צביקה ברבי (צילום: שושן מנולה)
צביקה ברבי (צילום: שושן מנולה)

ברבי: “הצלחנו נגד כל הסיכויים”

יו"ר רשימת אכפת לי מתושבי חיפה שהתמודדה לראשונה בבחירות, קיבלה 3,700 קולות והכניסה מנדט אחד למועצת העיר, לא פוסל ישיבה בקואליציה עם עינת קליש רותם למרות שתמך ביונה יהב

פורסם בתאריך: 1.11.18 09:05

רשימת אכפת לי מתושבי חיפה שהתמודדה לראשונה בבחירות למועצת העיר הצליחה לגייס יותר מ־3,700 קולות ולהכניס מנדט אחד למועצת העיר.

יו"ר הרשימה צביקה ברבי, איך עשית את זה?

"עבדנו בשטח במשך שנה והצלחנו נגד כל הסיכויים. בשנה האחרונה קיימתי ארבעה חוגי בית בשבוע ולקחתי בחשבון שרק 50 אחוז יבחרו בי. ביום הבחירות, כשהבנתי ששיעור ההצבעה הוא גבוה ושכתוצאה מכך אחוז החסימה עלה חששתי לרגע שלא ניכנס, ואני שמח שאלפים נתנו בי אמון".

לדבריו, הוא מאוכזב מאוד מהמצביעים בקרית שמואל, ברמת אלמוגי וברמת גולדה, שרק מעטים מהם נתנו לו את קולם: "המאסה הקריטית של הקולות הגיעה מנוה שאנן".

 

 

לגבי האפשרות לכניסה לקואליציה עם ראש העיר החדשה עינת קליש רותם אמר ברבי, שתמך ביונה יהב: "ראשית היא צריכה להזמין אותי להצטרף, ויש על מה לדון. אני לא פוסל אף אחד מראש. אני יכול לעזור לה להצליח כי המטרה של כולנו היא טובת העיר. אני רוצה לשמוע מהי האג'נדה שלה ומה היא מוכנה לעשות למען רובע נוה שאנן. אני מייצג פה אלפי אנשים ואי אפשר להתעלם מכך. אם היא בעד אחדות בעיר היא תצטרך להוכיח את זה. האינטרס של כל חברי מועצת העיר הוא שהיא תצליח בתפקיד, אבל מצד שני אנחנו צריכים לשרת את כל האזרחים ולא רק מגזר מסוים. נשמע מה היא תציע ואז נחליט”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מדבר כאילו קיבל 4 מושבים

    ברבי קבלת מושב אחד
    לא חושב שקליש ממש צריכה אותך זה יותר אתה שתצטרך לחשטב אם היה שווה לתצוך בראש עיר שנכנע להתחרדות נו"ש כמו יהב, בכצם עמדת לתת לכך יד..

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבן אדם היה אנטישמי ונשאר
    (חבל חשבתי שזה היה רק חלק מקמפיין)

  3. אלעד

    איזה כיף שצביקה זכה !!! אלוףף תמיד דואג לתושבים !!
    יש לנו מזל זכינו !

  4. אבי הענק

    תושבי נו"ש שונאים אותו איך נבחר לא ברור? תמך ביהב לא? מקומו בשרותים…..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר