וטרינרים בצפון
וטרינרים בצפון

וטרינרים בצפון

אם שמתם לב שהכלב או החתול שלכם מתנהג לא כתמול שלשום, כנראה שכדאי שתיגשו לווטרינר לבדיקה רפואית. יצאנו להכיר וטרינרים בצפון שיעניקו טיפול חם ומקצועי עבור חיית המחמד שלכם

פורסם בתאריך: 14.11.18 09:50

הכירו את המרפאה הוטרינרית בשבי ציון בניהולו של ד"ר שלמה עמיאל

"Making pet healthy and people happy". זהו המשפט המלווה את פעילותו של ד"ר שלמה עמיאל, בעל המרפאה הוטרינרית בשבי ציון.

עוד בילדותו רכב ד"ר עמיאל עם סוסו ברחבי עמק יזרעאל וטיפל בחיות הרבות באזור מגוריו. ועד היום מספר כי הוא כל פעם מתרגש לגרום לאנשים אושר בזכות הטיפול בחיות המחמד שלהם. "כאשר אני מצליח להציל כלב או חתול, וצופה בבעליו קופץ עד התקרה משמחה, אני מבין שאחד הדברים שאני גורם לאנשים זה אושר" מספר ד"ר עמיאל.

ד"ר עמיאל הוא בוגר המחזור החמישי ב בית הספר לרפואה וטרינרית מאוניברסיטת ירושלים, ועוסק בתחום מזה יותר מעשרים וחמש שנים כאשר תת ההתמחות שלו עוסקת ברפואת כלבי עבודה והחל בלימודי תת התמחות באולטרסאונד. ד"ר עמיאל הוא רב סרן במילואים ומפקד כלי שיט כאשר בזמן שירותו במילואים שימש גם כרופא וטרינר של יחידת" עוקץ".

המרפאה שהקים ד"ר עמיאל קיימת יותר מעשרים שנה, ושוכנת במקום ירוק וקסום בחופי ים התיכון- שבי ציון. המרפאה מעניקה סל שירותים רחב תחת קורת גג אחת הכוללת: כירורגיה, אורתופדיה, שירותי מעבדה, טיפולי שיניים, ניקוי שיניים, אולטרסאונד, אנדוסקופיה, טיפולי חירום, אשפוז ועוד. כל הטיפולים ניתנים ע"י הציוד המשוכלל ביותר בתחום המאפשר אבחון מדויק וטיפול ברמה גבוהה מאוד.

עם ד"ר עמיאל עובדת ד"ר נעמה רייס ושש אסיסטנטיות ותיקות ומקצועיות אשר נותנות שירות אדיב, שומרות על הארגון, והאווירה הנעימה והנוחה במרפאה.

המרפאה צברה מוניטין רב באזור הצפון בשל האיכות המקצועית, וההרכב המנצח של הצוות וכן בשל הטיפול האישי ותשומת הלב הייחודית שמוענקים לבעלי החיים ובעליהם. ד"ר עמיאל מנחה את הצוות לערכים של אחריות, ומקצועיות: "כשאנחנו מקבלים מקרה אנחנו עושים ככל שניתן עד לפתרון ,כל זאת כתלות בשיתוף הפעולה עם הלקוח".

לקוחות המרפאה מגיעים מכל אזור הצפון, וממליצים על שירותי המרפאה לחברים ומשפחה. אם הגעתם לבקר, תוכלו להמתין בזמן הטיפול בחדר ההמתנה הנעים ולשתות להנאתכם שתיה חמה או קרה ! חדר ההמתנה מפנק במיוחד והדאגה היא גם לאלו ההולכים על שתיים.

במידה ואתם עובדים עד מאוחר תוכלו להגיע למרפאה עד השעה 21:30 בימי חול ועד השעה 17:00 בימי שישי! כל זאת בתיאום מראש ! ואם במקרה דאגתם לגבי חניה, בטח תשמחו לשמוע שקיימת חנייה בשפע בקרבת המרפאה.

כמו כן, המרפאה מספקת שרותי ייעוץ ופיתוח עסקי לחברות הייטק העוסקות בתחום הרפואה ועובדת בשיתוף פעולה מלא עם "חיותא", חברת הביטוח לחיות מחמד.

שעות ביקור המרפאה:

א'-ה': 21:30-10:00
ו': וערבי חג 10:00-17:00

קישור לדף הפייסבוק


הכירו את ד"ר יעל מנור מאירוביץ

המרכז הוטרינרי בנהריה, הוקם ע"י יעל מנור מאירוביץ בשנת 2010 בעת שחרטה על דגלה לתת טיפול מקצועי וטוב באווירה רגועה ומיוחדת לטובת הלקוחות ההולכים על שתיים ועל ארבע.
את התואר הראשון בביולוגיה סיימה יעל בארץ ולאחר מכן המשיכה ללימודי וטרינריה בחו"ל. מאז סיום הלימודים צברה ניסיון רב במרפאות גדולות באזור חיפה והצפון המאפשר לה לתת טיפול איכותי, מקצועי ומלא אהבה לחיות המחמד שמגיעות יום ביומו למרפאה.

המרפאה מרווחת וכוללת חדר המתנה, חדר בדיקות, חדר אשפוז, חדר ניתוח מאובזר בציוד חדשני הכולל מכונת הרדמה ומוניטור מתקדם, רנטגן דיגיטלי, אולטרסאונד ומכשור לבדיקות דם ושתן.

המרפאה מעניקה טיפולים שוטפים לצד טיפולי חירום 24/7 לכלבים וחתולים, וטיפולי רפואה מונעת לרבות חיסונים וטיפול נגד טפילים, רפואה פנימית, רפואת חירום, טיפול נמרץ, רפואת עור ורפואת שיניים. ד"ר יעל עובדת בשיתוף פעולה עם וטרינרים מומחים לפי הצורך.

בנוסף לשירותים הרפואיים, המרכז הוטרינרי מספק שירותים נוספים:

טיפול בהתנהגות עם גורים – הדרכה מקצועית המשלבת ייעוץ ייעודי בשילוב לווי איישי לבעלי גורי כלבים וחתולים.
פנסיון לחתולים- הפנסיון כולל חדרי אירוח פרטיים בגדלים שונים הכוללים את כל האבזור הנדרש לשהות מהנה. במהלך השהות בפנסיון החתולים מקבלים השגחה רפואית ובמידת הצורך יקבלו טיפול רפואי.
מספרה מקצועית לכלבים וחתולים

ד"ר יעל מסכמת: "הכלבים והחתולים הם בני משפחה לכל דבר ולכן אני מעניקה להם את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר שאפשר לתת באהבה"

כתובת: ארלוזורוב 2 א', נהריה.
טלפון : 04-9923239
נייד למקרה חירום: 052-5564838
קישור למייל
קישור לאתר
קישור לדף פייסבוק

יעל מנור מאירוביץ'

יעל מנור מאירוביץ'

 



הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם הווטרינרים


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר