עינת קליש רותם. עדי ברקן: "זה לא שלקחנו איזו מכוערת ופתאום היא נראית בום!"" (צילום: עדי ברקן ורפאל מזרחי)
עינת קליש רותם. עדי ברקן: "זה לא שלקחנו איזו מכוערת ופתאום היא נראית בום!"" (צילום: עדי ברקן ורפאל מזרחי)

"היא אמרה לי 'עדי, אני חייבת את הטאץ' שלך'"

התמונות החדשות של עינת קליש רותם עוררו סערה ברשת, ורבים קבעו כי מדובר בעבודת פוטושופ שהפכו את המתמודדת לראשות העיר לסוג של דוגמנית. הצלם עדי ברקן שעמד מאחורי העדשה: "ימותו הקנאים"

פורסם בתאריך: 2.6.18 20:05

תמונות הסטודיו החדשות של המתמודדת לראשות העיר עינת קליש רותם עוררו תגובות רבות ברשת. הבולטת ביותר היתה זו של דני נישליס שגם גררה תגובות רבות בעקבותיה. בפינת הפוליטיקה הקבועה שלו בתוכנית "זירה חופשית" אמר נישליס: "והנה השבוע מתפרסמות תמונות חדשות שלה בהן היא נראית פנטסטי, מלכת יופי, צעירה בכמה שנים, תסרוקת אופנתית, פנים חלקות, מראה מצודד, כאילו יצאה מתוכנית הטלוויזיה 'המהפך'. אתם זוכרים? עם אורנה דץ. אני לא יודע מי עבד כאן יותר קשה – הגרפיקאי המרטש או הבוטוקסאי המבורך". סנובה צללה לעומקם של הקמטים וגילתה כי מי שעמד מאחורי העדשה היה לא אחר מאשר עדי ברקן, שבכלל לא היה מודע לסערה שהתעוררה סביב התמונות.

ברקן, אתה האחראי למהומה?

"כן. מאיפה אתה יודע? תמונות יפות, לא?".

היו לה בקשות מסוימות? נגיד, לא לעשות פוטושופ?

"לא, דווקא לא. לא נגענו כמעט בפוטושופ".

היו כאלה שחשבו שכן, והרבה.

"נראה לך? היא הלכה לקוסמטיקאית ועשתה טיפול פנים וגוונים ופדיקור ומניקור. היא גם לקחה הסטייליסט נדב אליהו שעשה לה הכל. הוא הסטייליסט של כולם – עדן בן זקן וכל אלה. הוא עשה איתה מייק אובר רציני".

 

 

די. אז אתה אומר שלא עשיתם כמעט פוטושופ?

"לא. בגלל זה היא באה אלי. היא התקשרה אלי ואמרתי לה 'אני כמעט לא מצלם', אז היא אמרה לי 'עדי, אני חייבת את הטאץ' שלך'. ואז היא באה עם איזה בחור, נראה לי היועץ שלה, וראיתי אשה נאה. היא אמרה לי שהיא מועמדת לראשות העיר, שהיא צריכה סט של צילומים וזקוקה למישהו שיעזור לה".

התמונות עשו הרבה רעש. אנשים דיברו על המון פוטושופ.

"אז הם יכולים לדבר איתי ועם רפאל מזרחי הצלם שלי. ימותו הקנאים. לא רק שלא היה כמעט פוטושופ, גם צילמנו עם תאורת דיי לייט, שזה בלי פלאשים, כלומר התאורה הכי הכי טבעית שיש. אז אם יש למישהו ויכוח על הצילומים אז שידבר איתי. בוא'נה, היא אשה נאה. זה לא שלקחנו איזו מכוערת, איפרנו אותה, עשינו לה שיער, הבאנו סטייליסט ופתאום היא נראית בום!".

וקליש רותם לא ענתה לשיחות של סנובה.

 

עינת קליש רותם. דני נישליס: "אני לא יודע מי עבד כאן יותר קשה - הגרפיקאי המרטש או הבוטוקסאי המבורך" (צילום: עדי ברקן ורפאל מזרחי)

עינת קליש רותם. דני נישליס: "אני לא יודע מי עבד כאן יותר קשה – הגרפיקאי המרטש או הבוטוקסאי המבורך" (צילום: עדי ברקן ורפאל מזרחי)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אדריכל החלומות

    איזה שטויות מעסיקות אותכם .. אשת עשייה מבריקה ..
    למדתי אצלה במסגרת לימודי אדריכלות , היא נראתה בדיוק אותו דבר .. ואני לא חושב שהיא הגיע עם פוטושופ לשיעורים ..

  2. אזרח

    תגידו לנישליס שיסתכל על עצמו במראה. עינת נראית מצויין ושימותו הקנאים, ממש כך. אשה רצינית, משכילה, מצליחה ובעלת הופעה נאה מאד. נישליס – כואב לך משהו ?

  3. עמוס

    אדריכל החלומות
    לפי דבריך הגברת לא גודלת ולא מתבגרת עם השנים
    אם כך המצב גרוע עד מאד

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עינת קליש לא מתלהמת לא מבטיחה הבטחות שאינן מעשיות מבקרת את יהב באופן מכובד ואמיתי מצביעה על פגמים מהותיים שדורשים שינוי דחוף מפני שמעולם לא לא טופלו כי יהב לא ידע איך לתקן…אשה אמיצה רצינית ומבלי כל ספק תהיה ראשת עיר מצויינת עבור חיפה.

  5. נישט ליס

    דני נישליס ממש לא צובע שחער, לא עושה בוטוקס ולא מרטש את תמונותיו.. מאיפה לדעתכם הוא מכיר הכל? הוא עושה זאת בלי סוף רק מה גם אחרי הריטוש הוא נראה פח. לא מזיק שיש ראש עיר ייצוגית, לשם שינוי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר