מתכרבלים בפוך (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGEׂׂ)
מתכרבלים בפוך (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGEׂׂ)

גבר לחורף

פורסם בתאריך: 16.11.18 16:35

אחד מהמשפטים השנואים עלי בלקסיקון הגברי הוא “אני צריך להשיג חברה לחורף”. אף פעם לא האמנתי במציאת פרטנר מתוך אגואיסטיות או אינטרס ספציפי מובהק כמו למשל מישהי להעביר איתה את החורף או מישהי שתסיע אותי בזמן השלילה. לכן החלטתי לנצל את כוח המילה הכתובה שלי ולהנחות אתכן, נשים יקרות, במציאת גבר להעביר איתו את החורף, והכל כדי שלא תיפלו בפח של הגבר השרמנטי עם הסוודר מקשמיר או זה עם מגפי העור וכרטיס חופשי-חודשי.

יש כמה סוגי גברים בחורף כמו הגבר והטרנינג הנצחי שאיתו תחווי שלל סיטואציות מביכות במקומות ציבוריים, אלא אם אין לך בעיה לצאת לפאב עם סט תואם של אדידס וכובע מצחייה. זה בחור שאוכל, ישן, עובד וזורק את הזבל עם אותו טרנינג לאורך כל היום והלילה, אז תכיני את נעלי הבית שלך.

גבר נוסף שתוכלי לבחור הוא דובון אכפת לי מחמם וכיפי. בדרך כלל מדובר בבחור גדול מידות שיכול לחמם אותך בערבים קרירים אפילו שהוא בלי חולצה. את תקבלי את כל החמימות שחסרה לך ותחסכי הון תועפות על חימום הבית, אבל קחי בחשבון שאתם גם לא תצאו מהבית. מדובר בפוף אנושי שמתנייד רק בין חדרים, ואם תשימי אותו בחוץ הוא ייהרס תוך יממה.

 

 

סוג נוסף על המדף הוא הטיפוס הקולינרי. כן יש אחד כזה, והוא מאחת הבחירות היותר טובות מבין גברי חורף 2019-2018. מדובר בבחור משקיען במטבח, כזה שיכין לך מרקי חורף אמיתיים ולא מתוך שקית, כזה שיעמוד שעות ליד הטאבון הביתי והתנור ויאפה לך את כל סוגי הבצקים המחממים. מדובר בבחור שבשביל תה הוא יוצא לקטוף צמחים מהגינה ולא ממחזר תיונים של שקל וחצי. נשמע מושלם, אבל קחי בחשבון שאיתו את תעלי בין שמונה ל־12 קילו בחודשי החורף.

הסוג הרביעי הוא הסוג המתהפך, והוא אחת מהבחירות הפחות מוצלחות לעונת החורף. זהו גבר שפעם חם לו ופעם קר לו, גבר שיכול להעיף עלייך את הפוך בלילה או לגנוב לך את שמיכת הצמר כשאתם רובצים על הספה. זה בחור שמקלחות משותפות איתו הן סיוט, בחור שיכול פתאום לפתוח לך חלון כשקור כלבים בחוץ או לחמם את הבית לטמפרטורה של הגיהינום. כדי שתקבלי מושג פחות או יותר במה מדובר, הוא מהגברים האלה שלא מקבלים החלטות כמו לאן לצאת אבל יתלונן בשנייה שתגיעו למקום. האמת היא שאין יתרון בגבר כזה לחורף אלא אם גם את טיפוס מעצבן ולא החלטי, ואז הוא יגרום לך להראות טוב יותר בעיני הסביבה שלך.

ולסיום הגענו לקרייריסט, שזה בדיוק כמו שזה נשמע לך בשאר ימות השנה, רק שבחורף הוא ייכנס הביתה בשעות של חושך מוחלט ויבקש ממך לגהץ לו את הז’קטים המחויטים בכל ערב. איתו את תתפנקי על TAKE AWAY שונה בכל ערב, ומדי פעם תארחו חברים למנגל טבעוני במרפסת המקורה שלו. הוא ירדים אותך בסיפורים על העסקאות שלו מאותו היום, והסקס איתו יהיה כמו מצגת של 70 שקופיות. הוא מעולה לחורף אם את בחורה שאוהבת לרבוץ לבד מול נטפליקס עד השעה 21:00. רק דבר אחד חשוב לזכור לגביו – אל תשכחי לכבות את הבוילר!

העצה שלי לסיכום היא שאל תחפשו פרטנר לחורף, אלא תחפשו מישהו שיעשה לכן טוב 360 ימים בשנה בלי אינטרסים או דד ליין. ואם עדיין אין אחד כזה, אז תהיו כאלו לעצמכן כי זה לא משנה אם חורף או קיץ עכשיו – נצלו את הימים האלו לשינה מפנקת באלכסון.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר