דוד עציוני. "הזמן קצר והמלאכה רבה" (צילום: שושן מנולה)
דוד עציוני. "הזמן קצר והמלאכה רבה" (צילום: שושן מנולה)

עציוני רוצה להעביר את כביש החוף במנהרה

המועמד לראשות העיר נפגש עם אדריכלים המתמחים בתכנון ערים כדי לקדם רעיון של העברת הקטע של הכביש לאורך החוף במנהרה, ובכך לאפשר הקמת פארק ואזור בילוי צמוד לחוף הים

פורסם בתאריך: 1.2.18 12:18

עו”ד דוד עציוני, שהכריז לפני שבועות אחדים על כוונתו להתמודד על ראשות העיר, מגלה השבוע קלף אחד מתוך המצע העתידי שלו. ביום רביעי נפגש עציוני עם אדריכלים המתמחים בתכנון ערים ושוחח איתם על רעיונות עתידיים לפיתוח העיר.

“כשהכרזתי על מועמדותי הבטחתי להביא רוח חדשה, צעירה ורעננה לעיר”, אמר עציוני.

הפגישה התמקדה בתוכנית שעציוני מתכוון לקדם, הכוללת מנהור של כביש החוף בקטע שנמתח לאורך חופה של העיר. לדבריו, מימוש של פרויקט כזה יאפשר הקמה של פארק ירוק ושל אזור בילוי בצמוד לחוף הים. “החוף של חיפה הוא אחד מהיפים ביותר בעולם”, אמר עציוני, “חבל שהתושבים לא זוכים להנאה מלאה ממנו. לא מתקבל על הדעת שכביש מהיר חוצה את העיר לאורך קו החוף בשטח שיכול לשמש לרווחת התושבים ולהוסיף מוקד משיכה משמעותי לעיר מהאזור כולו. בכוונתי לפעול לתיקון עיוות היסטורי זה ולתת לחוף הים את הכבוד הראוי לו”.

 

 

עדיין לא נבחרת ואתה כבר נפגש עם אדריכלים? זה לא קצת מוקדם?

“כשאבחר אני לא מתכוון לבזבז זמן. חיפה רדומה, הזמן קצר והמלאכה רבה. בימים אלה אני עובד על מצע ועל תוכניות שחייבות לצאת לפועל בהקדם האפשרי. אני מבטיח לתת לתושבי חיפה, שהם החומר האנושי האיכותי ביותר, את הטוב ביותר”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סי

    משה כחלון מבזבז את כספי הציבור בארץ על הבחור הזה כדיי שיהיה לו מקום לחגוג בבניה. ובנוסף הבחור הזה רק ילד עוד לא נולד וכבר רוצה להיות ראש עיר חחחח רק יונה יהב נקודה סוף.תושבי חיפה לא יודעים להעריך מה שיש להם בידיים וכול הערים הראשי עיר סוטים גונבים כסף פושעים מתנהגים בגסות. כאן יש ראש עיר עובד בפגישות עבודה בעירייה עובד ולא מזבל את השכל.מה עשה בשני
    1) מנהרות הכרמל
    2) תחנה מרכזית מדהימה בלב
    3) המון תמ"א 38 בכול פינה בנווה
    4) מגה פינוי בינוי בנווה דוד יוצא לדרך.
    5) בנה מחלקת התחדשות עירונית חשוב
    6) בטלו מדידות של תוספות לקבל עוד
    7) יש מתרונית בחיפה הרבה לפני תל אביב.
    דיי להגיד שיונה לא עשה כלום זו בושה לכם כתושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר