שלומי זינו ורועי לוי (צילומים: קובי מיכאלוב, תומר אפלבאום)
שלומי זינו ורועי לוי (צילומים: קובי מיכאלוב, תומר אפלבאום)

האם ראש עיריית נשר רועי לוי מתכוון להתמודד על ראשות עיריית חיפה?

בשאילתה ששלח היום חברהאופוזיציה בנשר שלומי זינו ללוי, הוא שואל את ראש העירייה: "האם הינך מתכונן לעזוב את נשר ולהתמודד לראשות עיריית חיפה ולבגוד בתושבי נשר?". לוי בתגובה: "מחמיא לי מאוד שזינו מבין שאני יכול לנהל גם את העיר השלישית בגודלה בישראל. המטרופולין זקוק למינוף כלכלי, כשהעיר הגדולה צריכה להוביל"

פורסם בתאריך: 17.11.21 20:16

האם ראש עיריית נשר רועי לוי מתעתד להתמודד על ראשות עיריית חיפה בבחירות המוניציפאליות הקרובות בשנת 2023? על שאלה זו מבקש חבר האופוזיציה במועצת העיר נשר, שלומי זינו, לקבל מענה בשאילתה שהגיש ללוי.

בשאילתה שהגיש היום זינו, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר, הוא כתב: "האם הינך מתכונן לעזוב את העיר נשר ולהתמודד לראשות עיריית חיפה ולבגוד בתושבי העיר נשר"?

ל"כלבו – חיפה והקריות" אמר זינו: "שמעתי שרועי לוי שוקל להתמודד בבחירות הקרובות לראשות עיריית חיפה. אני חבר מועצה ומתפקידי, כנבחר ציבור, לשאול בשם הציבור – האם זה נכון והאם הוא מתכוון לעשות זאת. תפקיד של ראש עיר זה לא רק ג'וב ויש מקום לחשוף את הכוונות, אם ישנן כאלו, ומי עומד מאחוריהן".

לוי נחשב במערכת המוניציפאלית כראש עיר צעיר ודינאמי שהוביל את נשר לפיתוח מרשים. הוא ניצב בשורה אחת עם ראשי עיר צעירים כמו ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ וראש עיריית קרית שמונה אביחי שטרן. בורסת ההימורים בחיפה על זהות המתמודדים שיתמודדו מול קליש רותם – שלא זוכה לתמיכה גבוהה על פי סקר שנערך  שערך ד"ר איתי בארי מאוניברסיטת חיפה ופורסם במארס האחרון – רק הולכת וצוברת תאוצה, בעיקר לנוכח גיבוש מועצת עיר לעומתית לראשונה בהיסטוריה החיפאית. אחד מהשמות שעלו הוא של לוי, לצד שמותיהם של שר האוצר לשעבר משה כחלון, יו"ר נתיבי איילון לשעבר מאיר חן וחברי מועצה ממועצת העיר. גורמים שהעלו את שמו של לוי משוכנעים, כי הוא בעל סיכויים גבוהים לנצח את קליש, אם אכן יתייצבו זה מול זו.

 

לוי מסר בתגובה: "מחמיא לי מאוד ששלומי זינו  מאמין בי ומבין שאני יכול לנהל גם את העיר השלישית בגודלה בישראל. המטרופולין זקוק למינוף כלכלי, כשהעיר הגדולה צריכה להוביל. העיר נשר נמצאת בתנופת פיתוח כלכלי, תרבותי, קהילתי וחינוכי. שיעור מקבלי הבגרויות בנשר נושק ל-94 אחוז. רק לאחרונה פורסם כי אנו נמצאים במקום השני אחרי תל אביב בהשקעה בחינוך. אבל זה לא אומר שאני מתכנן להתמודד על ראשות עיריית תל אביב".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ניקול טפירו

    מקווה שמר רועי לוי ראש העיר לא יעזוב בחיים את הבית שלו וימשיך לנהל את העיר נשר כי אין לו תחליף בכלל, ולך שלומי זינו מספיק עים האלימות שלך אתה יכול להיות ראש עיר רק לעבריינים גועל נפש

  2. חסן שוקרי

    עדיף שתמשיך לפתח את נשר ולסחוף עוד הרבה מצעירי חיפה לעיר.
    להגיע לעיר אשר עד הבחירות תהיה מתה לגמרי ולהחיות אותה ייקח יותר זמן מאשר העונות של היפים והאמיצים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר