עינת קליש-רותם, קיריל קארטניק (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, בועז כהן)
עינת קליש-רותם, קיריל קארטניק (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, בועז כהן)

קארטניק במגעים עם קליש רותם לצירופו להנהלת העמותה לקליטת עלייה

לפני מספר חודשים הביאה מועצת השינוי את מינויו של קיריל קארטניק להנהלת העמותה כחבר קואליציה, אך ההצבעה נפסלה מסיבה משפטית שכן הוא לא נמנה עם הקואליציה. כעת מסתמן כי עינת קליש רותם עשויה להביא את מינויו מטעמה, וההערכות הן שקארטניק יידרש להגיע עמה להבנות הקשורות לתמיכתו בה במועצת העיר

פורסם בתאריך: 3.8.22 08:53

חבר מועצת העיר קיריל קארטניק במגעים עם ראש העירייה עינת קליש רותם להצטרפות כחבר בהנהלת העמותה לקליטת עלייה מטעמה. ככל הידוע, קארטניק נמצא בקשר עם ממלא מקומה של ראש העירייה נחשון צוק, שהוא איש הקשר שאמור להוציא אל הפועל את המינוי.

נזכיר כי קארטניק, שנכנס למועצה עם התפטרותו של דוד עציוני, הוא חבר אופוזיציה. לפני כמה חודשים הביאה מועצת השינוי את מינויו של קארטניק לאישור במועצת העיר כמינוי מטעם הקואליציה, אך מכיוון שהוא לא נמנה עם סיעות הקואליציה של קליש רותם, המינוי לא אושר בעצת היועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין.

 

 

בין קארטניק, שבינתיים הצטרף למפלגת ישראל ביתנו, לבין מועצת השינוי נוצר קרע על רקע הצבעתו בעד תקציב השכר ללשכת סגני ראש העיר. בשל הצבעתו זו הוא אף הוסר מקבוצת הווטסאפ של מועצת השינוי. במקביל נודע ל"כלבו – חיפה והקריות" כי מערכת היחסים בין קארטניק לקליש רותם ולצוק מתחממת, ונסללה לו הדרך להתמנות לחבר בהנהלת העמותה מטעמה של קליש רותם. ראש העירייה תידרש להביא את המינוי לאישור המועצה, אך לא לפני שתגיע עם קארטניק לשורה של הבנות הקשורות בתמיכתו בסוגיות מסוימות שהיא תביא לאישור המועצה. קארטניק מצדו מכחיש כי הוא מצטרף לקואליציה.

קארטניק: "ראשית, אני לא מצטרף לקואליציה. שנית, אני מבקש לקבל כתב מינוי לדירקטוריון העמותה לקליטת עלייה ומזכיר שעל מינוי זה הצביעו חברי מועצת השינוי".

זה אומר שיש סיכוי להצטרפות שלך לקואליציה שלה?

"נכון להיום אני ממשיך לעבוד כחבר אופוזיציה. אני אופוזיציה לראש העיר, ומה שחשוב בשבילי זה חיפה ותושביה. כיום יש שתי קבוצות שמתנהלות מתוך אינטרס אישי ואגו – הקואליציה והאופוזיציה. חברי מועצה שנמצאים שם יותר עשר שנים לא עשו כלום עד היום וגם לא יעשו כלום בהמשך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר