שוקי מרכוס, דניאלה מרכוס, הדר חזן, תום מרכוס וליאורה בירנהאק מרכוס. ארגז ענק של ופלים (צילום: שי פרנקו)

איזו מתנה קיבלו האורחים בחתונת בנה של ליאורה בירנהאק מרכוס?

רגע לפני שפרשו לביתם קיבלו האורחים בחתונתם של הדר חזן ותום מרכוס - בנה של ליאורה בירנהאק מרכוס, הבעלים והמנכ"לית של מפעל מנעמים - מזוודות שי עמוסות בוופלים. היו גם ופלים בטעם לימון?

פורסם בתאריך: 17.7.18 14:45

בחמישי נישאו הדר חזן ותום מרכוס בחוות רונית. ובשל היותו של החתן בנה של ליאורה בירנהאק מרכוס, הבעלים והמנכ"לית של מפעל הוופלים מנעמים, בין 500 המוזמנים היו הקברניטים של תעשיית המזון בארץ וכוכבי המדור החיפאים. פיזזו לצליליו של די.ג'יי galo עד לשעה 3:00 לפנות בוקר: רמי לוי (שיווק השקמה), נחום ביתן (יינות ביתן), שלום נעמן (מחסני השוק), שלום זיידלנר (ויסוצקי), איציק צאיג (לשעבר אסם), יעקב מלאך (אחוה), רקפת ומשה ויידברג (שוקולד השחר), אסא תורג'מן (מטחנות הקמח שטיבל), מיכל ועו"ד יוסי לבנה, סילבי ומשה טופולסקי, מיה ודורון מורד, אסתי ומוסי דן, אן ורוני מרום, עדנה יצחקי, אילנה סבו, נטע דוברין, שרון פימה, אילנה דנקנר, צביקה ברודני, אפי אללוף וכו'. ורגע לפני שכולם פרשו לבתיהם חולקו לאורחים מזוודות שי עמוסות בוופלים – מתוצרת החברה המשפחתית כמובן.

 

 

בירנהאק מרכוס, היו גם ופלים בטעם לימון?

"בסוף כל אחד קיבל שי במזוודת קרטון עם ופלים, והיו שם גם ופלים ממותגים עם השמות של תום והדר. הרי תמיד נותנים בסוף איזו מתנה כשאתה יוצא, אז אצלנו היה ארגז ענק של ופלים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר