תמונה ממאגר Ingimage
תמונה ממאגר Ingimage

אחת ולתמיד – כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל לתוצאות הראשונות?

רוצים לשפר את מצב הקידום האורגני באתרכם? הכנו לכם את המדריך המלא שכל בעל אתר חייב להכיר

פורסם בתאריך: 13.11.19 15:32

קידום אתרים אורגני מאז ומתמיד הייתה אחת מטכניקות הפרסום המובילות ברשת. לאורך השנים האחרונות קמו חברות קידום רבות שהצטרפו אל החלוצות בתחום שהחלו לפני עשור או יותר, והיום קיים מבחר גדול של חברות קידום אתרים וניתן לבחור מי מהן תקדם את האתר של העסק שלנו, מי לדעתנו תעשה זו בצורה הטובה ביותר והיכן נקבל את התוצאות הטובות ביותר. אבל מה נחשב לתוצאות טובות יותר? כיצד מודדים תוצאות בקידום אורגני? על מה אנו משלמים בכלל? והאם חברת קידום יכולה להבטיח לנו תוצאות תוך זמן מסוים? על כך ועוד נענה במאמר הבא.

מה אנשים מחפשים?

לכל עסק יש הוצאות ובעסקים קטנים עד בינוניים או בעסקים חדשים שזה הרגע הוקמו, נושא התקציב והתזרים החודשי הנו קריטי ועומד בראש סדר העדיפויות של החברה בדרך כלל. הצורך במזומנים מהירים ומרובים ככל האפשר גורם לבעלי העסקים להיות לחוצים מאוד ולעתים גם לקבל החלטות שגויות בנוגע לפרסום האתר. ראשית – חייב להיות תשתית טובה שכן האנשים שאתם מביאים אל האתר שלכם "ינחתו" באתר שכיף לגלוש בו, שנעים לעבוד בין העמודים שלו, שאפשר ללמוד היטב אודות החברה והאני מאמין שלה ושהאתר באמת ישכנע את הגולשים תוך זמן קצר שהחברה שלכם היא החברה המתאימה עבורם. אנשים מחפשים אחר ביטחון ותוצאות. הם רוצים שיבטיחו להם תוצאות ושהכסף שלהם לא ילך לפח. האם זה אפשרי בקידום אורגני?

לקביעת פגישה עם מקצועני קידום לחצו על הקישור הבא

תמונה ממאגר Ingimage

תמונה ממאגר Ingimage

האם חברת קידום אתרים יכולה להבטיח תוצאות?

קידום seo אורגני מבוסס על פעולות שחברת הקידום מבצעת, אשר הופכת את האתר לידידותי יותר למנוע החיפוש. חלק מהפעולות נועדות כדי ל"דחוף" את האתר במעלה תוצאות החיפוש אך בצורה מתונה, חוקית וטבעית ככל שניתן וזוהי למעשה האומנות של קידום אתרים. על פי חברות הקידום המובילות בעולם וכן על פי אינספור אנשים המומחים בתחום, ישנם מאות פרמטרים המשפיעים על מנוע החיפוש וכיצד הוא מדרג אתרים בתוצאות האורגניות. רק חלק קטן מאותם פרמטרים באמת נחשפו לציבור על ידי גוגל מה שמשאיר את התחום להיות בין התחרותיים והמעניינים בעולם. אחת לכמה זמן גוגל מבצעים שינויים באלגוריתם אשר קובע את ציוני האתרים ואת הדירוג למעשה, והשינויים הללו לא פעם הוכחו לאורך ההיסטוריה כשינויים שיכולים להפוך עולמות עבור עסקים מסוימים. עסקים של מיליונים נפלו בדירוגים ואיבדו נתח שוק יקר וזאת מכיוון שחברת הקידום לא ביצעה שינויים בזמן באתריהם ועל כן האתרים ספגו חבטה וכך גם אותה בתי עסקים ואותן חברות קידום כמובן. חברת הקידום איננה מחליטה מה ילך יום עם גוגל ואילו שינויים יבוצעו במנוע החיפוש ועל כן לא יכולה להתחייב לתוצאות.

רוצים לשפר את מצב הקידום האורגני באתרכם? לחצו כאן

ואם חברת קידום כן מבטיחה לי תוצאות?

ישנן שתי אפשרויות שבה חברת קידום יכולה להבטיח לכם תוצאות: האפשרות הראשונה היא שהם גובים תשלום עבור תוצאות בלבד. כלומר חברה שתקדם את האתר שלכם וכאשר יגיעו התוצאות אתם תתחילו לשלם את התשלום החודשי עבור השירות, כאשר יהיה הסכם חתום עם החברה עם התחייבות לתקופה מסוימת. האפשרות השנייה היא שחברת הקידום מנסה להרוויח אתכם כלקוחות שלה ומוכנה להבטיח לכם תוצאות על אף שאיננה יכולה לעשות זאת ולא אכפת לה מה יהיה בעתיד או אם תתבעו אותה.

כיצד ניתן להעריך כמה זמן יקודם אתר בגוגל?

חברת קידום מנוסה ומקצועית כן צריכה לתאם ציפיות עם לקוחותיה, גדולים וקטנים כאחד, ולכן צריכה להסביר ללקוח שאיננה יכולה להבטיח תוצאות. מה שהיא כן יכולה לעשות זה להעריך את זמן ההגעה למקומות הראשונים לביטויי מפתח מסוימים על פי ניסיונה, על פי גובה התחרות שיש לאותם ביטויים ועל פי חקר המתחרים של העסק על אותם ביטויים.

כתבה זו פורסמה בשיתוף פעולה עם פורטל מומחים.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר