שר האוצר משה כחלון (צילום: עופר וקנין)
שר האוצר משה כחלון (צילום: עופר וקנין)

כחלון נפגש עם פורום מורחב של ארגוני סביבה

במפגש של פורום איכות הסביבה, שבו משתתפת גם היו"ר החדשה של איגוד הערים האזורי שרית גולן שטיינברג, מוצגת לשר האוצר משה כחלון דרישה להכין תוכנית רב מערכתית לניקויו של מפרץ חיפה ממפעלים פטרוכימיים

פורסם בתאריך: 11.1.19 13:06

שר האוצר משה כחלון נפגש כעת (שישי) בפעם הראשונה עם פורום מורחב של ארגוני סביבה, שבו נוכחת גם חברת מועצת העיר ויו"ר איגוד הערים האזורי להגנת הסביבה שרית גולן שטיינברג. ל"כלבו – חיפה והצפון" שאת המפגש יזם ח"כ אכרם חסון, חבר מפלגת כולנו של כחלון ויו"ר ועדת המשנה של ועדת הפנים להגנת הסביבה.

פעילי איכות הסביבה מבקשים מהשר להפגין מנהיגות אקטיבית בהכנת תוכנית רב מערכתית לניקויו של מפרץ חיפה ממפעלים פטרוכימיים. מכיוון שכחלון אחראי גם על מינהל התיכנון הוא אוחז בסמכויות רבות שביכולתן להשפיע על התנהלותם של המפעלים במפרץ.

 

 

חסון: "יש כאן ארגונים ירוקים שאני עובד איתם בשיתוף פעולה, ואני חושב שקולם לא נשמע נכון וברור. כחלון רגיש לכל הבעיות של תושבי המדינה, אבל הוא תושב חיפה ואומרים שעניי עירך קודמים. עד כה לא הזדמן לו לשבת עם כל הארגונים הירוקים, לשמוע אותם ולהבין בדיוק מה קורה – האם אנחנו עושים את הדברים נכון מבחינה תכנונית ומבחינה אסטרטגית. זו הפעם הראשונה שבה אנחנו מקיימים ישיבה מורחבת כזו עם כל הנציגים. לשר יש חזון גדול לחיפה והוא רוצה לקדם אותו. לכן הישיבה הזו היא חשובה מאוד. נשמע את חזונו של השר ואחר כך נחליט ביחד מה לעשות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. כל הכבוד לשרית ולפעילים!

    עדיף ששרית גולן והארגונים הסביבתיים (הרציניים, לא המטורללים) יפעלו בתחום מול הממשלה, ולא קליש שמתנהלת כמו פיל בחנות חרסינה, ורק שדה תעופה יש לה בראש. רוצים עיר נקייה, ופארק קישון גדול וירוק! לא "פארק" מכולות בעשר קומות ומטוסים מעל הראש!

  2. חיפה

    ובנתיים מעברים עוד מפעל כימי לקרית חיים .דור כימיקלים הם יוצרים דבק

  3. מעניין שעכשיו הוא נזכר, לקראת הבחירות

    איפה היה כחלון כל השנים שהיה שר אוצר ושלט בוועדה הארצית?! בינתיים הכל ניהיה יותר גרוע.

  4. סתם תעמולת בחירות ריקה

    כחלון הפקיר את חעפה. כל סמכויות התכנוו הועברו אליו. הוא יכל למנוע את התוכנית להרחבת בתי הזיקוק והצביע בעד. הוא לא עשה דבר לקדם את פארק הקישון.
    לקיים איזו פגישה מתוקשרת עם "פעילי סביבה" (כל אחד יכולצלקרוא לעצמו כזה..) פשוט בדיחה לא רציני.

  5. בושה לעיריה

    כולם פעילי סביבה וכבר עוד שני מפעלי חומרים מסוכנים ומזהמים עוברים למפרץ חיפה-חרפה
    קרעת חיים תשנו את השם זאת קרית חולים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר