רמי לוי. "אני החיפאי היחיד שמשמש בתפקיד הבכיר של חבר מזכירות הליכוד הארצית" (צילום: אורלי זיילר)
רמי לוי. "אני החיפאי היחיד שמשמש בתפקיד הבכיר של חבר מזכירות הליכוד הארצית" (צילום: אורלי זיילר)

"יש לי עוד הרבה מה לתרום במועצת העיר"

רמי לוי פתח את קמפיין הבחירות של רשימתו למועצת העיר, שסימנה בקלפי היא האות ף. בכנס פתיחתו של הקמפיין חשף לוי את סיסמת הבחירות שלו - "רמי לוי בחירה אחראית", וציין כי במקום השני ברשימה נמצא עו"ד בקי מורד

פורסם בתאריך: 16.9.18 16:25

חבר מועצת העיר רמי לוי פתח את קמפיין הבחירות של רשימתו למועצת העיר. שמה של הרשימה הוא רמי לוי למועצת העיר וסימנה בקלפי היא האות ף. בכנס ההכרזה על פתיחתו של הקמפיין חשף לוי את סיסמת הבחירות שלו – "רמי לוי בחירה אחראית", וציין כי במקום השני ברשימה נמצא עו"ד בקי מורד, מומחה בתחום התכנון והבנייה.

לוי, שמכהן כבר 25 שנה ברציפות במועצת העיר, מהן 18 שנה בתפקיד סגן ומ"מ ראש העיר, אמר בכנס: "מטבע הדברים, כולם מדברים על הבחירות לראשות העיר וזהו מוקד תשומת הלב, אבל כל המועמדים, גם המועמדים למועצת העיר, נלחמים על מעט הקולות הצפים. התפקיד שלנו הוא להזכיר לחיפאים שיש גם היום שאחרי הבחירות ושיש לנו עיר שצריך לנהל ולפתח. חשוב שהבוחרים יבינו את החשיבות של מועצת העיר ואת הקושי לממש את התוכניות שמגיעות מלשכת ראש העיר".

 

 

לוי הוסיף כי לטובתה של חיפה צריך לבחור בו ובכוורת שאותה הוא מתכוון להציג "ולא בכוכבים חסרי הניסיון שצצים לפני כל מערכת בחירות". לוי הדגיש שהיתרון שלו על פני הרשימות האחרות הוא קשריו עם מפלגת השלטון הליכוד: "אני החיפאי היחיד שמשמש בתפקיד הבכיר של חבר מזכירות הליכוד הארצית".

לוי סיכם ואמר: "יש לי עוד הרבה מה לתרום במועצת העיר. אני מתכוון לתמוך בעסקים הקטנים בעיר, להילחם בביורוקרטיה ולדאוג להגדלת מספר מקומות החניה הציבוריים, בדגש על חניה תת קרקעית. דלתי תמיד תהיה פתוחה לציבור. הוכחתי את עצמי בעבר ואמשיך לשרת את חיפה בעתיד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אלי

    25 שנה אתה בתפקיד-ולא עשית מה שאתה אומר שתעשה….. 25שנה יכולת לעשות הכל, במיווחד כשאתה נציג הליכוד. אבל צעירים ממשיכים לעזןב את העיר, ומקומות עבודה חדשים אין….

  2. דני דין

    העיקר שתמשיך להיות סגן ראש העיר בעיר שאינה מתחדשת העיקר התפקיד ולא המהות

  3. אין גבול???

    היה בראש אגוד ערים חיפה לכבאות ובחוסר המעש הביא לשתי שריפות ענק כשלא קמה עד היום תחנת כיבוי אש ברוממה. היה צריך לשבת בכלא על אסון הכרמל.
    מחדל 2010 הפך למחדל 2016 והוא קורא לעצמו בחירה אחראית אין גבול לציניות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר