לי זוהר. "כשהן שמעו שזה למען מטרה טובה הן מיד הסכימו" (צילום: Jossef Si Photography, מתוך קמפיין שמלות כלה וערב של יערה מן)

לי זוהר: אחרי הסרטון הקשה מגיעים הסינגל והקליפ

לאחר שהזמרת לי זוהר סיפרה על מסכת מקרי האונס שחוותה, בקרוב ייצא שיר שבו היא תספר את סיפורה, ובעקבותיו יצולם קליפ עם חברות כנסת לצורך העלאת המודעות לנושא

פורסם בתאריך: 8.6.18 07:46

אחרי שסנובה דיווחה על הסרטון שפרסמה הזמרת לי זוהר בפייסבוק ובו היא סיפרה על מקרי האונס הרבים שהיא חוותה בגיל 6 עד שהיתה בת 12 ועל הפחד שלה מהאנס שהשתחרר מהכלא, כל כלי התקשורת גילו בכך עניין רב. כעת אנחנו מספרים לכם שבקרוב היא תוציא סינגל בשם "דוקטור די", שיעסוק גם הוא בחוויה הקשה. אל השיר יתלווה קליפ שאותו מביים ומפיק נווה פנחס, שהתנדב ליצור אותו בחינם כדי להעלות את המודעות לנושא. ואם זה לא מספיק, זוהר גייסה לקליפ את הח"כיות אורלי לוי אבקסיס (המכהנת בכנסת בסיעת יחיד לאחר שפרשה מישראל ביתנו) ועליזה לוי (יש עתיד) שהיתה יו"ר הוועדה לקידום מעמד האשה ולשוויון מגדרי.

 

 

זוהר, איך רתמת אותן להשתתף בזה?

"התקשרתי לדוברות שלהן והצעתי להן לשתף פעולה איתי. הקליפ יוביל קמפיין שיעזור לדחוף את הצעת החוק שלי, ולפיה כל פדופיל או אנס שישב בכלא חמש שנים ומעלה ולא עבר שיקום או לא הסכים לקבל טיפול ישוחרר עם אזיק אלקטרוני. זה נועד כדי שהמתלוננות יוכלו להמשיך לחיות את חייהן כרגיל. כשהן שמעו שזה למען מטרה טובה הן מיד הסכימו".

ומה עם שלי יחימוביץ' למשל?

"יש מגעים איתה, ואני מקווה שהיא תחליט לתמוך בזה. אנחנו צריכים אותה ועוד חברות כנסת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר