פיני וגמן. "הגמלאים הם די שקופים למנהיגות הפוליטית, אף אחד לא באמת סופר אותם" (צילום: ירון צור לביא)
פיני וגמן. "הגמלאים הם די שקופים למנהיגות הפוליטית, אף אחד לא באמת סופר אותם" (צילום: ירון צור לביא)

פיני וגמן יתמודד על מקום במועצה מטעם הגמלאים

ראש מערכת החינוך והרווחה לשעבר בעיריית חיפה הצטרף לרשימה בראשותו של חבר המועצה אלי לנדאו. לדבריו, הוא יודע בדיוק כיצד לגרום לעירייה להקצות תקציב גדול יותר לגמלאים

פורסם בתאריך: 6.2.18 08:48

פיני וגמן, שכיהן כראש מערכת החינוך, השירותים החברתיים והקהילה (אגף הרווחה) בעיריית חיפה, יתמודד על מקום במועצת העיר בבחירות המוניציפליות. וגמן, שיתמודד ברשימת שדולת הגמלאים בראשות חבר המועצה המכהן אלי לנדאו, מעביר בימים אלה חוגי בית על מצע הרשימה.

במסגרת תפקידיו בעירייה התוודע וגמן, עובד סוציאלי בהשכלתו, לנושא הגמלאים מקרוב, ולדבריו הוא יודע בדיוק מה צריך לעשות כדי לגרום לכך שהעירייה תקצה תקציב גדול יותר לטובת הגימלאים.

וגמן: "עוד לפני שהצטרפתי לרשימה היה ברור לי שאם הגמלאים לא ידאגו לעצמם ולא יגדילו את כוחם הפוליטי, השפעתם תהיה נמוכה והם לא ישיגו הישגים. הגמלאים הם די שקופים למנהיגות הפוליטית הן ברמה העירונית והן ברמה הממשלתית, ואף אחד לא באמת סופר אותם. המצב הזה היווה בשבילי את הטריגר להיכנס ולעבוד עם שדולת הגמלאים, וכך לסייע להם לשפר את תנאי חייהם. פוליטיקאים רבים מדברים רק על צעירים ושוכחים שיש גם גמלאים בעיר. היום מתגוררים בחיפה יותר מ-50,000 גמלאים, ותושבי חיפה בני 65 ומעלה מהווים 20 אחוז מהאוכלוסייה. זהו מספר עצום של אנשים, ומגיע גם להם תנאים טובים יותר ממה שהם מקבלים. זו אוכלוסייה שתרמה והשקיעה בביטחון, בחברה ובכלכלה, יש להם זכויות וצריך להכיר בהם. בשביל זה אני מוכן לפעול".

 

לנדאו: "אנחנו שמחים מאוד שוגמן הצטרף אלינו. הוא דמות מוכרת בעיר ובעירייה והוא כבר עוזר לנו".

במי תתמכו לראשות העיר?

"עדיין לא החלטנו. מי שירצה את תמיכתנו יצטרך להקים רשות לגמלאים, לתת חניה בחינם בעיר לגמלאים ולדאוג לאירועי תרבות שמתאימים לגילנו ושחסרים מאוד בעיר. אני קורא לכל הגמלאים לא להתפתות להצעות מרשימות אחרות שמבקשות את קולם כי אחרי הבחירות לא יהיה מי שידאג להם. רק אנחנו כאן בשבילם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר