עדנה דוד (שנייה משמאל) במשלחת מטעם הסתדרות המורים למרוקו (צילום: יח"צ)
עדנה דוד (שנייה משמאל) במשלחת מטעם הסתדרות המורים למרוקו (צילום: יח"צ)

חברי האיגוד המקצועי של המורים במרוקו הוזמנו לבקר בחיפה

יו"ר סניף חיפה בהסתדרות המורים עדנה דוד השתתפה בכנס העולמי השלישי למנהיגות נשים בחינוך, שהתקיים במרקש שבמרוקו. לדבריה, חברי האיגוד המרוקאי הביעו רצון להגיע לארץ כדי ללמוד על עבודת הסתדרות המורים

פורסם בתאריך: 14.2.18 17:54

יו"ר סניף חיפה בהסתדרות המורים עדנה דוד הזמינה את חברי האיגוד המקצועי של המורים במרוקו לבקר בחיפה. דוד, המשמשת גם כסגניתה של מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, השתתפה בשבוע שעבר בכנס העולמי השלישי למנהיגות נשים בחינוך, שהתקיים במרקש שבמרוקו, ביחד עם משלחת מישראל. את הכנס ארגנה הפדרציה העולמית לעובדי הוראה, המייצגת כ-30 מיליון מורים ומחנכים מ-171 מדינות.

חברי האיגוד המרוקאי הביעו רצון להגיע לארץ כדי ללמוד על עבודת הסתדרות המורים, ולדבריה של דוד, הגעתם תתבצע בתיאום עם הגורמים המוסמכים בארץ.

 

 

דוד: "נושא הכנס היה 'מציאות במבוך, נשים, חינוך, אחדות ומנהיגות', והוא ארך חמישה ימים. בכנס השתתפו נציגים של איגודים מקצועיים ומזכ"לים של ארגוני חינוך מכל רחבי העולם. במסגרת הפגישות המקצועיות יצרנו קשר גם עם משלחות שלארצותיהן אין קשרים דיפלומטיים עם ישראל".

הדיונים בכנס התקיימו במפגשים של כלל המשתתפים ובמפגשים של שולחנות עגולים: "בן דוד נאמה ביום הראשון במרוקאית וביום האחרון בעברית, וזה היה מרגש מאוד. היא הציגה את העשייה של הסתדרות המורים ודיברה על ההצלחה של האשה באיגוד המקצועי שלנו ובמערכת החינוך במדינת ישראל. היא הביא כבוד רב למדינה ולהסתדרות המורים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר