מסיבת הרווקות של שני אטיאס. רק תתארו לכם מה יקרה בחתונה (צילום: חשבון האינסטגרם של שני אטיאס)
מסיבת הרווקות של שני אטיאס. רק תתארו לכם מה יקרה בחתונה (צילום: חשבון האינסטגרם של שני אטיאס)

לא הוזמנתן למסיבת הרווקות של שני אטיאס? זה מה שהחמצתן

כך חוגגים פרידה מחיי הרווקות: וילה יוקרתית, יאכטה מפוארת ובגדי ים ממותגים לכלה המיועדת ולאורחותיה. שני אטיאס מתחתנת, האחות מורן אטיאס, הדוגמנית דר זוזובסקי וכוכבת הילדים שירן סנדל היו שם איתה רגע לפני

פורסם בתאריך: 17.6.18 18:18

והנה הגיע הרגע המיוחל שבו תקבל שני לבית אטיאס את הטבעת ותהיה מקודשת כדת משה וישראל לתום שלום. זה יקרה ביום שלישי הבא, 26 ביוני, אבל כמו שאין חגיגה בלי עוגה אין חתונה ללא מסיבת רווקות, ואתמול (שבת) התכנסו כל החברות בווילה יוקרתית במושבה כנרת וחגגו את פרידתה מחיי הרווקות. על הבריכה חיכו להן ערכות של חברת Seansual Swimwear עם בגדי ים אדומים ועם כובעים מעוצבים תואמים שעל כל אחד מהם רקום שמה של האורחת, מיצג עתיר פרחים לבנים שיצרו את המילה bride (כלה), ויאכטה מפוארת שלקחה את כולן לשיט במי הכנרת. אולי לא תכירו את כל האורחות, אבל את חלקן – כמו האחות מורן אטיאס, הדוגמנית דר זוזובסקי וכוכבת הילדים שירן סנדל – אין סיכוי שתפספסו.

 

 

נופר פלדמן, בעלת המותג Seansual Swimwear, גם סנובה תקבל ערכה כזאת במסיבת הרווקות שלה?

"ברור. היה לי העונג לייצר את בגדי הים למסיבת הרווקות של שני המדהימה. שני לבשה בגד ים לבן קלאסי מעוטר באבני סברובסקי, והאורחות לבשו בגדי ים אדומים. זה היה הכיוון שעליו החלטנו ביחד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר