קאהירה עינין. "לאף אחד מהם אין שום בעיה ביטחונית" (צילום: ויסאם זועבי)
קאהירה עינין. "לאף אחד מהם אין שום בעיה ביטחונית" (צילום: ויסאם זועבי)

"לא מאמינה לכל מה שקורה כאן. הם לא מתעסקים בכלל בפוליטיקה"

המפיקה קאהירה עינין סיכמה עם להקה ידועה מרמאללה על שתי הופעות בארץ - האחת בנצרת והשנייה בחיפה - ודאגה למסמכים ולאישורים. אז מדוע במחסום נמנעה כניסתם של חברי הלהקה לישראל?

פורסם בתאריך: 27.10.17 19:28

בזמן שהיחסים עם הרשות הפלסטינית נמצאים בשפל סיכמה המפיקה קאהירה עינין עם להקה מפורסמת מרמאללה שנקראת אל-אנס ואל-ג'אם על שתי הופעות בארץ – היום (שישי) בנצרת ומחר באולם קריגר בחיפה. כבר ביום ראשון שעבר כל המסמכים הנדרשים הומצאו ולחברי הלהקה הונפק אישור כניסה לישראל, אבל היום במחסום הכל השתבש, ועינין הודיעה על ביטול ההופעה עד להודעה חדשה.

עינין, שו סר?

"היו מתוכננים ללהקה שני קונצרטים גדולים ששניהם כמעט סולד אאוט. זו להקה שהיתה אמורה להגיע אלינו בפעם הראשונה. קיבלנו תשובות חיוביות שהלהקה כן יכולה להיכנס, לאף אחד מהם אין שום בעיה ביטחונית, והם הגיעו, חיכו שעות במחסום ובסוף לא הכניסו אותם. אין מה לעשות".

מה תעשי עכשיו?

"ביום ראשון נגיש שוב את המסמכים ונראה מה יהיה. עכשיו אני מדברת עם כל האנשים ומחזירה את הכסף למי שרוצה, ואם מישהו שרוצה לחכות לתאריך חדש הוא יכול אבל אני כבר לא מאמינה לכל מה שקורה כאן. אלה בחורים שלא מתעסקים בכלל בפוליטיקה, אין לאף אחד מהם אף בעיה ביטחונית וגם לא למשפחה שלהם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר