תום אלמדון. כשוער הוא לא מימש את הפוטנציאל הטמון בו, אולי כמאמן שוערים דווקא כן (צילום: שרון בוקוב)
תום אלמדון. כשוער הוא לא מימש את הפוטנציאל הטמון בו, אולי כמאמן שוערים דווקא כן (צילום: שרון בוקוב)

תום אלמדון מונה למאמן השוערים של מחלקת הנוער בהפועל חיפה

בהפועל חיפה ממתינים גם לתשובתו של חלוץ העבר אורן נסים שהוצע לו לשמש כמאמן החלוצים. שלומי שטיקר צפוי לאמן את אחת מקבוצות הנערים

פורסם בתאריך: 23.6.17 14:23

שוער העבר של מכבי חיפה תום אלמדון מונה למאמן השוערים של מחלקת הנוער בהפועל חיפה. בתחילת הקריירה שלו נחשב אלמדון בן ה־32 לשוער העתיד של הכדורגל הישראלי ורשם לא מעט הופעות בקבוצה הבוגרת של מכבי, אך לא הצליח לממש את הפוטנציאל ונדד בין קבוצות רבות. הוא שימש שוער משנה בליגת העל במדי בהפועל נצרת עלית, בבני יהודה ובהפועל תל אביב, ובהמשך ירד לליגות הנמוכות. במקביל הוא עבד בכמה מחלקות נוער כמאמן שוערים, בין השאר במ.ס נשר כאשר זאת היתה בניהולו של איל ברקוביץ’, ובהפועל ראשון לציון שנמצאת היום בבעלותו של ברקוביץ’.

הפועל פנתה גם לחלוץ העבר שלה אורן נסים והציעה לו לשמש כמאמן החלוצים של מחלקת הנוער. נסים עדיין לא השיב להצעה, אבל בהפועל מקווים שתשובתו תהיה חיובית ושביחד עם אלמדון הוא יקדם באופן משמעותי את הפן המקצועי במחלקה.

שלומי שטיקר, שהחליף באמצע העונה את רם בן מיכאל בתפקיד מאמן קבוצת הנוער וירד איתה לליגה הלאומית, צפוי להישאר במחלקה כמאמנה של אחת מקבוצות הנערים. אלעד בראון יאמן את אחת מקבוצות הילדים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר