היכל המשפט בחיפה. כאן ייקבע למי שייכות הקבוצות (צילום: רמי שלוש)
היכל המשפט בחיפה. כאן ייקבע למי שייכות הקבוצות (צילום: רמי שלוש)

למי מגיע הכסף – למכבי חיפה או להפועל נוה שאנן?

לפי הרשומות העבירה העירייה תקציב שנתי של 306,000 שקל לעמותת הפועל נוה שאנן כדורעף. בפועל עבר הכסף למכבי חיפה, שהקבוצות עברו לחסותה

פורסם בתאריך: 2.10.17 22:01

תקציב התמיכות העירוני לספורט בחיפה שפורסם כאן בשבוע שעבר עורר סערה בשל העברה של 306,000 שקל לעמותת הפועל נוה שאנן כדורעף. בחודשים האחרונים התגלעה מחלוקת, שהגיעה אף לפתחו של בית המשפט המחוזי בחיפה, בין מחלקת הכדורעף של מכבי חיפה למרכז הפועל, ובמרכזה העברתן של קבוצות הכדורעף – גברים ונשים – מהפועל נוה שאנן למכבי חיפה. לפי הרשומות העבירה העירייה את הכסף להפועל נוה שאנן, אך בפועל עברה ההקצבה לקבוצות הכדורעף של מכבי חיפה. כעת דורש מרכז הפועל להשאיר את הקבוצות תחת השם הפועל נוה שאנן, אך במכבי חיפה, שקבוצות הגברים והנשים שלה משחקות בליגת העל בכדורעף, מתנגדים לכך בתוקף. בשבועות הקרובים צפוי בית המשפט להכריע למי שייכות הקבוצות.

מנכ”ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין: “הנושא נמצא בין כותלי בית המשפט. מבחינתנו, קבוצות הכדורעף הן תחת עמותת הפועל נוה שאנן”.

בעניין אחר, יו"ר מכבי XT חיפה חיים קסל בירר לאחרונה במשטרה היכן עומדת החקירה של תקיפת אוהדי הקבוצה על ידי אוהדי מכבי תל אביב בסיום משחק גמר גביע המדינה לפני יותר מחצי שנה, ונדהם לשמוע כי אין כל התפתחות בעניין. קסל חושש שהתיק ייסגר ומאשים את המשטרה בהיעדר נחישות לתפוס את האוהדים התל אביבים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר