איל מגד. "אני לא נכנע לחוליגניות" (צילום: תומר אפלבאום)
איל מגד. "אני לא נכנע לחוליגניות" (צילום: תומר אפלבאום)

"ש פה בפירוש הפקרות. הימים חולפים ואנה אני בא?"

הסופר איל מגד ואשתו הסופרת צרויה שלו אמנם קיבלו הודעה על כך שהטיפול בבעיית המכוניות שטסות בגובה נמוך ברחוב דניה הועבר למשרד התחבורה, אבל הם ממש לא שיכורי ניצחון

פורסם בתאריך: 22.12.17 19:16

סנובה היתה הראשונה לבשר לכם שהסופר איל מגד ואשתו הסופרת צרויה שלו עברו להתגורר בחיפה, והשמחה בברנז'ה התרבותית היתה גדולה. אבל האידיליה של בני הזוג התחלפה עד מהרה בתלונות חוזרות ונשנות על כך שרחוב דניה היוקרתי שבו הם גרים הפך למסלול מרוץ של מכוניות שטסות בו בגובה נמוך. התלונות לא נפלו על אוזניים ערלות, ואפילו ראש העיר יונה יהב התייצב במקום כדי לבחון מקרוב את מצוקתם. עכשיו, אחרי מאבק ארוך, קיבל מגד הודעה על כך שהנושא הועבר לטיפולו של משרד התחבורה, אבל מגד רחוק מלהרגיש תחושת ניצחון ועדיין תוהה – עד מתי?

מגד, באמת עד מתי?

"קיבלתי הודעה מהעירייה שהם שמחים לבשר לי שהתכנית לריסון התנועה ברחוב הוגשה למשרד התחבורה. מצד אחד זה יפה מאוד, אבל מצד שני הייתי בטוח שהגישו את זה כבר מזמן. קצת התאכזבתי מכך שזה קרה רק עכשיו, כי לך תדע מתי ידונו, מתי יאשרו, מתי יתקצבו ומתי יבצעו".

 

 

 

אז אפשר להגיד שניצחת או לא?

"לא, יש מציאות יומיומית שלא מתחשבת בלוחות הזמנים של משרדי הממשלה ושל הרשויות המקומיות, כך שאני מאוכזב מכך שזה לא יטופל מהיום למחר. בסופי שבוע, בגלל שהתנועה יותר דלילה, יש פה אנשים עם תעוזה ובעלי ממון שיכולים להרשות לעצמם מכוניות מרוץ שכמותן לא ראיתי בשום מקום בארץ ושנוסעים במהירויות מטורפות. אני לא נכנע לחוליגניות. עבריינות תנועה היא חוליגניות לכל דבר. ראש העיר שהוא ידיד שלנו היה אצלנו, הניד בראשו והבין שיש בעיה, אבל בינתיים השנים עוברות ושום דבר לא משתנה. עדיין לא התעריתי מספיק בשכונה כדי לדעת אם יש פה אנשים חסרי תרבות או לא, אבל יש פה בפירוש הפקרות. לחכות עד בוש לאישור משרד התחבורה? הימים חולפים ואנה אני בא?".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר