מנהרות הכרמל (צילום: רמי שלוש)
מנהרות הכרמל (צילום: רמי שלוש)

משרד האוצר: מחיר הנסיעה במנהרות הכרמל יוזל

משרד האוצר הודיע כי בעקבות התערבותו של שר האוצר משה כחלון יופחת מחיר הנסיעה במנהרות הכרמל בשנת 2018 בכ-30 אחוז ל-6.95 שקלים למקטע לרכב פרטי

פורסם בתאריך: 13.12.17 18:53

דוברות משרד האוצר דיווחה היום (רביעי) כי בעקבות התערבותו של שר האוצר משה כחלון יוזל מחיר הנסיעה במנהרות הכרמל בשנת 2018 בכ-30 אחוז ויעמוד על 6.95 שקלים למקטע לרכב פרטי. בהודעה צוין כי מחיר הנסיעה הנוכחי – 8.60 שקלים – היה אמור לעלות בחודש ינואר ל-9.80 שקלים, אך בתום משא ומתן בין האוצר לקבוצת כרמלטון, בעלת הזיכיון להפעלת מנהרות הכרמל, סוכם כי המחיר למקטע יופחת ל-6.95 שקלים.

"ההסכם יביא לניצול טוב יותר של התשתית במנהרות הכרמל ולשיפור במצב התחבורה במטרופולין חיפה, וזאת כחלק ממדיניות הממשלה לפעול למען צמצום העלויות החיצוניות של הגודש במטרופוליטניים, לצד הקלה משמעותית על המשתמשים והפחתת יוקר המחייה", צוין בהודעת דוברות משרד האוצר

 

 

כחלון: "מדובר בבשורה גדולה עבור תושבי חיפה והצפון. ההסכם החדש יקל על כיסם של הנהגים ועל עומסי התנועה בעיר. לא השלמנו עם העובדה שהמחיר יעלה בתחילת 2018 וניהלנו בחודש האחרון משא ומתן אינטנסיבי כדי להביא להפחתתו. נמשיך לעשות ככל הניתן כדי לחזק את חיפה ולהקל על חיי התושבים ועל יוקר המחייה בעיר".

מקבוצת כרמלטון נמסר בתגובה: "החברה פועלת בחודשים האחרונים ביחד עם משרד האוצר להשלמת עקרונות ההסכם שיאפשר הפחתת מחירי הנסיעה במנהרות, בתקווה שייחתם בהקדם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר