הגן ברמות רמז
הגן ברמות רמז

בעיות אבטחה והזנחה חמורות בגן ילדים ברמות רמז

הורים מתלוננים על סכנה שנשקפת לילדיהם בגן טרום טרום חובה ברמות רמז. "אין בגן אינטרקום וגם לא כפתור אזעקה", אומרים ההורים, שקובלים גם על הזנחה חמורה ועל בעיות היגיינה ותחזוקה ירודה. לטענתם, פניותיהם לעיריית חיפה נענו עד כה רק בהבטחות

פורסם בתאריך: 26.11.19 08:00

הורים לילדים בגן טרום טרום חובה בשכונת רמות רמז בחיפה מתלוננים על כך שילדיהם מצויים בסיכון בגלל ליקויי אבטחה ותחזוקה חמורים בגן. לדברי ההורים, הם העבירו את פירוט הליקויים לעיריית חיפה אך הדברים לא טופלו עד היום.

אם לאחד מילדי הגן: "מבחינתנו בעיית האבטחה היא דבר חמור מאוד. אין בגן אינטרקום שאפשר לזהות באמצעותו מי רוצה להיכנס לגן, וגם לא כפתור אזעקה למקרה הצורך. אין בגן מקלט, ואם תהיה מתקפת טילים זו הבעיה שלנו. כמו כן, יש בעיית היגיינה חמורה בחדרי השירותים, שהם עד כדי כך מלוכלכים שהילדים לא יכולים לשבת שם. גם המשחקים והצעצועים בגן הם ישנים מאוד, חלקם בלויים וחלקם אפילו חלודים. לפעמים אני מביאה משחקים לגן מהבית. כשמתחילה פעילות הצהרון אין אפשרות לחמם את האוכל ואין מקרר לאחסן אותו, וגם לא מתקן למים".

 

השירותים בגן ברמות רמז

השירותים בגן ברמות רמז

 

 

האם מספרת כי הילדים כלל לא היו אמורים ללמוד במבנה שבו הם נמצאים כעת: "המבנה מורכב משני גנים – האחד בקומה עליונה והשני בקומה התחתונה, שבה היה אמור להיות הגן שלנו. הגן אמור היה להיכלל בשיפוצי הקיץ שהעירייה ביצעה. יומיים לפני פתיחת שנת הלימודים שלחה הגננת הודעה להורים על כך שהעירייה עדיין לא סיימה את השיפוצים, ולכן הגן ייפתח בקומה השנייה. כשהגענו לשם ביום הראשון ללימודים ראינו שהמקום לא ערוך לקליטת הילדים, שיש בו הרבה ליקויים ושעל הקירות תלויים ציורים שציירו הילדים בגן שפעל במקום בשנה שעברה, כך שברור כי לאורך כל הקיץ לא נעשה שם דבר".

דיברתם עם העירייה?

"בוודאי, אנחנו ההורים פנינו לעירייה וקיבלנו הבטחות שהליקויים יתוקנו, אבל מילים לחוד ומעשים לחוד. אמרו לנו שאחרי ראש השנה השיפוץ בגן התחתון יסתיים, אחר כך הבטיחו שאחרי סוכות נעבור, ועכשיו אומרים לנו לחכות עד חנוכה".

תגובת העירייה תתפרסם לכשתתקבל.

 

הזנחה בגן ברמות רמז

הזנחה בגן ברמות רמז

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר