פרויקט "יפה נוף 120 - פארק זאבי" (הדמיה: viewpoint)
פרויקט "יפה נוף 120 - פארק זאבי" (הדמיה: viewpoint)

הונחה אבן הפינה לפרויקט היוקרה "יפה נוף 120 – זאבי פארק"

בפרויקט, המשותף ל"אלעד ישראל מגורים החדשה" ולאיש העסקים גד זאבי, ייבנו כ-216 דירות ושטחי מסחר. זאבי: "הפרויקט ייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר במיקום הכי יפה וייחודי הן בחיפה והן בישראל"

פורסם בתאריך: 31.10.21 16:50

שלשום (שישי) התקיים אירוע הנחת אבן הפינה של פרויקט המגורים היוקרתי ברחוב יפה נוף 120 בחיפה של "אלעד ישראל מגורים החדשה" ואיש העסקים גד זאבי.

הפרויקט, "זאבי פארק" יכלול כ-216 דירות ושטחי מסחר. בשלב א׳ של הפרויקט, שיוצא לדרך, יוקמו 79 דירות בשני בניינים בהשקעה של כ-120 מיליון שקלים. בשלב ב' יוקמו 137 דירות נוספות בשני בניינים.

בטקס הנחת אבן הפינה השתתפו איש העסקים גד זאבי ואשתו, טליה; מנכ"ל "אלעד ישראל מגורים החדשה", רונן יפו; מנכ"ל מנו ספנות משה מנו, ואשתו, איריס; הארכיבישוף ד"ר יוסף מטה, קונסול הכבוד של תאילנד ואורחים נוספים.

איש העסקים גד זאבי ורונן יפו, מנכ''ל "אלעד ישראל מגורים החדשה" (צילום: רפי דלויה)

איש העסקים גד זאבי ורונן יפו, מנכ"ל "אלעד ישראל מגורים החדשה" (צילום: רפי דלויה)

 

יפו אמר בטקס: "אנחנו שמחים לקחת חלק, יחד עם גד זאבי, בפרויקט ברחוב יפה נוף 120, שיקבע סטנדרט חדש של איכות בחיפה. 'אלעד ישראל מגורים החדשה' ממשיכה לקחת חלק בפרויקטים בכל רחבי הארץ, כאשר ההתמקדות היא באזורי ביקוש, ואנחנו שמחים להיכנס כעת גם לחיפה. אני סמוך ובטוח שזה יהיה אחד הפרויקטים היפים והטובים שייבנו בחיפה ובישראל".

פרויקט "יפה נוף 120 - פארק זאבי" (הדמיה: viewpoint)

פרויקט "יפה נוף 120 – פארק זאבי" (הדמיה: viewpoint)

זאבי: "פרויקט הדגל 'יפה נוף 120 – פארק זאבי' מהווה נדבך נוסף לחיזוק ומימוש הפוטנציאל הבלתי מנוצל של חיפה – העיר היפה ביותר בישראל ואחת מהיפות בעולם כולו. הפרויקט ייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר במיקום הכי יפה וייחודי הן בחיפה והן בישראל, עם תצפית של 360 מעלות ושטחים ירוקים בשטח של שמונה דונם במרכז הכרמל. לפרויקט כבר נרשמו היום לקוחות מתל אביב וממרכז הארץ. היום אנחנו שמים את חיפה על המפה".

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריה

    יונה יהב וסגניתו חדווה אלמוג לא הסכימו לבנייה הזו שתכער את העיר. אז תחשבו למה הם לא בשלטון היום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר