שירן גולדשטיין ומלך זילברשלג. שאלה הלכתית
שירן גולדשטיין ומלך זילברשלג. שאלה הלכתית

למה מלך זילברשלג לא ינחה את תחרות נער ונערת השנה?

הכתב החרדי של תאגיד השידור כאן הודיע שהוא יצטרך לבחון את הסוגיה מבחינה הלכתית, אבל בהפקת התחרות לא רצו להתמהמה וסיכמו עם שירן גולדשטיין, שדרן תחנת הרדיו 99.5 חם אש

פורסם בתאריך: 15.8.17 19:36

ההכנות לתחרות נער ונערת השנה של חיפה והצפון בחסות סוכנות יולי מגיעות לישורת האחרונה, והשבוע סוכם על חסות נוספת עם החנות nyou outlet במתחם ביג קריות. אבל ההתרחשות האמיתית היתה מאחורי הקלעים, כאשר המפיקה זאזא כהן איישה את המשבצת הגברית שתנחה את האירוע לצדה של רוסלנה רודינה. שתי האופציות הבולטות היו מלך זילברשלג, הכתב החרדי של תאגיד השידור כאן, ושירן גולדשטיין, שדרן תחנת הרדיו 99.5 חם אש. זילברשלג הודיע שיצטרך לבחון את הסוגיה מבחינה הלכתית, מן הסתם בגלל שנערות מטופפות שם ואולי גם משום ש"כבוד בת מלך פנימה", אבל כהן לא רצתה להתמהמה וסיכמה עם גולדשטיין.

כהן, באמת חשבת שזילברשלג יסכים?

"קולגה המליץ לי עליו. חיפשתי פרטים עליו וראיתי שהוא בהחלט דמות חדשה, צבעונית ומעניינת שיכולה להתאים לאירוע, וגם חשבתי שזה יכול להיות גימיק מעניין. באותו הזמן עלה גם שמו של גולדשטיין, וכשראינו שזילברשלג לא חוזר אלינו גולדשטיין הרים את הכפפה. אני יכולה לבשר שיש לנו ממנחה אולטימטיבי לצד רוסלנה".

זילברשלג, נעלמת.

"עוד לא נתתי להם תשובה וזה ממש מביך".

מאוחר מדי. בחרו כבר במישהו אחר.

"אה… וואלה. רציתי לקבל קצת יותר רקע מה קורה שם ומה יהיה תפקידי שם אבל לא הצלחתי לקבל תשובות כי הסרטון ששלחו לי ביוטיוב לא הספיק. הסרטון היה מכיוון המתמודדים ולא מכיוון המנחים. כדי להיכנס לנעליים כאלה אני צריך לדעת מראש מה קורה שם".

אז עדיין לא התייעצת מבחינה הלכתית?

"הייתי אמור לדעת יותר מה קורה שם כדי לבדוק את הנושא ההלכתי, אבל לא הגעתי לאינפורמציה הזו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר