ישראל סביון. "הנסיבות השתנו" (צילום: דורון גולן)
ישראל סביון. "הנסיבות השתנו" (צילום: דורון גולן)

סביון: "אנחנו חווים מתקפה שקרית הכוללת הסתה לרצח"

רשימת אוהבי חיפה והעומד בראשה ישראל סביון יקראו לבג"ץ לדחות על הסף את הערעור של עינת קליש רותם נגד פסילתה. בתשובה לעתירה תקפו עורכי הדין של סביון בחריפות את קליש רותם ומפלגת העבודה: "בחרו בחרפה ומנסים לגרור צדדים שלישיים לתהום"

פורסם בתאריך: 22.10.18 07:58

רשימת אוהבי חיפה של ישראל סביון הגישה לבג"ץ תשובה חריפה ביותר לערעור של מפלגת העבודה ושל עינת קליש רותם, שבו היא קוראת לבית המשפט לדחות על הסף את הערעור. ל"כלבו – חיפה והצפון" אמר סביון שרשימתו הפכה למטרה לרדיפה, עד כדי הסתה לרצח.

עורכי דינו של ישראל סביון יקראו מחר בבג"ץ לאשר את פסילתה של קליש רותם מהתמודדות על ראשות העיר. עוה"ד אורן כ"ץ, שחר לוינזון ויוני שליו ריבה טוענים בתשובתם לעתירה של קליש רותם לבג"ץ כי אין מקום להתערבותו: "החלטת בית המשפט המחוזי היא סופית. לא ניתן לקבל את טענות העותרים ולפתוח פתח להתערבותו של בית המשפט הגבוה לצדק על בסיס נימוקים לכשל טכני, טעות בהבנתו או בפרשנותו, או אף כי נפלה טעות בדין על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה, על אחת כמה וכמה עת פסילת הרשימה היא תוצאה של מחדל מתמשך מצד העותרים השונים, תוך התעלמות מדעת (ייתכן במכוון) מהוראות והנחיות המחוקק, באמצעות מנהל הבחירות ונציגיו".

 

 

באי כוחה של רשימת אוהבי חיפה תוקפים באופן חסר תקדים את התנהלותה של קליש רותם. בעקבות פסילתה על ידי מנהל הבחירות, נכתב בתשובה, "בפני המפלגה וקליש רותם עמדו שתי אפשרויות – מלחמה, היינו לטעון נגד החלטת מנהל הבחירות לגופה, וחרפה, היינו לנסות ולגרור עמן לתהום שאליה התדרדרו גם צדדים שלישיים, מסיבות כאלה ואחרות – 'תמות נפשי עם פלישתים', צרת רבים, ניסיון לפייס את האריה באמצעות טרף חלופי ועוד".

עורכי הדין חוזרים על הטענות שהועלו בבית המשפט המחוזי בדבר חוסר ניקיון כפיים מצד העותרים, ואף מעלים מחשבה שייתכן ש"היה על בית המשפט המחוזי לסלק את העתירות על הסף מבלי להיזקק ליתרת הנימוקים המפורטים בפסק הדין". חוסר ניקיון הכפיים, לטענת אוהבי חיפה, ממשיך גם עתה כאשר העותרים "מנסים על בסיס טיעון משפטי, בניגוד לקביעות שפסק הדין, לקנות את כרטיס כניסתם לערכאה זו, וזאת אין להתיר".

סביון, אלה האשמות חמורות. הורדתם את הכפפות?

"הנסיבות השתנו. אנחנו חווים ב-24 שעות האחרונות מתקפה בלתי נסבלת ושקרית, כולל הסתה לרצח".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

17 תגובות
  1. ד

    מה קשור התמודדות של מועמדת להסתה לרצח? זוהי עובדה שאדון סביון מנסה במלוא חרפו להדיח מועמדת יותר פופולרית ממנו, ולהגנתו הוא מאשים אותה בהסתה?

  2. שי

    הוא צריך את זה,טיפשים שכועסים על כל העולם.
    מספיק עם ההסתה שלחו את קליש למיטבח,

  3. הבדלי רמות דרמטיים ביו איכות עורכי הדין של קליש לאלה של סביון

    לטובת קליש כמובן. מעבר לכך צריך לבדוק האם לא אותו משרד עורכי דין שהיה מעורב בפרשת הבית בזכרון נגד עינת קליש ,מייצג הפעם את סביון בבג"צ. אמן שקליש תעבור את בג"צ. אמן שקליש למדה לקח ולאחר שתיבחר תבצע נקיון עם מכשיר קרשר במשרדי העירייה ברח' חסן שוקרי, ברוולד וביאליק.

  4. דני דין

    סביון נאחז בקרנות המזבח מסרב להודות שתפקידו תם ונשלם עליו לפנות את מקומו לאנשי מעשה.לא שמענו על פועלו למען העיר בקדנציה הנוכחית.

  5. ביני ובינך

    סביון אף פעם לא היה במטבח. תמיד ראיתי אותו במסעדות. אולי הגיע הזמן להכניס אותו מטבחה.

  6. יונתן

    איזה מסכן ….יורד לי דמעות.. יא חתיכת זיין יא שד מהלך יא השמדאי מלך השדים אתה ויהב שתיכם תלכו לקבינימט לעזעזל !!!! אתם חושבים שאתם מסובבים את כולם הא?? אתם שלחתם שיעשו את הקריקטורה הזאת כדי להסיח את דעת הציבור מהעשה הנילוז שעשיתם בכדי להדיח את קליש.!!

  7. ברי

    על ראש הגנב בוער הכובע- ידו של סביון בחשה נגד קאליש….
    סביון נדבק לעיריית חיפה- עלוקה- מסדר את משפחתו, ועובד בשביל עצמו….לא עושה דבר למען העיר! איך האדם הזה נמצא עדיין בסביבה, זה אומר על הסביבה…

  8. ב

    על ראש הגנב בוער הכובע- ידו של סביון בחשה נגד קאליש….
    סביון נדבק לעיריית חיפה- עלוקה- מסדר את משפחתו, ועובד בשביל עצמו….לא עושה דבר למען העיר! איך האדם הזה נמצא עדיין בסביבה, זה אומר על הסביבה…

  9. אפרים זיכנהולץ

    עסקן קטן ששיחק עם חרב הפיפיות של מפלגת העבודה. האמת תבוא רק בקלפי.

  10. אבי

    סביון הבריון, מרומניה של צ'אוצ'סקו: כל מילה ראשונה שקר מאז ומתמיד בכול תפקידיו, וזה הזמן להעיפו לכול הרוחות!!!!!!

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סביון עסקן קטן,עיקר עיסוקו היה בשתדלנות, סידר לגד זאבי את הרשיון לסיטי סנטר שקיבל רישיון עבור מלון, וכשלא נבנה מלון אלא מרכז עסקים ( אושר בעיריה לכאורה בשחיתות ) נעשה שותף בסנטר. קיבל את ניהול הגרנד קניון בגלל הקירבה לגד זאבי, סביון ממש הגוזל שנגזל, עם דמעות תנין, אם יש צדק בוחריו יצביעו עבור עינת קליש ואותו יזרקו לאשפתות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר