יוליה שטראים. "אני כבר הספקתי ללמוד דבר או שניים, אבל תמיד יש עוד מה ללמוד"
יוליה שטראים. "אני כבר הספקתי ללמוד דבר או שניים, אבל תמיד יש עוד מה ללמוד"

הפתעה: שטראים שוקלת לרוץ לראשות העיר

סגנית ראש העיר ויו"ר סיעת חיפה ביתנו יוליה שטראים כבר הצהירה כי היא תרוץ למועצת העיר גם ללא תמיכתה של מפלגת האם שלה, אבל כעת השאיפות שלה עולות מדרגה

פורסם בתאריך: 26.2.18 08:02

רשימת הפוליטיקאים המקומיים שרואים עצמם מועמדים לתפקיד ראש העיר הולכת ומתארכת, ואליה מצטרפת גם יוליה שטראים, סגנית ראש העיר ויו"ר סיעת חיפה ביתנו, ששוקלת את צעדיה. לאחר שבינה לבין מפלגת האם שלה ישראל ביתנו התגלעו חיכוכים וחילוקי דעות היא הצהירה שתרוץ למועצת העיר גם ללא תמיכתם של אנשיו של אביגדור ליברמן, וכעת, למרות שהיא צועדת יד ביד עם יונה יהב מאמצע הקדנציה הראשונה שלו, השאיפות שלה עולות מדרגה.

 

 

שטראים, אצבע בעין ללזר קפלון?

"אני עדיין שוקלת אם לרוץ או לא. תלוי מי יהיו השחקנים. חוץ מיהב אני לא רואה אף שחקן משמעותי. אביהו האן? מה הוא עשה? עינת קליש רותם שלא יודעת כלום חוץ מהצעות לסדר היום? יש דברים יותר חשובים בעירייה. וחוץ מזה, כדי להיות ראש העיר צריך לקום בבוקר ולא לחלק עוגה אלא לראות איפה לא ניקו זבל, ולישון בשקט רק כשהכל בעיר מתפקד כמו שצריך. זו עיר לא קלה של דו קיום, של צעירים ושל מבוגרים, ובשביל זה צריך ניסיון. אני כבר הספקתי ללמוד דבר או שניים, אבל תמיד יש עוד מה ללמוד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שתחבור לעינת

    שטראים תקראי היטב את המפה,
    את כבר לא תהיה סגנית בקדנציה הבאה אם לא תודיעי מראש על תמיכה בעינת קליש.
    גם לציבור העולים ויוצאי רוסיה נמאס מהדעיכה של חיפה.

  2. ענת פרנקל

    עינת קליש רותם תהיה ראש העיר הבאה של חיפה ואם גב שטראים מזלזלת בה הרי שזה אומר עינת קליש רותם מאוד משמעותית. ושטראים כנראה לא מבינה את ההצעות לסדר שעינת קליש רותם הגישה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר