שנ"צ (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
שנ"צ (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

שנ"צ להמונים

פורסם בתאריך: 10.11.18 18:16

יש פתרון למאבק הנצחי בין נשים לגברים, וקוראים לו שנ”צ. אני בכלל חושב שאם היו מעגנים את שנת הצהריים בחוק הבין לאומי, כל המין האנושי היה חי ביחסי שלום, אחווה ואהבה, כי למי יש זמן להילחם ולהתווכח כשישנים צהריים?

כשמתאפשר לי לישון צהריים אני קם אדם טוב יותר, עם אנרגיות חיוביות ועם רצון לעזור. כשאני מתעורר משנ”צ אני מנקה את הבית עם חיוך, יוצא עם הילדה לטיול ארוך מהרגיל ועושה ג’וגינג עם הכלבה שפתאום נראית לי היצור הכי חמוד בעולם. כשאני ישן צהריים אני יכול להישאר ער מאוחר מהרגיל ולשבת עם אשתי על הספה כששנינו ערניים עד סוף הפרק, ואם שנינו ישנו צהריים אז יש גם מצב טוב למעשה אהבהבים. כשאני ישן צהריים אני נרדם כל כך מהר כך שאני לא מתעצבן על כל יושבי הבית בגלל אורות או רעשים קטנים ומרגיזים שמעכבים את ההירדמות שלי בדרך כלל.

כשהקטנה שלי ישנה צהריים, לי ולאמא שלה מתפנה זמן איכות (של כמה דקות עד שאנחנו בעצמנו נרדמים). כשהקטנה שלי ישנה צהריים אז לא כואב לי הראש מערוץ לולי. כשהקטנה שלי ישנה צהריים היא קמה רגועה ומחפשת לחבק וללטף במקום לחפש איפה המקום הכי טוב על הרצפה לרקוע ולצרוח.

כשאשתי ישנה צהריים אין על מה לריב, וכשהיא קמה אני בדיוק נשכב לשנ”צ שלי. כשאשתי ישנה צהריים אני בטוח שלא יכאב לה הראש בלילה. כשאשתי ישנה צהריים זה זמן האיכות הכי טוב שלי עם עצמי, ואני מנצל אותו לרוב לישיבה ממושכת בשירותים או לקרבות וירטואליים בסוני פלייסטיישן.

 

 

עכשיו קחו את כל הטוב הזה ונסו לדמיין איך זה יראה בסיטואציות אחרות. למשל אם הבוס שלך יישן צהריים יהיה הרבה יותר קל להיכנס אליו ולבקש העלאה. אם האויב שלך יישן צהריים ייקח לו לפחות שלוש שעות להתאושש לפני שהוא יוכל לאיים ולתקוף, ואז תגיע שעת ערב מאוחרת והכל יידחה למחר. אם חמותך תישן צהריים היא לא תחפור לאשתך על מי שאתה ועל מה שאתה. אם מנהל הבנק שלך יישן צהריים ייכנסו גם ההתראות על המינוס לסוג של תרדמת.

בטח כבר הבנתם את המסר שלי – שנ”צ הוא הפתרון לכל בעיות העולם, ולא צריך לעשות מחקר בנושא אלא פשוט ליישם ולהיווכח. הרי מיליארד וחצי סינים לא טועים, ואצלם יש מסעדות עם קפסולות שינה לסועדים, כלומר אתה מזמין עסקית פלוס מיטה. מנגד, הסייסטה הנהוגה בספרד די דרדרה את הכלכלה שלה אל מתחת הקו האדום. וזה אומר שכמו כל דבר גם בשנ”צ אסור להגזים, ולכן החוק ינוסח כך שאין לישון יותר משעה וחצי בצהרי היום אחרת תחויבו בשעות עבודה נוספות.

אם אני זוכר נכון, פעם ניסו להחתים עצומה שקוראת לשנ”צ בחוק אבל היא קבורה איפשהו עמוק עמוק ביחד עם הצעת החוק ליום שבתון נוסף בכל חודש. אבל אני לא אומר נואש כי אם הצלחנו להעביר את החוק שקבע כי יש לקצר את שעון החורף, אז יש עוד תקווה לחוקים כמו שנ”צ, יום שבתון נוסף, ארוחות צהריים מסובסדות גם למבוגרים (כמו בצהרונים), מחשב לכל עובד, שוברי מסאז’ מהמדינה לעובדים בעבודה פיזית, ריטלין חינם לכל ילד, כרטיס טיסה לתושב ישראל אקראי על כל תייר צרפתי שמגיע לכאן בקיץ ועוד ועוד.

בקיצור, בבחירות הבאות שימו שנ”צ בקלפי.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר