עלי חטיב. הפועל טוענת שהוא ידע שיש לו חוזה חתום בג’בל מוכאבר (צילום: גיל אליהו)
עלי חטיב. הפועל טוענת שהוא ידע שיש לו חוזה חתום בג’בל מוכאבר (צילום: גיל אליהו)

הפועל חיפה תובעת את ההתאחדות, עלי חטיב ומכבי נתניה

לאחר שחויבה לשלם 600,000 שקל לקבוצה הפלסטינית ג’בל מוכאבר, תתבע הפועל את כל מי שלטענתה יש לו קשר במחדל החתמתו של עלי חטיב

פורסם בתאריך: 18.8.17 09:00

הפועל חיפה פנתה למשרד עורכי דין מוביל שצפוי להגיש בקרוב תביעה לבית המשפט המחוזי נגד ההתאחדות לכדורגל, עלי חטיב ומכבי נתניה, וזאת לאחר שהקבוצה חויבה לשלם 600,000 שקל לקבוצה הפלסטינית ג’בל מוכאבר.

כזכור, פסק דין של אופ”א קבע כי הפועל החתימה את חטיב למרות שהשחקן היה חתום כבר בג’בל מוכאבר, ואופ”א נעתרה לבקשת הפועל לשלם את סכום התביעה בפריסה לשלוש שנים.

ההתאחדות תיתבע על כך שהיא לא הודיעה למועדון כי חטיב קשור בחוזה עם קבוצה אחרת ולא מנעה את החתמתו בהפועל; חטיב ייתבע בטענה שהוא חתם בקבוצה לאחר שהבהיר לראשיה כי אין לו חוזה בקבוצה אחרת למרות שידע כי יש לו חוזה חתום בג’בל מוכאבר; ונתניה תיתבע משום שלטענת הפועל, כאשר חטיב עזב את חיפה וחתם בשורותיה היא התחייבה להתחלק עם הפועל בסכום התביעה אם הפועל תורשע על ידי אופ”א.

ועוד בענייני ערכאות, עו”ד אייל יפה הגיש ביום רביעי את סיכומיו בערעור שהגיש מהראן לאלה בפרשת החומרים האסורים. עו”ד יפה ביקש מדיין בית הדין המשמעתי של ההתאחדות גיורא לנדאו לזכות את לאלה מכל אשמה מכיוון שהשחקן לא היה מודע לבעייתיות בנטילת החומר. מנגד דרשה ההתאחדות להטיל עליו את מלוא העונש – ארבע שנים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר