מלונות מומלצים בצפון. תמונה ממאגר תמונות ingimage
מלונות מומלצים בצפון. תמונה ממאגר תמונות ingimage

מלונות מומלצים בצפון: החופשות שאסור לכם לפספס

כבר לא צריך לשלם על חופשה יקרה בחו"ל כדי ליהנות מחורף אמיתי. הכנו עבורכם רשימה של מלונות מפנקים בצפון הארץ שיהפכו את החופשה החורפית שלכם לבלתי נשכחת. כבר ארזתם מזוודות?

פורסם בתאריך: 30.12.18 06:46

מלון פסטורל בכפר בלום: חופשה של רומנטיקה ותרבות

כנראה שכבר הייתם בחופשות במלונות ברחבי הארץ, אבל מלון פסטורל בכפר בלום מספק חוויה שלא רואים בכל יום. כבר שנים שמלון פסטורל מהווה מוקד משיכה לאוהבי המוסיקה והרוח מכל קצוות הארץ והיה הראשון להגיש לקהל הישראלי חופשה המשולבת בתוכן תרבותי. מלבד החופשה שכולנו מכירים (מיטה חלומית, חדר רחב ידיים, נוף ירוק, ארוחות משובחות, שירות מושקע וספא מפנק), מלון פסטורל מזמין את אורחיו ליהנות ממגוון תכני תרבות מעשירים לרבות קונצרטים, הרצאות, הצגות, מופעים, כיתות אומן ושיח קהל.

תכנית התרבות אותה הוא מגיש זה העונה ה-17 ברציפות, מיועדת לזוגות המבקשים לחוות בילוי אינטימי-תרבותי בקרבת האטרקציות והנופים המהפנטים של הגליל העליון. המלון שוכן על גדות נהר הירדן אל מול הרי הגולן והגליל הירוק, במקום שקט ופסטורלי שיגרום לכם להתנתק מהכל ולא לרצות לחזור. בסביבת המלון תוכלו למצוא יקבים, נקודות חן מקומיות, נופים עוצרי נשימה , טבע רחב ידיים ואוויר הרים צלול כיין. כן, ממש כמו בשיר.

כל מבנה במלון מוקדש לתחום תרבותי משלו: זמר עברי, תיאטרון, ספרות, אגדות ילדים, אופרה, זמרות אופרה, ג'ז ובלוז, שחקני ובמאי קולנוע, מנצחי תזמורות, סופרים ופסלים. וגם החדרים מוקדשים לאישיות, להקה, אופרה או אגדה שגם הם מעניקים ערך ייחודי שלא רואים בכל מקום.

פסטורל דלוקס. צילום: סטודיו גולן

פסטורל דלוקס. צילום: סטודיו גולן

חווית גוף-נפש מושלמת

בואו נודה על האמת, כאשר אנחנו מגיעים לחופשה זוגית, יש רגעים שנעדיף שלא לצאת מהמלון בכלל. הקונספט המוצע במלון פסטורל יגשים לכם את החלום הרומנטי ויאפשר שלא להתאמץ כלל אלא רק להגיע וליהנות מחופשה שיש בה הכל. סופי השבוע כוללים מופעים, ארוחות כיד המלך על בסיס פנסיון מלא, קוקטיילים צבעוניים, טיולים מודרכים והרצאות מגוונות.

בין לבין תוכלו להביט מבעד לחלון מרפסת החדר הטוסקני אל נוף גלילי עוצר נשימה ולמלא מצברים במגוון טיפולי גוף- נפש בספא הייחודי של המלון. לרשותכם ספא הכולל מתקני סאונה, חמאם טורקי, דלי מתהפך, אמבט רפלקסולוגיה לכפות הרגליים, מערת זרמים, חדר מנוחה והתרגעות, חדר כושר מאובזר, פינת חליטות תה, פירות טריים ועוד פינוקים רבים ומפתיעים.

חגיגה קולינרית

לא ניתן להישאר אדישים אל מול השפע האדיר. עשרות מנות צבעוניות שובות את העין כבר בכניסה למסעדת המלון, ומחלצת קולות השתאות גם ממי שמורגלים בקולינריה עילית. התפריט המגוון ומעורר התיאבון מבית היוצר של השף המוכשר אוהד איבגי לא מפסיק להפתיע את אורחי המלון. חומרי הגלם המשובחים המבוססים על תוצרת גלילית טרייה ועשרות המנות המוגשות בצלחות קטנות, לצד מזנונים עשירים ועמוסי כל טוב, הופכים את הארוחה למארג שכולו תאווה לחיך ולעין. על הקינוחים המתוקים שאף אחד לא מוותר עליהם, מנצחת הקונדיטורית נטלי קריידן. חשוב לציין ולהדגיש כי כל הקינוחים נעשים במטבח המלון.

סופי שבוע מוזיקליים

תכנית התרבות לזוגות כוללות שני לילות על בסיס פנסיון מלא, שתחילתה בקבלת פנים חגיגית והמשכה בתוכנית תרבות הנפרשת על פני שלושה ימים. כל חבילה כוללת טיול מודרך באוטובוסים כאשר בארוחות הערב מוגש יין חופשי ובימי שישי מחולק עיתון לחדר. בחודשי החורף הקרובים תוכלו ליהנות מסופי שבוע מוזיקליים שאין צל של ספק שישאירו לכם טעם של עוד.

תוכלו לשריין מקום באחד מהאירועים המתקיימים בחורף הקרוב ממש כאן >>>

ינואר

"הגשר בין המילים למנגינה", סופ"ש – תאריכים: 10-12/01
"חלום אמריקאי", אמצ"ש , תאריכים:13-15/01, 27-29/01
"פסטורליה במילים-קרן אלעזרי", אמצ"ש- תאריכים:23-24/01

פברואר/מרץ

חלום אמריקאי – אמצ"ש. תאריכים: 02-04/02
שביל ישראל – סופ"ש. תאריכים: 07-09/02
אומרים שהיה פה שמח – אמצ"ש. תאריכים: 12-14/02
אהבה זה כל הסיפור (בשיתוף סולני האופרה הישראלית) – תאריכים: 21-23/02
פסטורליה במילים- ד"ר אביגדור פלדמן – תאריכים: 27-28/02
פסטיבל אביב- סופ"ש. תאריכים: 28-30/3

מלבד לתכנית הזוגית, המלון מציע שלל תכנים למשפחות במהלך כל השנה בסמוך לכל האטרקציות המרכזיות של הגליל העליון.

טלפון: 04-6836611
קישור לאתר

פסטורל כפר בלום אולם אופרה החדש צילום גלמ

פסטורל כפר בלום אולם אופרה החדש צילום גלמ


מלון גולדן קראון בחיפה: חופשה בניחוח בינלאומי

מלון גולדן קראון חיפה, מרשת מלונות גולדן קראון אשר החלה את פעילותה בישראל לפני כ-12 שנים, הינו המלון הצעיר והחדשני ביותר במשפחת המלונות של הרשת. המלון, המכיל 90 חדרי אירוח, הוא הגדול ביותר שנפתח במושבה הגרמנית שבחיפה – מרכז ההוויה והבילויים החדש של העיר.
חדרי המלון מרווחים ומעוצבים באופן ייחודי בעזרת טכניקות עכשוויות לפי תיכנונו של האדריכל הידוע מיכאל אזולאי. דגש מיוחד הושם על נוחיות האורחים במלון ולשם כך נבחרו מיטות עם מזרנים באיכות הגבוהה ביותר, חדרי אמבטיה מפנקים, טלוויזיה חכמה, ווי-פאי חופשי בכל המלון ועוד המון פינוקים קטנים שנועדו להפוך את חווית השהייה במלון ל"ואוו".

המלון מתאים לאנשי עסקים וזוגות המעוניינים בקצת נופש עם ניחוח של חו"ל. אנשים המגיעים לצורכי עבודה יכולים ליהנות מהשירותים שהמקום מציע: טרקלין עסקים, שירותי מזכירות מלאים, מרפסת מקורה מותאמת לכנסים וכמובן, קירבה וגישה לאזור מרכז הכנסים והמשרדים הגדול של חיפה. כמו כן, ניתן למצוא את תחנת הרכבת במרחק הליכה קצרצר מהמלון. שאיפת המלון הינה ליצור סביבה נוחה – בית, אשר עוזר לאנשי העסקים המגיעים אליו להתפנות למטרותיהם בראש שקט וללא הסחות דעת.

ארוחה מפנקת במלון גולדן קראון. צילום: רמי שלוש

ארוחה מפנקת במלון גולדן קראון. צילום: רמי שלוש

זוגות המחפשים מלון בוטיק בחיפה ישמחו לשמוע כי בנוסף על העיצוב הייחודי והקרבה לכל אזורי הבילוי של העיר התחתית, ניתן למצוא במקום גם מטבח מעולה שמנוהל בידי השף סמיר ראשד, המחזיק בניסיון רב בעולם המסעדות ובדגש על המטבח האיטלקי .כעת חוגגים בחיפה את "חג החגים" וזו ה-תקופה להגיע לבלות במלון גולדן קראון. המלון ממוקם ממש במרכז כל הפעילויות הכי שוות וכדאי שלא לפספס את החגיגה הצבעונית.

גולדן קראון חיפה אשר נחשב לאחד המלונות היוקרתיים והאינטימיים בסביבה, מציע חוויה ביתית ונעימה לכל מי שמחפש מקום לנופש או לכנס עסקים ונושא עימו אמירה של יוקרה.
הקרבה לכל מוקדי הבילוי יוצרת סביבה נוחה בה אפשר ליהנות מהאווירה במקום וגם לצאת ולחקור את האטרקציות השונות שבחוץ. בתי הקפה, מסעדות וגלריות הן רק חלק מהנוף שניתן למצוא בסביבה, מה שהופך את המלון במובן מסוים לבסיס מרכזי ממנו יוצאים לחיפוש אחר הרפתקה חדשה ואליו חוזרים בכל פעם שרוצים קצת מנוחה.

אם אתם מחפשים מלון בוטיק בחיפה שייצור עבורכם סביבה נוחה לפגישות עסקים או לחופשה רומנטית רוויה באטרקציות תוכלו להזמין מקום עוד היום ולהבטיח לעצמכם חוויה יוצאת דופן.

כתובת: דרך יפו 115 (בניין סיטי סנטר)
טלפון:
04-6000680
קישור לאתר

מלון גולדן קראון. צילום: איתאי סיקולסקי

מלון גולדן קראון. צילום: איתאי סיקולסקי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר