קולאז סייל קניון ינואר 2019. צילום- שער הצפון
קולאז סייל קניון ינואר 2019. צילום- שער הצפון

פותחים את 2019 בשער הצפון: מבצעי פתיחת שנה עם פנקס ההטבות הכי שוות

בא לכם שתי כוסות קפה חמות על הבוקר, שואב אבק רובוטי הנמכר בעולם במחיר חד פעמי, כיסא בטיחות לתינוק במחיר מבצע, מבצעי 1+1 על בשמים, הנעלה וביגוד או עד 50% הנחה ברשתות נבחרות? בסייל פתיחת השנה בקניון שער הצפון לא תצטרכו לבחור ותוכלו ליהנות מכל המבצעים האלו – ועוד רבים נוספים

פורסם בתאריך: 21.1.19 22:40

לא הספקתם להשתתף בחגיגת הקניות של הבוקסינג דיי וסיום שנת 2018 בקניון שער הצפון בקריית אתא? אל דאגה, גם שנת 2019 נפתחת עם סייל מיוחד בו משתתפות מבחר חנויות הקניון, כל אחת מהן עם מבצעים מיוחדים במחירים שלא כדאי לפספס כדי שתוכלו להתחיל את השנה כמו שצריך.

באתר הקניון תוכלו למצוא את פנקס ההטבות הדיגיטלי עם המבצעים המיוחדים שמציעות החנויות לחודש ינואר.  בין היתר תוכלו ליהנות  מ-50 ₪ מתנה ברשת באג בקנייה מעל 250 ₪,  50% הנחה על מותגים נבחרים במגה ספורט, שתי כוסות קפה מתנה בהזמנת קינוח בקפה גרג, 2 משקפי ראייה ב-300 ₪ בקרולינה למקה, 2 משקפי שמש ב-149 ₪ באופטיקה הלפרין.

רגע, זה עוד לא נגמר: מה דעתכם על שרשרת פרח מתנה בכל קנייה ברשת GRAS, ערכות פוקר בהנחות של עד 50% בג'נטלמן, מעילים בחמישים אחוזי הנחה בסליו, מגוון שעוני פרארי ב-199 ₪ ברויאלטי, שואב אבק רובוטי של שיאומי ב-1499ש"ח ו-50% הנחה על הספר השני בצומת ספרים.

לכל המבצעים האלו ועוד רבים נוספים היכנסו לפנקס ההטבות הדיגיטלי: https://goo.gl/2yN4Z6

קניון שער הצפון-קרית אתא


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר