אביהו האן. "נוביל תוכנית מיוחדת למען הצעירים בחיפה" (צילום: אביהו האן)
אביהו האן. "נוביל תוכנית מיוחדת למען הצעירים בחיפה" (צילום: אביהו האן)

האן הציג את מצע הצעירים של הירוקים

אביהו האן והירוקים מחזרים אחר קולותיהם של הבוחרים הצעירים: "אף אחד משאר המועמדים לא רוצה או לא מסוגל באמת להחזיר את הצעירים לעיר"

פורסם בתאריך: 29.5.18 15:44

נדמה שסוגיית הצעירים מעסיקה רבים מהמתמודדים על ראשות העיר. בקדנציה הנוכחית הסיעה שנושאת (או לפחות אמורה לשאת) את דגל הצעירים היא סיעת יש עתיד-צעירי חיפה בראשותו של שי אבוחצירה; כאשר לזירה נכנס דוד עציוני היה ברור שקלף הזה הופך לאטרקטיבי; ועכשיו מגיע תורם של הירוקים לחזר אחרי הקול הנאלם לאחר שראש הסיעה אביהו האן והירוקים חשף את מצע הצעירים שלו תחת הכותרת "חייבים להחזיר את חיפה לצעירים ואת הצעירים לחיפה".

 

 

האן, יפה שנזכרתם.

"אף אחד משאר המועמדים לא רוצה או לא מסוגל באמת להחזיר את הצעירים לעיר. לאחר שאבחר לראשות העיר נוביל תוכנית מיוחדת למען הצעירים בחיפה שעיקריה הם עידוד בינוי דירות בצירים ראשיים להשכרה לצעירים, ייזום הטבות להקמת מתחמי תעסוקה חדשים וחדשניים, שיפור התחבורה הציבורית לחוף הכרמל, יישום תוכנית רחבה למופעי תרבות המוניים באיצטדיון העירוני, פתיחת שדה התעופה לטיסות למזרח אירופה, שדרוג וקידום מתחמי פנאי, חיי לילה ונופש כמו פאבים, מסעדות, דוכני רחוב, תערוכות וגלריות, פתיחת פארקים עירוניים ירוקים ויצירת אטרקציות תרבותיות כמו תערוכות וירידים במתחמי רחוב. חיפה צריכה להיות עיר שמעודדת צעירים להישאר בה ולעבור לגור ולעבוד בה. כזה פשוט. רק אני ורק הירוקים נעשה זאת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר