוחה ומוגנת. אני מודה לקרן הלמסלי על התרומה הנדיבה שהעניקה לנו אשר מאפשרת לנו להגשים את המשימה החשובה הזו ולשמור על בטיחות הצוות והמטופלים שלנו בכל שעה".

סנדי פרנקל, נאמן הקרן על שם ליאונה והארי הלמסלי: "הקרן שמחה על ההזדמנות להמשיך ולתמוך במרכזים רפואיים ברחבי ישראל, ובייחוד בצפונה ובדרומה, על מנת לאפשר להם להעניק את השירות הרפואי המתקדם ביותר בכל מקום ובכל זמן. מחלקת החירום והמחלקה התת קרקעית יאפשרו לבית החולים להמשיך ולהעניק טיפול מלא ורציף גם בשעות חירום, וזאת תודות לתכנון הייחודי שנהגה בייעוץ עם רופאים מומחים בעלי ניסיון בטיפול בנפגעי טרור".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צפוני

    ללא פתרון הנגשת בית החולים לאמבולנסים, חולים, צוות רפואי המקום ייהפך לפקק תמידי. צריך לבנות כניסה תת קרקעית לבית החולים, צריך לבנות מקומות חניה לבית החולים, צריך לחבר את המבנה החדש עם הכרמלית (מנהרה של 100 מטרים).

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר