דוד עציוני. "חובה שהיא זכות"
דוד עציוני. "חובה שהיא זכות"

דוד עציוני בשירות הקשיש

לקראת יום השואה פרסם המועמד לראשות העיר את הפרק במצע רשימתו העוסק באזרחים ותיקים: "נעניק הטבות, נגביר את הביטחון, נסייע להתקנת לחצני מצוקה ונעניק חניה בחינם"

פורסם בתאריך: 9.4.18 15:04

המועמד לראשות העיר עו"ד דוד עציוני פרסם היום (שני), לקראת יום השואה, את הפרק במצע רשימתו העוסק בגמלאים. לדבריו, הדאגה לעתיד חשובה לגמלאים, ולכן הושקע זמן רב ומחשבה בלימוד הנושא וטיפול בנושאים הרלוונטיים לבני הגיל השלישי.

במצע נכתב: "אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בחיפה היא מעמודי התווך של העיר. נתגבר שירותים מונגשים לאזרחים הוותיקים, נקיים מגוון פעילויות העשרה, ובכלל זה פעילויות רב גילאיות שמשלבות בין הצעירים לתושבים המבוגרים, נעניק הטבות לאזרחים הוותיקים על מנת לסייע להתקיים בכבוד, נעשה את כל הניתן והנדרש כדי להבטיח את בריאותם ואת ביטחונם, נשתף פעולה עם משטרת ישראל ונתגבר את השיטור העירוני להגברת נוכחות כוחות ביטחון ברחובות, נסייע להתקנת לחצני מצוקה ניידים לאוכלוסייה הבוגרת, נדאג לתאורה באזורים חשוכים, נשלב אזרחים ותיקים במוקדי קבלת החלטות וניעזר בטכנולוגיות חדשניות על מנת לסייע לאוכלוסייה הוותיקה".

 

 

עוד נכתב במצע שהעירייה בראשות עציוני תעניק חניה בחינם לאזרחי חיפה הוותיקים ותתמוך במועדוני הגמלאים בעיר.

עציוני, אומר כן לזקן?

"תמיד צריך לזכור את הגמלאים ולא רק בערב יום השואה או כאשר מתפרסם דוח העוני או כשנחשפות כתבות על מצבם הקשה. העירייה בראשותי תדאג לאוכלוסייה הזאת לאורך כל השנה. מבחינתי מדובר בחובה שהיא זכות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר