דני מרקוביץ' על קברו של יעקב אייזנשטיין. מורן אייזנשטיין: "הוא פה. אומר עליך קדיש, וזה אומר הרבה"
דני מרקוביץ' על קברו של יעקב אייזנשטיין. מורן אייזנשטיין: "הוא פה. אומר עליך קדיש, וזה אומר הרבה"

לאן לקחה מורן אייזנשטיין את ארוסה, שבוע לפני החתונה?

בעוד שבוע יינשאו מורן אייזנשטיין ודני מרקוביץ'. כעת, קצת אחרי מסיבת הרווקות ומעט לפני החתונה, היא לקחה אותו לקברו של אביה יעקב ז"ל, שנפטר בטביעה כשהיא היתה בת 14

פורסם בתאריך: 5.8.18 08:46

סנובה ניסתה להתעלם מהחתונה של מורן אייזנשטיין ומספיחיה, אבל בעניין הבא אפילו היא לא הצליחה לעצור את הדמעות: בחודש ינואר בישרה אייזנשטיין על אירוסיה לדני מרקוביץ', וכעת, קצת אחרי מסיבת הרווקות ושבוע לפני החתונה, היא לקחה אותו לקברו של אביה יעקב ז"ל, שמת בטביעה בהיותה בת 14, ושיתפה את עוקביה בפייסבוק עם הפוסט הבא:

 

 

“אבא תכיר, זה דני. היו ימים שבהם הייתי יושבת על הרצפה, בוכה וצועקת 'אבא, אבא, איפה אתה? כמה אני צריכה אותך'. הרבה שנים מחיי משהו בלב שלי נותר ריק, חור עצום שקשה היה למלא אותו. כמו הרבה אחרים חיפשתי תשובות, חיפשתי את הגבר הזה שבאיזשהו אופן יהווה לי דמות אב גברית ויידע להכיל את הריקנות הזאת. תמיד משהו היה חסר כי אף אחד לא ידע. עד שדני הגיע, וכל יום שעבר איתו הרגשתי יותר יותר שהחלל הזה מתמלא. נכון, גבר זה לא אבא, אבל בכל זוגיות אנחנו רוצים את התחושה הגברית או הנשית של משהו מוכר, משהו שייתן לנו תחושה כמו החיבוק החם של אמא או הקול הסמכותי של האבא שאומר 'הכל בסדר, אבא פה'. אז היום, שבוע לפני החתונה שלי, שלנו, דני אמר לי שחייבים ללכת לבקר את אבא שלי. הוא הרגיש צורך להגיד לו תודה עלי ועל שהוא קיבל אותי, להגיד לו 'אני פה, שומר על הילדה שלך, אל תדאג, נוח על משכבך בשלום. זה היה מרגש מאוד, תאמינו או לא – אף אחד לא עשה את זה עבורי, זה לא באמת עניין מישהו, אף אחד לא חשב שזה חשוב. אז אבא, תכיר, זה דני. בעוד שבוע בדיוק הוא יהיה בעלי. בחרתי נכון הפעם, כי הוא פה. אומר עליך קדיש, וזה אומר הרבה, לפחות לי. אתה יכול לנוח בשקט על משכבך, אני בטוחה ומוגנת".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר