האם הסבים והסבתות ישלמו מזונות? תמונה ממאגר Ingimage
האם הסבים והסבתות ילמו מזונות? תמונה ממאגר Ingimage

חיתולים למבוגרים בחיפה: הכירו את דנ-אל פתרונות ספיגה

כשמדובר בחיתולים למבוגרים הנטייה היא לא לדבר על הנושא, אך בשביל אותן פעמים בהן המידע המדויק לבחירת המוצרים המתאימים יוכל לשפר פלאים את איכות החיים של היקרים לכם, כדאי שתכירו את חברת דנ-אל מחיפה המתמחה בתחום

פורסם בתאריך: 21.11.19 16:51

לא משנה איך נסתכל על זה, תחום הסיעוד בכלל ומוצרי הספיגה לגיל הזהב בפרט הוא עניין רגיש. כשבני המשפחה מגיעים לשלב בו הם צריכים לדאוג להוריהם ברמת התפקוד היומיומי, מתחילות לעלות שאלות כמו "מה יהיה להם הכי טוב?", "איך הם ירגישו הכי בנוח?" וברגעים האלו הדבר החשוב ביותר הוא לדעת עם מי להתייעץ כדי להבטיח נוחות מקסימלית למשתמשים במוצר.

דנ-אל שיווק והפצת ציוד סיעודי ומוצרי ספיגה לגיל הזהב, הוקמה בשנת 2005 במטרה לשפר את איכות החיים של הגיל השלישי. החברה מוכרת חיתולים למבוגרים, מוצרי ספיגה וציוד סיעודי לבתי מרקחת ולקוחות פרטיים. "במהלך שנת העבודה הראשונה הבנו את הצורך הגדול יותר מול הלקוחות הפרטיים מאחר ותחום מוצרי הספיגה הינו תחום שאין עליו מיידע זמין ונגיש לצרכנים", מציין דורון בנאבו, הבעלים. "חרטנו על דגלנו כי אנו נהיה המקום שנותן את הייעוץ והנגשת המידע בתחום זה, בין אם הפנייה היא לטובת צריכה אישית ובין אם עבור בן משפחה".

במהלך שנותיו הרבות בתחום, למד בנאבו כי רוב האנשים נרתעים מהתעסקות בתחום מוצרי הספיגה: "כמעט כל אדם מכיר מישהו שצורך מוצרי ספיגה ולא בהכרח בגלל סיבה סיעודית. ישנם גם הרבה נשים וגברים בגילאים שונים הסובלים מבריחת שתן ברמות שונות ושמחים כי יש מענה לבעיה. בזכות המוצרים שלנו, איכות חיים גבוהה מתאפשרת גם למי שמתמודד עם בעיות אלו, ומשפר את חיי היום יום שלהם בשגרה מוחלטת".

לאחרונה השיקה דנ-אל אתר הזמנות חדש בשיתוף IDARO  פתרונות דיגיטליים, באתר תמצאו מערך הזמנות הכולל למעלה מ80 מוצרים, את כל המוצרים ניתן להזמין ולקבל עם שליח עד הבית תוך 3 ימי עסקים. בנוסף, בהזמנה מעל 325 ₪ תוכלו לקבל משלוח עד הבית בחינם. ניתן למצוא באתר גם מאמרים, עצות ומדריכים לטיפול בבריחת שתן. תהליך הסליקה באתר עומד בכל תקני האבטחה הנדרשים.

מערך הזמנות הכולל למעלה מ80 מוצרים קרדיט: IDARO פתרונות דיגיטלים

מערך הזמנות הכולל למעלה מ80 מוצרים קרדיט: IDARO פתרונות דיגיטלים

כיצד מסייעת שיחת הייעוץ בחברתכם?
"שיחת הייעוץ היא המקום וההזדמנות לקבל מענה לשאלות שבדרך כלל אנשים ימנעו לשאול. השיחה מתקיימת באווירה נעימה ונוחה ומעלה נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון בעת המחשבה על מוצרי ספיגה.

"בדרך כלל הפניה אלינו נעשית אחרי שהבשורה נפלה כרעם ביום בהיר, ואחד מבני המשפחה נשלח לקנות חיתולים ואין לו מושג מאיפה להתחיל ומה לקנות, מה הגודל המתאים, מהי רמת ספיגה ועוד. בנוסף, קיימים גם מוצרים משלימים ובלי ייעוץ מסודר ויסודי, קל מאוד ללכת לאיבוד ולרכוש מוצרים מיותרים".

אילו מוצרים נכללים בתחום?
"תחום מוצרי הספיגה מכיל בתוכו המון מוצרים, מפדים בכל הגדלים עד לתחתוני ספיגה ברמות שונות. החומרים מהם מיוצרים מוצרי הספיגה השונים מאוד מתקדמים ובעלי התאמה נכונה למצב. המוצרים גורמים לבעיה הגדולה להצטמצם ותחושת חוסר האונים מתחלפת במהירות בתחושת ביטחון ועצמאות".  הייתי מרחיבה פה על סוגי המוצרים

מה צריך לוודא בעת בחירת המוצרים?
"התאמת החיתול למשתמש היא החשובה ביותר וכוללת פרמטרים שונים: יש לוודא שהגודל מתאים ונוח, יש להתאים את רמת הספיגה הנכונה למצב הבריאותי של המשתמש, וחשוב לצרף לחיתול קרם הגנה המגן על אזור החיתול כדי למנוע תפרחת או בעיות עור אחרות.

האם יש לך דגשים מיוחדים להתנהלות עם המטופל?
"יש לדאוג שהסביבה בה נמצא האדם הסיעודי תהיה תמיד נקיה. חשוב להקפיד על מצעים נקיים למיטה, מגבונים מתאימים, כפפות שיעזרו למטפל להעניק טיפול טוב יותר ומוצרים משלימים רבים  שאנו יודעים להציע לפי המצב המתואר בשיחת הייעוץ.

"ברוב המקרים עולה גם הצורך בעזרים סיעודיים כמו מעקה למיטה, התאמת מזרון, כרית מרפדת לכיסא גלגלים, מקל הליכה מתאים ופרטים נוספים הנראים לעיתים קטנים אך עשויים לשפר את החוויה כולה".

כיום, בניגוד לעשורים קודמים בהם הנושא היה עמום והמענה היה מוגבל, ניתן לקבל מענה רחב בנושא. אצל דנ-אל תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי, אישי ורגיש. המוצרים יסופקו בצירוף הוראות שימוש ותחזוקה מפורטות ויסודיות.

 

פרטי התקשרות:

שירות לקוחות – 077-2085240

מעבר לאתר דנ-אל פתרונות ספיגה

עמוד הפייסבוק של דנ-אל שיווק והפצה

דנ-אל חיתולים ומוצרי ספיגה למבוגרים. עיצוב: גלית כהן ויטוס

דנ-אל חיתולים ומוצרי ספיגה למבוגרים. עיצוב: גלית כהן ויטוס


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר