קיפוד ים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
קיפוד ים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

רובוטיקה וקיפודי ים בבית הספר אליאנס

מרצים מאוניברסיטת חיפה מלמדים את תלמידי כיתות ח' בבית הספר אליאנס נושאים שנבחרו על ידי התלמידים. המטרה: לתת לתלמידים אופק אקדמי

פורסם בתאריך: 18.1.18 16:42

מרצים מאוניברסיטת חיפה מלמדים את תלמידי כיתות ח' בבית הספר אליאנס נושאים שנבחרו על ידי התלמידים. הפרויקט הוא יוזמה של רכזת השכבה אימאן בדאח, ומטרתו היא לתת לתלמידים אופק אקדמי.

עד כה שמעו התלמידים הרצאות בנושאים רובוטיקה, מדעי המוח וההתנהגות וקיפודי ים, וההרצאה הבאה תעסוק בחינוך פיננסי, כאשר כל הנושאים נבחרו על ידי תלמידי השכבה. מנהלת בית הספר מיכל גל מציינת שההרצאות מסייעות לתלמידי חטיבת הביניים לבחור את המגמה שבה ילמדו במסגרת לימודיהם בבית הספר התיכון.

 

 

גל: "אנחנו כל הזמן חושבים איך ליצור רלוונטיות לנושאים שאותם אנחנו מלמדים ובוחנים מה מעניין את התלמידים. הילדים משתנים, ומערכת החינוך אמורה להשתנות בהתאם".

איך נבחרו נושאי ההרצאות?

"בדאח העבירה לתלמידים שאלון שבו הם התבקשו לכתוב אלו נושאים מעניינים אותם. במקביל היא יצרה קשר עם האוניברסיטה וסיפרה להם על הרעיון, והם שמחו מאוד לשתף פעולה. על בסיס המידע שהתקבל מהתלמידים אותרו המרצים המומחים. כל הרצאה נמשכת שעתיים, והתלמידים יושבים מרותקים. ההרצאות מגרות את התלמידים ללמידה נוספת ומסייעות להם בחשיבה איזו מגמה לבחור בתיכון. בכל הרצאה מסבירים לתלמידים שאם הנושא מעניין אותם פתוחה בפניהם האפשרות להמשיך וללמוד אותו באוניברסיטה".

 

בית הספר אליאנס (צילום: חגי פריד)

בית הספר אליאנס (צילום: חגי פריד)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר