שהירה שלבי (צילום: חגית הורנשטיין)
שהירה שלבי (צילום: חגית הורנשטיין)

התרגיל של מתנגדי מינויה של שלבי לא צלח

לישיבה שלא מן המניין של מועצת עיר, שבה אמורה היתה עינת קליש רותם להודיע על כוונתה למנות את שהירה שלבי לסגנית ראש העיר, קדמה ישיבה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. מתנגדיה של שלבי ניסו להאריך את ישיבת הוועדה כדי למנוע את ההודעה, אך בסביבתה של ראש העיר גילו את התרגיל. בסופו של דבר הצליחה קליש רותם למסור את הודעתה

פורסם בתאריך: 3.1.19 20:01

היום (חמישי) אחר הצהריים התכנסה מועצת העיר לישיבה שלא מן המניין שבה אמורה היתה ראש העיר עינת קליש רותם להודיע למועצה על כוונתה למנות של שהירה שלבי מסיעת חד"ש לסגנית ראש העיר במחצית השנייה של הקדנציה. לפני ישיבת המועצה התכנסו חבריה, המשמשים גם כחברי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, לישיבה.

 

 

על פי החוק, בחלוף שלוש שעות של ישיבה רשאים חברי מועצה להודיע על הפסקתה, ומתנגדי מינויה של שלבי ניסו למשוך את ישיבת הוועדה המקומית עד לשעה 20:00, ומיד אחר כך לדרוש את פיזורה של הישיבה, וזאת כדי שהודעתה של קליש רותם תידחה לישיבת המועצה הבאה. אלא שבשעה 19:35 הבינו בסביבתה של קליש רותם שמישהו מנסה לעשות להם תרגיל, הודיעו על הפסקת ישיבת הוועדה ועל מעבר לישיבת מועצת העיר.

בסופו של דבר הספיקה ראש העיר להודיע על מינויה של שלבי, ומנעה מעצמה מבוכה נוספת בשרשרת המקרים המביכים שהיא חוותה מאז שהתיישבה על כיסא ראש העיר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מינוי לא מוסרי ולא ראוי

    למנות תומכי חמאס ומפגינים נגדהמדינה ותומכי הסתה נגדה למשרת סגן ראש עיר… בושה ענקית לחיפה
    קליש אכזבה ענקית.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קליש או קלישאה הצליח לך כי את ראש עיר זמנית הצלחת להביך את הבוחרים שלך מגיע להם גרוע מזה עכשיו את יכולה להיות שקטה יש לך ציבור רחב חמס וחיזיבללה בהצלחה

  3. עידו קידר

    מביך שבחרתי. התחלה חובבנית, אווירת נכאים והרגשת בגידה באוויר. כמה שיכנענו אנשים אחרים בצל המנטרה שלך שחיפה היא בראש סדר העדיפויות והפוליטיקה הארצית מדינית מחוץ למשחק – האקט הראשון שלך היה פוליטי. מדיני, מה לילדה שלי שסובלת מאסתמה וחרא של אוויר ולסכסוך הפלסטיני? ומי זה לעזאזל ראג׳ה הזה ? עד שהגעת הוא לא היה קיים.
    התגובה הראשונה שלך היתה הפוכה – לא חיפה בסדר העדיפויות אלא פוליטיקה ארצית. דיברת על מושחתים מושחתים מושחתים ?
    את המושחתת הפוליטית המסוכנת ביותר בימינו. מושחתת מוסרית, האקט הראשון היה מדיני שהמטרה היחידה שלו היא לאגד סביבך את הגרעין הקשה העידרי – הערבים ומרץ שמאלה. חשיבה אינטרסנטית של מושחתים – איך אני לוכדת את הכיסא לעוד קדנציה .
    גם כשניסית לעשות משהו מהדברים שהבטחת נכשלת כחובבנית, פתחת באש נגד כל אלו בממשלה שיכלו להציל את חיפה- והכבוד שלך האישי והאגו שלך לא מעניין אותנו.
    חיפה והבוחרים שלך בסדר עדיפות אחרון. נקודה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר