אנג’ל רודריגז. איפה הוא ואיפה גרגורי ורגאס? (צילום מכבי חיפה)
אנג’ל רודריגז. איפה הוא ואיפה גרגורי ורגאס? (צילום מכבי חיפה)

אנג'ל רודריגז נפצע בקרסול, במכבי כבר מחפשים לו מחליף

הרכז שנפצע בטורניר אלון סובל ממתיחה ולא ישתתף במשחקים מול קבוצות ה־NBA. במסע יצטרף למכבי רכז זר אחר, שאם ירשים הוא יוחתם במקום הפורטוריקני שייחתך מהקבוצה

פורסם בתאריך: 20.9.17 10:45

הרכז הפורטוריקני של מכבי אנג’ל רודריגז צפוי להיעדר למשך חודש לאחר שנפצע בקרסולו בטורניר אלון בכפר תבור בסוף השבוע האחרון. במהלך המסע לארצות הברית צפוי להצטרף לקבוצה רכז זר שיחליף אותו בשלושת המשחקים מול קבוצות ה-NBA, ואולי אף מעבר לכך.

ביום ראשון נשלח רודריגז לסדרת בדיקות, ובצילום שעבר התברר כי הוא סובל ממתיחה בקרסול. לפי האבחון הוא לא יוכל להשתתף במשחקים מול אינדיאנה פייסרס, פורטלנד טרייבלייזרס ויוטה ג’אז, ומכיוון שגם דגן יבזורי לא יוכל לשחק בגלל הפציעה שממנה הוא עדיין לא החלים, נתקעה מכבי ללא רכז. עוד לפני הפציעה התאכזב המאמן עופר רחימי מיכולתו של רודריגז, כך שאם הרכז שיחליף אותו במסע ירשים עשויה מכבי לחתוך את רודריגז ולהחתים שחקן חדש.

גם הגארד לוק מרטינז נפצע בכתפו במהלך טורניר אלון, אבל בצילום שעבר גם הוא ביום ראשון התברר כי פציעתו אינה קשה ושהוא יהיה כשיר למסע בארצות הברית.

בעניין אחר, מכבי פותחת את מועדון ה־100 המיועד ל־100 אוהדי VIP שירכשו מנויי כבוד על הפרקט ב־8,000 שקל. עבור חברי המועדון יועמד חדר אירוח לפני המשחק, במחציתו ובסיומו. אז מועדון יש ואולי יימצאו גם 100 אוהדים ברי מזל, השאלה היא איזו קבוצה הם יזכו לראות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר