מעבדות סלולר בחיפה שחייבים להכיר (מאגר אילוסטרציה Ingimage)
מעבדות סלולר בחיפה שחייבים להכיר (מאגר אילוסטרציה Ingimage)

מעבדת סלולר בחיפה: הכירו את פיקס פלוס

כדי למנוע אפשרות של חוסר יכולת שימוש בטלפון הסלולרי ולוודא שתוכלו להשתמש בו בכל רגע נתון, מבלי לדאוג לגבי בעיות פוטנציאליות במסך, בסוללה או בפונקציות אחרות, חשוב למצוא בעל חנות תיקון מכשירי סלולר בהישג יד. יצאנו להכיר את מעבדת הסלולר פיקס פלוס

פורסם בתאריך: 22.10.18 11:24

מכשירי הסלולר מייצגים את קדמת הטכנולוגיה. עם הזמן, הטלפון הסלולרי הופך להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו וכאשר הוא לא עובד זו יכולה להיות חוויה מאוד לא נעימה. כשהטלפון מפסיק לפעול, אתם עשויים לחוש פתאום מבודדים מהעולם, מנותקים מעבודתכם, מחבריכם ומבני משפחתכם. זה הרגע שבו תשמחו לדעת היכן בדיוק תוכלו למצוא מעבדה אמינה לתיקון הטלפון הסלולרי שלכם, כדי לחזור ולתקשר.

פיקס פלוס, מעבדה לתיקון טלפונים סלולריים בחיפה אשר קיימת מזה שנים ובעלת וותק של למעלה מ- 13 שנה. המעבדה מספקת תיקוני סלולר ופתרונות לכל התקלות והשברים. פתרונות תיקון עבור הרוב המוחלט של מכשירי הסלולר הקיימים בשוק.

פיקס פלוס היא המעבדה היחידה בצפון בה המכשירים מתוקנים בשקיפות ממש לעיני הלקוח, כאשר הלקוח עומד לצד הטכנאי ומבחין בכל חלק אשר מתוקן ומוחלף. כל התיקונים מבוצעים במקום בזמן קצר של כחצי שעה בלבד! למעט תיקונים מורכבים יותר.

פיקס פלוס (שילוט + צילום: M-LED)

פיקס פלוס (שילוט + צילום: M-LED)

טכנאי המעבדה בעל ניסיון גדול מחזיק בכישורים הטכניים המתקדמים ביותר, בידע מקצועי לטיפול בכל תקלה אפשרית, ובמכשור חדיש ביותר.

השירות ואדיבות ללקוח במעבדת פיקס פלוס הם מעל הכל. אין פשרות על איכות החלפים והחלקים, והם יהיו מקוריים או חליפיים ברמה א'. במקום מבוצעים תיקוני תוכנה ברמה הגבוהה ביותר, ובנוסף, מבוצעים תיקונים עבור מעבדות נוספות, מוסדות וארגונים גדולים ומציעה הנחות לחיילים במדים.

בנוסף לתיקונים, במעבדה מוצעים מבחר מוצרים משלימים לסלולר, ביניהם: כיסויים, מטענים, זרועות לרכב, ומבחר גאדג'טים מתקדמים. בחנות נמכרים מכשירי סלולר יד שניה, ומכשירים חדשים בהזמנה אישית ע"מ לשמור על המחיר הטוב ביותר ללקוח.

כתובת פיקס פלוס: העליה השניה 22 חיפה

קישור לאתר 

טלפון: 04-6110001


התוכן השיווקי נכתב בשיתוף פעולה עם מעבדת פיקס פלוס


מעבדת פיקס פלוס (שילוט + צילום M-LED)

מעבדת פיקס פלוס (שילוט + צילום M-LED)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר