עו"ד רינה פוליטי. "ברגע שהשגתי את המטרה והוא נתן את הגט אני מנסה להרגיע את הרוחות"
עו"ד רינה פוליטי. "ברגע שהשגתי את המטרה והוא נתן את הגט אני מנסה להרגיע את הרוחות"

מדוע מסרבת עו"ד רינה פוליטי לדבר על הגירושים הכי מפורסמים במדינה?

מאז שפרשת בני הזוג מזל דדון אטיאס וסרבן הגט ירון אטיאס עלתה לכותרות סירבה פרקליטתה החיפאית עו"ד רינה פוליטי להתראיין בעניין. כשסנובה נתקלה בה מנגבת חומוס בדובנוב היא הסבירה למה היא עומדת בסירובה

פורסם בתאריך: 8.6.18 14:42

מאז שפרשת בני הזוג ירון אטיאס ומזל דדון אטיאס הגיעה לכותרות לאחר שבית הדין הרבני אישר לה לעשות לו שיימינג בשל סירובו לתת לה גט, פרקליטתה החיפאית של דדון אטיאס עו"ד רינה פוליטי היתה נתונה לחיזורים בלתי נגמרים של אמצעי התקשורת השונים. גם כעת, לאחר שאטיאס נכנע ונתן לאשתו לשעבר את הגט המיוחל, ממשיכה פוליטי לעמוד בסירובה. וכשסנובה נתקלה בה בחומוס דובנוב במרכז קסטרא וניסתה לדלות ממנה פרטים, היא בכל זאת הסכימה לומר כמה מילים.

 

 

פוליטי, למה גזרת על עצמך שתיקה בעניין?

"החלטתי שלא לדבר על בני הזוג שהפכו לגרושים הכי מפורסמים בארץ".

למה?

"די, זה דיני נפשות! ברגע שהשגתי את המטרה והוא נתן את הגט אני מנסה להרגיע את הרוחות. פונים אלי מכל תחנות הרדיו וערוצי הטלוויזיה, ואני פשוט לא מסכימה לדבר על בני הזוג".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חנן בן לולו

    עורכת דין הכי ישרה הכי טובה שיש היום בשוק,מלאה בידע,מלאה ביושרה ועיקר משנתה הילדים ודאגה לנפש הרכב שלא מי יתן ויהיו עוד כמה כאלה בשוק רווי הזאבים הזה שרק מחריף את הגירושים ורודף בצע כסף וכול רצונו הוא "לגזור קופון" וקדימה לתיק הבא,רינה היא גאון בתחומה,נשמה ענקית מלאת ידע,חמלה ורגישות לכול הצדדים המעורבים תוך עניין לסיים מהר ככול הניתן,עם מינימום נזק נפשי וכלכלי!!
    מנסיון אישי היא ורק כמוה יהפכו את שוק הזאבים הזה למקום אומנם כואב אבל הרבה פחות,אישה משכמה ומעלה,מי שכבר נקלע למקום הזה,רק עו"ד רינה פוליטי !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר