סושיות מומלצות בחיפה. מאגר תמונות Ingimage
סושיות מומלצות בחיפה. מאגר תמונות Ingimage

סושיות מומלצות בחיפה והסביבה

מחפשים אחר סושיות מומלצות בחיפה והסביבה? יצאנו להכיר את המקומות המובילים באזור עם התפריטי החדשים וכל העדכונים בתפריט שאתם חייבים לדעת לפני שתבקרו שם

פורסם בתאריך: 30.12.18 13:43

אוג'ו מסעדת סושי ומטבח אסייתי

מסעדת Ojo, הממוקמת בקומה השלישית בגרנד קניון, נפתחה בתחילת 2018 במקום מסעדת פרנג'ליקו הוותיקה. "לאחר הכרות ארוכה עם המטבח האסייתי, החלטנו להקים דבר חדש בחיפה", מספר המנהל של Ojo אלון מרסיאנו.

"מאז ומתמיד היינו אוהבי מסעדות וטעמים מיוחדים. מגיל קטן הוריי הרגילו אותי לטעום מנות שונות ולפתוח את בלוטות הטעם", מסביר מרסיאנו.

המסעדה החדשה תופסת בהחלט את העין בשל עיצובה הייחודי. הסושי בר ומקומות הישיבה ב-Ojo מוקפים בבמבוק, מה שתורם לאווירה נעימה. "רצינו לצאת מהקונספט של המסעדות האסייתיות הסטנדרטיות ולעצב את המסעדה בסגנון אחר של הכפרים האסייתים", מסביר מרסיאנו.  אם אתם רוצים לראות כיצד מגלגלים את הסושי, בישיבה הבר של אוג'ו ותוכלו לראות את כל התהליך בעצמכם.

על תפריט הסושי אחראי הסושי שף איתי ענבר שהתמחה אצל השפים המובילים בארץ ועבד בסושיות בחו"ל.

אוג'ו. צילום: רמי שלוש

אוג'ו. צילום: רמי שלוש

על תפריט הסושי עמלו הבעלים כחודש לפחות שבו עלו נסיונות שונים והתקבלו תגובות מהטועמים. "בדקנו לפי תגובות של אנשים מסביב מה הם יותר אוהבים ואז ניסינו ושיפרנו עוד ובחרנו ברולים המוצלחים", מספר אלון. "הסושי שהגיע מיפן הוא הרבה יותר בסיסי ומתמקד בטהרת חומרי הגלם, מאוד מינימלי ופשוט. עם כניסתו למערב הוא הוטעם לחך המערבי ועבר המון שינויים שהתאימו לקהל יותר. כך גם המטוגנים, הספייזי מיונז או הרולים המויחדים שלנו שיש בהם הרבה תוספות, כמו לדוגמא זוקיני, אפרסמון או סלק".

התוצאה שהתקבלה מניסוי ותעיה הוא תפריט סושי מרשים. כל המרכיבים של הסושי טריים מדי יום ואת כל הרטבים מכינים במקום. רוטב הטריאקי והספייסי מיונז נעשה לפי מתכון מיוחד וסודי וכך גם החומץ שאיתו מכינים את האורז.

בין הרולים המיוחדים מוצע ה"טסומי רול", הכולל סלמון טרי עם טוביקו, אבוקדו וספייסי מיונז, עטוף בזוקיני צרוב. עוד רול מיוחד הוא "קורו רול", המורכב מטרטר טונה ספייסי, אספרגוס ואבוקדו במעטפת דייקון עם צ'יפס סגול.

רול מיוחד נוסף הוא "אורוסאי רול" המורכב משרימפס בטמפורה, ספייסי מיונז, בטטה סגולה, טוביקו שחור ונבטי אפונה, עטוף בעירית קצוצה.

כדאי לכם לטעום גם את הרול המיוחד שהוא "הרול הסגול", המורכב מדג לבן טרי המשתנה מדי יום לפי הדגה של אותו יום, אבוקדו, עירית, טמאגו (חביתה יפנית), צ'יפס סגול וספייסי מיונז. כל הטוב הזה עטוף בדפי סלק.

כמו כן, ניתן לבחור ברולים הוסומאקי רגילים או מטוגנים עם אצה בחוץ או אינסייד אאוט בהרכבה אישית,  ניגירי, סשימי, גונקאן וסושי סנדוויץ' במגוון סוגים.

בנוסף לסושי, בתפריט תמצאו מטבח אסייתי מגוון: מנות נודלס, אורז, סלטים, מרקים לחמניות באן ועוד.

דרך שמחה גולן 54, גרנד קניון (קומה 3), חיפה, טלפון: 04-832-2240. ימים א'-ה' 12:00-22:00, יום ו' 11:30-15:00, מוצאי שבת 20:00-23:00

ב-Ojo  פועל שירות Take away

לא כשר

קישור לאינסטגרם

קישור לאתר

סושי באוג'ו. צילום: רמי שלוש


מסעדת ג'ירף נודל בר

מסעדת ג'ירף, השוכנת בכרמל, נוסדה ב-2003. אחות למסעדות ג'ירף מתל אביב (אבן גבירול), הרצליה, רמת החיל ועוד.

הרעיון היה להציע לחיפאים גרסה משלהם למסעדות ג'ירף מהמרכז, כזו שהתבססה על הנודל בר ברחוב הסואן. המסעדה נפתחה במרכז הכרמל, נעשו ההתאמות הנדרשות והחיפאים התמכרו די מהר לחריפה ולגיוזה, לקיסרית ולמאלזית. במסעדה, אשר מציעה תפריט עשיר ומגוון של מנות בהשראה אסייתית, קינוחים אירופאים ואספרסו בר, נהייתה מקום בילוי אורבאני ומודרני, כזה שיכול היה בקלות לקסום ללקוחות בניו-יורק, ברלין, סידני או שנחאי.

המסעדות בנויות על שימוש בחומרים והשראה מהמזרח, אבל אין שום מחויבות למסורות האסיאתיות השונות. אין בעיה להגיש פאד-תאי תאילנדי לצד סושי יפני ואגרול סיני;
וכך למעשה, מסעדות ג'ירף מטפחות קטגוריות שונות בתפריט: נודלס, מנות בשריות המוגשות עם תוספת אורז מאודה וסושי.

צי'ראסי סושי. צילום: אמיר המנחם

צי'ראסי סושי. צילום: אמיר המנחם

בסושי ניתן למצוא את המנות הקלאסיות יותר – רולים, קונוסים, וגם מנות עם אינטרפרטציות יותר מעמיקות: סשימי סלמון מגיע כעיגולי סלמון בליווי יוזו וצ'ילי (42 ₪), וגולת הכותרת שלנו בסושי הוא מנת הצ'יראשי: את הצ'יראשי, סושי מפורק, ג'ירף היו הראשונים להביא היישר מיפן. ביפן יש מסעדות שלמות, המבוססות רק על צ'יראשי סושי: כל המרכיבים של סושי, רק במקום מגולגל – בתוך קערה, כשעל כל קערה יש טופינג אחר. המנה מיועדת לכל מי שאוהב את טעמי הסושי, אבל גם רוצה לשבוע ממנו. זו בעצם מנה עיקרית, או מנה ראשונה גדולה.

צ'יראשי סלמון (48 ₪): קערה עם אורז סושי יש סשימי סלמון, סלט אבוקדו עם יוזו, מלפפונים, טוביקו, ג'ינג'ר כבוש, שומשום שחור וגזיזי אצות.

הוראות הפעלה: מזלפים על הכל סויה בנדיבות, מוסיפים ווסאבי, מערבבים היטב, ואוכלים בכיף.

ניתן למצוא את הצ'יראשי גם בורסיה טבעונית (39 ₪): קערת אורז סושי עם טופו, בטטה, פטריות שיטאקה מתקתקות, גזר ומלפפון.

לאחרונה נתווספה אחות קטנה לכרמל, ונפתחה מסעדה במתחם BIG קריות, קרית אתא.

לאחרונה נתווספה אחות קטנה לכרמל, ונפתחה מסעדה במתחם BIG קריות, קרית אתא.

שדרות הנשיא 131, חיפה. ימים א'-ש', 24:00-12:00. 04-8104012

הסולל 10, מתחם BIG קריות, קרית אתא. ימים א'-ש' 23:00-12:00. 04-8333610

משלוחים: Giraffe.co.il

סשימי סלמון. צילום: אמיר המנחם

סשימי סלמון. צילום: אמיר המנחם


 

"סייגון סושי" – נוחתים ביפן

כשאנו יוצאים לחופשה בחו"ל, חלק משמעותי בטיול שלנו הוא האוכל המקומי. אנו רוצים לטעום מאכלים ייחודיים, שלא ניתן היה למצוא ברמתם ובאיכותם בארץ. אך מה אם הייתה מסעדה בישראל, שמציעה חוויה קולינרית אותנטית, ונוצרה ע"י שפים שגדלו לתוך התרבות האסיאתית? הכירו את "סייגון סושי"- מסעדה אשר מביאה את המטבח האסיאתי האמיתי לישראל.

מנת ה"פנקו טונה" ב"סייגון סושי". צילום: ולרי קבישצ'ר.

מנת ה"פנקו טונה" ב"סייגון סושי". צילום: ולרי קבישצ'ר.

מיכאל (41)- שף בעל 22 שנות ניסיון במטבח האסיאתי ובעל המסעדה, מספר לנו כיצד הכל התחיל: "גדלתי בקהילה הסינית וחוויתי את התרבות האסיאתית מקרוב. המטבח האסיאתי היה מופלא בעיניי, ולכן החלטתי לעסוק בתחום. אשתי היא שפית שגדלה בווייטנאם וניהלנו יחד מסעדות בחו"ל. לבסוף, החלטנו לפתוח מסעדה בחיפה, שתביא את המטבח האסיאתי המקורי לישראל, על כל גווניו, כאשר היא אחראית על החלק הווייטנאמי בתפריט ואני אחראי על החלק האסיאתי".

תפריט המסעדה מציע מגוון רחב של מאכלים: "בתפריט יש למעלה מ100 מנות, ובקרוב נכנסות אלינו מנות חדשות. אנחנו כל הזמן רוצים לחדש ולהציב רף קולינרי גבוה יותר, על מנת להעניק לסועדים מעטפת רחבה ככל הניתן של המטבח האסיאתי. חשובה לנו מאוד גם הפרזנטציה ואופן ההגשה של המנות, ואנו משקיעים בתצוגה של כל מנה ומנה. נוסף על כך, המחירים שלנו הם שווים לכל כיס, ואפילו זולים מהממוצע".

מוקפץ "בנדה פיקנטי"- בצל לבן, בצל ירוק, תירס גמדי, פטריות, נבטים, גזר, כוסברה, בוטנים מטוגנים ולימון. צילום: ולרי קבישצ'ר.

מוקפץ "בנדה פיקנטי"- בצל לבן, בצל ירוק, תירס גמדי, פטריות, נבטים, גזר, כוסברה, בוטנים מטוגנים ולימון. צילום: ולרי קבישצ'ר.

השפים במסעדה משתמשים בחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר: "המוצרים מיובאים אלינו מהספקים הבינלאומיים האיכותיים ביותר בתחום המטבח האסיאתי. חלקם אף משווקים אלינו מוצרים בבלעדיות, לדוגמא: סאקי, בירת 'סייגון' הייחודית למקום ועוד".

בין המנות בתפריט תוכלו למצוא:

  • מנות ראשונות, כגון: מרקים, סלטים, אגרול, חמוצים יפניים ועוד.
  • מנות עיקריות, לדוגמא: מוקפצים, אורז מטוגן, מנה צמחונית וכדו'.
  • סוגי סושי מגוונים: הוסומאקי (רול צר במילוי אחיד), מאקי רול, כריכי סושי, אורודורו מאקי (אינסייד אאוט), סלין (דפי אורז וחסה מגולגלים), קונוס, ניגירי, סשימי וקומבינציות למיניהם.

"המטרה המרכזית שלנו הייתה להביא את המטבח האסיאתי האותנטי לארץ, ואכן הצלחנו לעשות זאת. אנו מזמינים את כולם למסע קולינרי יוצא דופן בתרבות האסיאתית, שישאיר לכם טעם לעוד".

רול "ספייסי טונה"- עטוף בשבבי טמפורה ורוטב טריאקי ומכיל טונה אדומה, איולי צ'ילי, מלפפון ובצל ירוק. צילום: ולרי קבישצ'ר.

רול "ספייסי טונה"- עטוף בשבבי טמפורה ורוטב טריאקי ומכיל טונה אדומה, איולי צ'ילי, מלפפון ובצל ירוק. צילום: ולרי קבישצ'ר.

"סייגון סושי"

כתובת: רחוב הבנקים 5, חיפה

טלפון: 050-788-8899

שעות פעילות: ימים ב'-שבת- 11:00-23:00, יום א'- סגור

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמוליק הקיפוד

    מסעדת אוג׳ו הצגה, נהניתי מספר רב של פעמים מן המנות ורמת האוכל, כל זאת למרות מיקומו בקניון. 10/10 מומלץ מאוד תבואו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר