דדי פרלמוטר. עומד בראש קרן ההשקעות אקליפטוס ודירקטור בחברת השבבים מלאנוקס (צילום: מוטי מילרוד)
דדי פרלמוטר. עומד בראש קרן ההשקעות אקליפטוס ודירקטור בחברת השבבים מלאנוקס (צילום: מוטי מילרוד)

רשימת המועמדים של העבודה לראשות העיר מתרחבת

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי בוחן את האפשרות להציב כמועמד המפלגה לראשות העיר את דדי פרלמוטר, לשעבר סמנכ"ל אינטל העולמית שכונה "האבא של הפנטיום" וחיפאי גאה

פורסם בתאריך: 25.3.18 11:48

לא ברור עדיין אם מפלגת העבודה תציג מועמד מטעמה שיתמודד על ראשות העיר, אבל רשימת השמות הפוטנציאליים שמועלים במסגרת זו הולכת ותופחת. אחרי ישראל סביון, ד"ר נתן פורמן ויובל רבין, ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע שיו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי בוחן את האפשרות להעמיד בראש הרשימה את דדי פרלמוטר, לשעבר סמנכ"ל אינטל העולמית.

 

 

בקרב הציבור הרחב פרלמוטר הוא אלמוני, אבל בקהילת העסקים וההייטק הוא נחשב לקאנון, ובעבר אפילו כונה "האבא של הפנטיום". פרלמוטר עזב את אינטל בשנת 2013, וכיום הוא עומד בראש קרן ההשקעות אקליפטוס שקמה בחסות משרד האוצר. הוא משמש כדירקטור בחברת השבבים מלאנוקס ובחברות נוספות. פרלמוטר גם הקים ביחד עם אשתו חיה את עמותת משלנו הפועלת לחיזוק הזהות הישראלית-יהודית בקרב בני מהגרים מישראל בארצות הברית. נוסף לרזומה העשיר הזה, פרלמוטר הוא גם חיפאי.

לשאלה אם אכן נבחנת האפשרות להריץ את פרלמוטר לראשות העיר העדיף גבאי לענות באמצעות דוברו איציק אלרוב: "ספציפית לגבי חיפה, כשיהיה מה להודיע נודיע בצורה מסודרת". את תגובתו של פרלמוטר לא ניתן היה להשיג.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר