לרופאים שלנו באהבה | צילום: [email protected]/depositphotos.com

לרופאים שלנו באהבה

לכבוד יום הרופא שמצוין השבוע, שאלנו את הרופאים של כללית על המקצוע בו בחרו, על תחום התמחותם, על העבודה הקשה בצל הקורונה וגם מה הם מאחלים לעצמם לשנה הקרובה. תכירו את המומחים של כללית שעושים הכל כדי שנהיה בטוחים. השבוע אנחנו עוצרים לרגע ומוקירים להם תודה

פורסם בתאריך: 13.1.22 19:12

מתי בפעם האחרונה ביקרתם אצל הרופא שלכם? נהניתם מייעוץ מקצועי? ויותר מכך, מתי בפעם האחרונה אמרתם לרופאים שלכם תודה?

מקצוע הרפואה הוא מהעתיקים בעולם ונדמה כי לצידו של כל שליט מוצלח עמד בעבר רופא מצוין, שידע לרקוח שיקוי לכל מחלה.

מי שנחשב לאבי הרפואה המודרנית הוא היפוקרטס – רופא יווני שייסד את בית הספר הראשון לרפואה בעולם המערבי וכתב כמה ספרים חשובים, כולל את שבועת הרופאים, שנקראת על שמו.

היפוקרטס שינה את פני הרפואה בעולם בכך שהיה הראשון שטען כי תפקידו של הרופא הוא לסייע לתהליכי החלמה בדרכים המתבססות על מדע ומאז עשה תחום הרפואה פלאים במציאת תרופות למחלות חשוכות מרפא לגוף וגם לנפש.

לכל אחד מאיתנו רופא שמלווה אותו כמעט מאז שנולד ואין מי שלא נזקק לשירותי רפואה מתקדמים בשלב כזה או אחר בחייו, ולו רק כדי להגיע למרפאה ולשמוע תגובה מנחמת שהמחלה 'הנוראית' שאנו בטוחים כי לקינו בה, היא בעצם 'וירוס' שיעבור תוך יום יומיים.

יום ההוקרה לרופאים במדינת ישראל מצוין מאז שנת 2017 בתאריך 11 בינואר, שהוא יום הקמתה של ההסתדרות הרפואית בשנת 1912.

יום זה בא להזכיר לנו מחד, את תרומתם של הרופאים לקהילה ואת חשיבותם עבור כל אחד מאיתנו ומאידך, שמאחורי כל רופא עומד אדם שבחר לצעוד בנתיב הרפואה כדי לעשות טוב, אדם שרואה במקצועו שליחות.

לרגל יום הרופא שמצוין השבוע, ובמיוחד בימים טרופים אלה של חוסר ודאות, ימים בהם הצוותים הרפואיים עושים מעל ומעבר על מנת שנרגיש בטוחים, אנו רוצים לעצור לרגע, לומר להם תודה ולהוקירם על הטיפול, השמירה על בריאות הציבור, המקצועיות, הדאגה, האוזן הקשבת, הסבלנות, האכפתיות, ההשקעה, מתן התקווה, הידע והמחקר הבלתי פוסק להארכת תוחלת החיים ואיכותה.

בכללית מציינים מדי שנה את יום חגם של הרופאים. הרופאים שהם חוד החנית של הקופה, שמצעידים את הכללית קדימה ומעניקים שירותי רפואה מתקדמים ודיגיטליים למטופלים ברחבי הארץ. הרופאים אשר נכונים להגיש סיוע חסר פשרות בכל שעה.

בשנה מיוחדת ומורכבת זו, בחרנו להציג בפניכם את הרופאים והרופאות של כללית, שאלנו אותם על הבחירה הייחודית שעשו, על תחום עיסוקם, על ההתנהלות המאתגרת בימי קורונה, על ההתפתחות שעבר התחום בו הם מומחים וגם מה הם מאחלים לעצמם לשנה הקרובה.

תכירו את הרופאים המומחים של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי!


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר