מספרות לכלבים בחיפה. תמונה ממאגר Ingimage

מספרות לכלבים וחתולים בחיפה ששווה להכיר

אין בעל כלבים שלא מכיר את הרגע הזה בו כל הספה מתמלאת בשערות של כלב, או בו הוא נכנס לבית אחרי יום עבודה ארוך ויש ריח שלא ניתן לפספס, ריח שמכריז – הכלב זקוק למקלחת! בשביל זה חשוב שתכירו את המספרות לכלבים בחיפה שיעשו את החיים שלכם ושל הכלב שלכם לקלים יותר

פורסם בתאריך: 21.2.19 16:59

ציפורים בראשאת 'ציפורים בראש' הקימה קטי, הבעלים, מתוך אהבה אמיתית לציפורים. במשך שנים גידלה ציפורים, בהתחלה בביתה, ולאחר שעוד ציפורים הצטרפו והמקום הפך קטן, שכרה חנות קטנה להציג את ציפוריה בגאווה. "בזמן מלחמת לבנון השנייה נאלצתי להיפרד מהציפורים שלי", מספרת קטי. "המצב היה כאן לא פשוט, הרבה מתח, והעדפתי למסור אותן למישהו שיוכל לטפל בהן בדרום הארץ". אך האהבה לבעלי חיים לא נעלמה ולכן החליטה קטי להמיר את העסק לחנות לציוד עבור בעלי חיים ומספרת חיות.

איך התחלת לספר חיות?

"בזמן שגידלתי את הציפורים, לקוחות רבים היו נכנסים לחנות ושואלים אם אני מציעה שירות של תספורות וטיפוח לבעלי חיים. הבנתי שקיים ביקוש אמיתי אז הלכתי ללמוד בבית ספר לטיפוח בעלי חיים בקריות. לצד זה למדתי גם קורס של עוזרי וטרינר במכללת "מגן דוד ירוק" ואז התחלתי לעבוד. בהמשך הוספתי עובדת נוספת שעובדת יחד איתי, שקיבלה את ההכשרה שלה ברוסיה והיום אני מוכרת ומייעצת בחנות והיא מספרת במספרה".

אילו מוצרים את מוכרת בחנות?

"אני למעשה מציעה כל מה שחתולים וכלבים צריכים; מזון, ציוד, חטיפים, תכשירים, מוצרי טיפוח ועוד. אני עוזרת ללקוחות לבחור איזה תכשיר מתאים לאיזה בעל חיים, ממליצה על אוכל מסוים, עוזרת ללקוחות לשנות תזונה לבעל החיים אם אנחנו מגלים פתאום נשירה שיכול לנבוע ממקור תזונתי, אז מנסים אוכל טיפה יותר איכותי, ומשתדלת לענות על השאלות שלהם".

ומה את מציעה במספרה?

"רחצה, תספורות, גם רגילות וגם מותאמות לפי גזע, גזירת ציפורניים, ניקוי אוזניים, ואפילו שירות של צביעת פרווה. זה תחום קצת חדש בארץ, אבל יש לא מעט אנשים שרוצים לצבוע את הפרווה של הכלב או החתול בצבעים משוגעים, בשביל היופי, ואנחנו עושים את זה, בהרבה עדינות, תוך התאמה לבעל החיים".

צילום: קטי זלצן

צילום: קטי זלצן

מגיעים יותר כלבים או חתולים לטיפוח?

"זה בעיקר תלוי בעונה. חתולים מגיעים בעיקר לפני הקיץ. הפרווה מתארכת ולפעמים זה יכול לעשות קשרים וגושים שהבעלים לא יכולים להתמודד איתם לבד ואז צריך לגלח קצת את החתול כדי להקל על הבלאגן בפרווה. כלבים מגיעים לאורך כל השנה, למרות שגם אצל כלבים, הנשירה מתרחשת בעיקר בקיץ, והתספורת עוזרת להם להפחית את הנשירה".

כל כמה זמן את ממליצה לבעלים להביא את החיה לטיפול אצלך?

"זה באמת תלוי בגזע. כלבים שזקוקים ליותר טיפוח, עם פרווה לבנה וחלקה כמו מלטז יכולים להגיע פעם בחודש. זו פרווה שמצריכה טיפול יומיומי, ולפעמים לבעלים קשה או שהכלב לא נותן להם. לפעמים כלבים כאלה מגיעים אליי אפילו בלי תספורת, רק רחצה עם שמפו מיוחד שמיועד לפרווה לבנה, כדי לשמור עליה יפה ומטופחת. חתולים זה סיפור אחר, זה מתחלק לשני סוגים. יש חתולים שאפשר לספר בלי טשטוש, ואז אפשר להביא אותם כמה שרוצים, אבל יש חתולים שפשוט לא ישבו במקום ולא יתנו לספר אותם בלי לטשטש אותם, ואז מבחינתי המקסימום הוא פעמיים בשנה, וגם זה רק כשמדובר בחתול צעיר. חתול מבוגר אני מעדיפה לא לספר אבל לא לטשטש, כי החומר של הטשטוש לא בריא להם, וזה סתם לקחת סיכון".

אם גם אתם רוצים לטפח את הכלב או החתול, או להתייעץ ולשאול שאלות, מוזמנים להגיע!

ציפורים בראש

כתובת: רח' תל אביב 11, קריית אליעזר חיפה

טלפון: 054-7696575

קישור לדף הפייסבוק

צילום: קטי זלצן

צילום: קטי זלצן

צילום: קטי זלצן

צילום: קטי זלצן

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר