תמי ברק. "תמוה שהמפלגה לא מסתכלת על עצמה ועל מחדליה" (צילום: בועז כהן)
תמי ברק. "תמוה שהמפלגה לא מסתכלת על עצמה ועל מחדליה" (צילום: בועז כהן)

יו"ר נעמ"ת תמי ברק סולקה ממפלגת העבודה

חברת מועצת העיר ויו"ר נעמ"ת תמי ברק קיבלה מכתב ממזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני על הפסקת חברותה במפלגה אחרי 35 שנה בגלל תמיכתה במפלגת כחול לבן בבחירות האחרונות

פורסם בתאריך: 10.6.19 08:01

מפלגת העבודה הפסיקה את חברותה של חברת מועצת העיר ויו"ר נעמ"ת במרחב חיפה תמי ברק. במכתב שנשלח לברק מטעם מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני נכתב כי המפלגה מודיעה על הפסקת חברותה של ברק "בשל תמיכתך במפלגה אחרת בבחירות לכנסת ה-21 אשר התקיימו ב-9 באפריל וכמתחייב מסעיף 93 לחוקת המפלגה". אם ברק תבקש לערער על החלטה זו, היא יכולה לעשות זאת תוך 30 יום בפני המוסד לבירור עתירות של העבודה.

כבר שנים רבות נחשבת ברק לאחת מהדמויות המזוהות ביותר עם מפלגת העבודה בחיפה. את הקריירה הפוליטית שלה היא החלה עוד בהיותה סטודנטית, כשנבחרה למועצת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה מטעם תא סלע – תפקיד שסלל לה את מינויה לסגנית יו"ר המשמרת הצעירה של המפלגה. אחרי שמילאה תפקידים שונים בעבודה היא מונתה על ידי ראש הממשלה דאז יצחק רבין למנהלת משרד ראש הממשלה בחיפה והצפון. בשנת 2005 החלה ברק לעבוד בהסתדרות כמנהלת נכסים, ובשנת 2012 היא נבחרה ליו"ר נעמ"ת במרחב – תפקיד שבו היא מכהנת זו הקדנציה השנייה.

לזירה הפוליטית-מוניציפלית נכנסה ברק כשהתמודדה על מקום במועצת העיר בבחירות המקומיות שנערכו באוקטובר אשתקד, ומאז היא משמשת חברת מועצה מטעם סיעת חיפה מתחדשת של דוד עציוני. בזמן שראש הסיעה הכריז על תמיכה במשה כחלון ומפלגת כולנו בבחירות לכנסת, הכריזה ברק על תמיכתה במפלגת כחול לבן וגם שקלה, כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון" בחודש ינואר, לעזוב את מפלגת העבודה.

 

 

ברק: "אני חברת מועצת עיר טרייה, יו"ר נעמת, לשעבר מנהלת משרד ראש הממשלה יצחק רבין ז״ל בחיפה והצפון, חברת הנהלת ההסתדרות הציונית וחברת מפלגת העבודה מעל 35 שנה, כך שעומדים מאחורי עשייה וכוח אלקטורלי רב. בבחירות האחרונות החלטתי לתמוך בכחול לבן כי המדינה חשובה לי יותר מהמפלגה. ללא שום שיחה מוקדמת או ניסיון פיוס קיבלתי מכתב ממזכ"ל המפלגה שמודיע באופן חד צדדי שהוא הפסיק את חברותי במפלגה לאחר 35 שנה לנוכח תמיכתי בכחול לבן. לי אישית זה לא מפריע, אבל תמוה שמפלגה שטוענת שכחול לבן שתו את מצביעיה ואת חבריה לא מסתכלת על עצמה ועל מחדליה בניסיון לשמור על חבריה. מפלגה שנכנסת היום למונית מבחינת מספר חבריה בכנסת מוותרת בקלות ובלי בושה על חבריה כאילו היא ניצחה את הבחירות".

תגובת מפלגת העבודה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המפלגה יורה לעצמה כדור לא ברגל ישר בראש

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נראה לי שברגע שהגברת הצביעה עבור מפלגה אחרת היא למעשה ויתרה על חברותה במפלגה. קצת תמוה בעיני שהיא חושבת אחרת. בייחוד אם הצהירה על תמיכה במפלגה אחרת בראש חוצות. איך בדיוק ניתן להשתייך לשתי מפלגות שונות? זו דמוקרטיה חדשה.

  3. מאיר

    אני שונא מפלגת העבודה קווה שלא יעברו את אחוז החסימה אבל הפעם הם צודקים אין מקום לבוגדים.

  4. שמיל

    תמי ברק מזל טוב עשו לך טובה מפלגת העבודה בעיניים האבודה כבר לא רלוונטית

  5. חנה הרשקוביץ

    מפלגת העהעבודה חיה ונושמת ברוך שפטרנו מבוגדים כמו הג ברק הלא ראויהב

  6. מתי טיקטינסקי

    לא הפסדת דבר. . אין תקנה למפלגת העבודה ממזמן איבדה את הרלוונטיות שלה.בענין של המפלגה שפלטה אותך החוצה ,זו מפלגה של אופורטוניסטים ש״חוצן״השתמש בה כפלטפורמה.אין למפלגה הזו מנהיג ולדעתי הראשים שם אין להם דרך וקשקשנים.

  7. מנדל

    עזבת בית ועכשו רק את מבינה שאת לא שייכת לבית . לא נורא זה בית רפאים חח

  8. תעברי, תשאירי מאחוריך את האבודה

    היחידות שנותרו במפלגת האבודה הכושלת זה המלאכיות של אבי צ'רלי גבאי לזימי וקליש חחח
    מפחגה כושלת שמינתה לשכת ראש עיר כושלת מלאה םעילי עבודה ילדותיים חסרי השכלה מקצועית כמו שובר
    הגיע זמן שתעלמו

  9. בני

    מפלגת העבודה היא לא שוס גדול, בטח לא כיום. אבל גם תמי ברק היא לא מציאה. עסקנית מפאיניקית בינונית ומטה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר