חנה הרשקוביץ ומשה מזרחי. הדרה?
חנה הרשקוביץ ומשה מזרחי. הדרה?

בלגן בהסתדרות במרחב חיפה: הסגנית נגד היו"ר

יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי ארגן אירוע לכבוד יום האשה המיועד לחברי ועדי העובדים. סגניתו חנה הרשקוביץ, שלא הוכנסה בסוד העניין, זעמה ונטשה את ישיבת המזכירות ביחד עם חבריה לסיעת העבודה

פורסם בתאריך: 12.2.19 20:08

סערה בהסתדרות במרחב חיפה: אמש (שני) התקיימה ישיבת מזכירות של ההסתדרות בנוכחותם של נציגי הסיעות השונות. בישיבה העלה יו"ר ההסתדרות במרחב משה מזרחי מסיעת עוגנים את נושא האירוע לכבוד יום האשה שמיועד לחברי ועדי העובדים השונים ואשר יתקיים במרכז הקונגרסים בכיכובם של שלומי שבת ורותם אבוהב.

לטענתם של כמה ממשתתפי הישיבה, יו"ר סיעת העבודה בהסתדרות וסגנית יו"ר ההסתדרות במרחב חנה הרשקוביץ התרעמה על כך שהאירוע נסגר ללא ידיעתה, ולאחר שהביעה את דעתה על ההתנהלות בעניין החל דין ודברים קולני בינה לבין מזרחי, שהסתיים בנטישתה את הישיבה. כאות סולידריות ובאקט של מחאה יצאו אחריה כל חברי סיעת העבודה.

 

 

הרשקוביץ, מידרו אותך?

"עד שאני לא מבררת את העניין עד הסוף אין לי תגובה. אני יו"ר סיעת העבודה ולכן אברר את זה עם יו"ר הסיעה הארצית. אעביר לו את הנתונים, ובינתיים אני לא מוסרת שום תגובה. היו חילוקי דעות, וחברי הסיעה שלי קמו והלכו".

מזרחי, העצמה נשית? 

"נעשים דברים כל כך יפים ומכובדים למען נשים ולמען הוועדים ולמען העובדים, ומעולם לא היה אירוע בסדר גודל כזה באזור שלנו. החלטתי להרים אירוע ביחד עם יו"ריות של ועדים במרחב חיפה וגיבשנו את הפרויקט הזה של עוצמה נשית ליום האשה. אני לא מבין למה הרשקוביץ, שהיא אשה ונציגה של מפלגת העבודה שאמורה להיות לטובת העובדים, מוחה על האירוע. אמשיך לעשות אירועים למען ציבור העובדים. כולם תמכו בזה חוץ מאנשי מפלגת העבודה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר