איטום קירות, מרפסות וטיפול בעובש. צילום: ששון
איטום קירות, מרפסות וטיפול בעובש. צילום: ששון

איטום גגות בחיפה: פתרונות איטום שאתם חייבים להכיר

כשמדובר באיטום הבית שלכם, בין אם בעקבות רטיבות, נזילה או בנייה ישנה, חשוב שתהיו מודעים לפתרונות ותכירו את אנשי המקצוע המיומנים שיתנו לכם את המענה המקצועי ביותר. בכתבה הבאה תמצאו את פתרון האיטום שלכם אצל המומחים בתחום

פורסם בתאריך: 28.11.19 11:34

גג-כל איטום

חברת 'גג-כל איטום', מספקת את הפתרונות המתקדמים ביותר לאיטום גגות, קירות, מרפסות מרתפים וחניונים. החברה פועלת למעלה מארבעה עשורים בתחום האיטום ומשלבת פתרונות מבוססים ומוכחים לעמידות בפני נזילות ודליפות לאורך שנים. בנוסף, מיישמת טכניקות וחומרים חדשניים המספקים את האיטום הטוב והאפקטיבי ביותר כנגד חדירת מים.

איטום חלונות, גג רעפים וגג ביניים. צילום: ששון

איטום חלונות, גג רעפים וגג ביניים. צילום: ששון

ככל שענף הבניה המסורתי מתחדש ומתקדם, כך נדרשים פתרונות חדשים ויעילים לאיטום המבנה. בהתאם לאופי ולטכניקת הבניה החדשה, נדרשת הגנה מאסיבית ואפקטיבית על ציוד מכני, צינורות חשמליים, תעלות אוורור ופאנלים סולאריים המשולבים בבניינים החדשים. בחברת 'גג-כל איטום', מתאימים כל פתרון איטום בהתאם למבנה ולצורך, תוך עמידות נחוצה לתנאים הקשים ביותר: גשמים עזים, לחות, מחזורים של עומס, קור, חום, בריכות מים ומעבר מים על גגות, מרפסות, קירות, מקלטים ועוד.

מר ששון, בעלי חברת 'גג-כל איטום', אומר: "צברנו ידע מקיף וניסיון רב ומוכח לאורך 43 שנים של עבודה בתחום. כיום, לצד העבודות השגרתיות, אנו מקבלים גם עבודות מורכבות ומאתגרות ביותר – בעיות איטום קשות שלכאורה אינן ניתנות לפתרון אך אנו מספקים את הפתרון הסופי לבעיות אלו.

"בזכות המומחיות שלנו, וההקפדה להמשיך וללמוד, לבצע השתלמויות בארץ ובעולם בתחום האיטום כל הזמן ולשלב בעבודתנו טכניקות איטום חדשניות וחומרים מתקדמים, אנו משמרים את המוניטין שלנו כחברת האיטום מהטובות באזור הצפון ובכלל.

"אנו נתקלים במקרים רבים של נזילות המטופלות שוב ושוב והבעיה לא נפתרת. במקרים רבים, זה אפילו לא עניין של ביצוע האיטום אלא בגלל שקשה מאוד לאתר את מקור הנזילה. זו הסיבה שהיא חוזרת על עצמה מספר פעמים, ומתוך הניסיון, הוותק והידע, אנו יודעים לאתר את נקודת הנזילה לא משנה כמה היא מורכבת לאיטום, ומקפידים שהעבודה שלנו תספק את הפתרון המלא, היעיל והמקיף לבעיה, כך שהיא לא תחזור".

כל סוגי האיטום. צילום: אלי ששון

איטום חנייה תת קרקעית ואיטום קירות מעובש בקיטור. צילום: ששון

בטון קל לשיפועי גגות
בכדי לנקז את מי הגשם אל המרזבים ולמנוע נזילות ורטיבות בתוך המבנה, על הגג להיות משופע. את השיפוע המיטבי מייצרים באמצעות בט-קל (בטון קל) – תערובת צמנטית מוקצפת במשקל סגולי נמוך, ויעילה ביותר כחומר בידוד מפני חום וקור. בחברת 'גג-כל איטום' יש משאבה מיוחדת לחומר הבט-קל ובעלי מקצוע מיומנים ומנוסים ביציקת שיפועים על גגות.

"עבודות השיפועים הללו נחוצים בעת בניה חדשה וגם בתיקון בניה ישנה בה השיפועים לקויים. אנו מבצעים את העבודה הזו במיומנות ובמקצועיות רבה. כמו כן, ממליצים לנצל את ההזדמנות לפני היציקה ולהניח לוחות קלקר שאף הם יבודדו את המבנה מפני חום וקור", אומר מר ששון.

איטום באמצעות זפת חמה או יריעות ביטומניות
"את האיטום המרכזי אנו מבצעים (אך ורק לאחר שבחנו את מצב הנזילות ומצב הגג) עם חומרים בעלי תו תקן בלבד, כמו יריעות ביטומניות, זפת חמה, חומרים גמישים וחזקים, וכדומה, וכך בזכות החלטה נכונה אנו מקנים עמידות לאיטום לאורך שנים רבות.

"חברת 'גג-כל איטום' מספקת מזה 43 שנה, מגוון של שירותי איטום מתקדמים. צוות החברה כולל עובדים בעלי וותק וניסיון רב, וכן דור המשך של החברה המשפחתית. מר ששון הוא בעל הסמכת אוטם מורשה וידע טכנולוגי רב, הוא וצוותו מתעדכנים באופן תדיר בעולם האיטום, ובכך מספקים  את הפתרון הטוב, העדכני והאיכותי ביותר שקיים בתחום".

גג-כל איטום

כתובת: מפרץ חיפה, יוסף לוי 26

קישור לאתר

טלפון: 052-3239977


אבי תמם עבודות איטום

כעת, כאשר החורף עוד בושש מלהגיע, זהו הזמן לטפל בגג הבית או הבניין שלנו ולהכין אותו כראוי לגשמים שיגיעו. אבי תמם, קבלן איטום מורשה בעל וותק וניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום, מסביר על מקור הבעיה: "מרבית בעיות האיטום נגרמות מהתיישנות החומר בגגות, ליקויי בנייה או בעיות באיטום החלונות. במידה והבעיה לא טופלה – הגשם יחדור לקירות. כתוצאה מכך נראה רטיבות ועובש בקירות הבית או בתקרה".

רוצים להיות בטוחים שיהיה לכם חורף חם ויבש?
מלאכת איטום הגגות היא עבודה למקצוענים בלבד. תמם: "יש להתאים את חומר האיטום לתשתית הקיימת בגג. טעות בבחירת השיטה עלולה להשאיר אתכם עם בעיות איטום. היות והחומר לא מתאים, לא תהיה אחיזה טובה בתשתית ולעיתים רבות נצטרך להסיר את כל השכבות שלו מהגג. מעבר לעוגמת הנפש, עלות הפירוק יכולה להיות יקרה מאד ולכן חשוב לפנות לבעל מקצוע אמין".

הידע והניסיון של חברת 'אבי תמם עבודה איטום' מבטיחים לכם מענה מקצועי ואיכותי. לאחר בדיקה מקיפה בגג ביתכם תקבלו הסבר מקצועי ומעמיק על שיטת האיטום שתתן לכם את הפתרון הטוב ביותר לאורך זמן. "אנחנו מתמחים ומבצעים איטום לכל סוגי המבנים. כבר למעלה מ-38 שנים שאנחנו זוכים להעניק פתרונות לכל בעיות האיטום – איטום חדרים רטובים, איטום מרתפים, חניונים, מקלחות, קירות, הזרקות מיוחדות, טיפול בסדקים, זיפות וסיוד גגות, איטום באמצעות יריעות ביוטומניות ועוד".

איטום מלא ואפקטיבי של הגג שיחזיק מעמד לאורך זמן. צילום: ליאן תמם

איטום מלא ואפקטיבי של הגג שיחזיק מעמד לאורך זמן. צילום: ליאן תמם

כיאה למקצוענים, 'אבי תמם עבודה באיטום' עובדים רק עם חומרי האיטום האיכותיים ביותר בעלי תו תקן תוך התמחות בחומרים על בסיס פוליאורטן ועל בסיס אפוקסי. לרשות הצוות המקצועי של אבי תמם עומד ציוד משוכלל ומתקדם, אשר מבטיח רמת גימור גבוהה מאוד. לכן אין זה פלא שבין לקוחות החברה תוכלו למצוא את החברות הגדולות במשק: תעשייה אווירית, קופת חולים "כללית", מנהרות רכבת ישראל, בתי חולים, קניונים גדולים, מועצות אזוריות, עיריות ומוסדות ציבור.

תחזוקת הגג
המפתח לשמירה על גג אטום לאורך שנים הוא בתחזוקה שוטפת תוך התייחסות זהירה לנזילות בדודי שמש הנמצאים על הגג. "ניקוי מרזבים ימנע בעיות עתידיות וכך נשמר את הקיים", ממליץ תמם. ואכן, השמש הקופחת גורמת לייבוש חומרי האיטום ולהחלשתם. מה שמוביל לשחיקה והפיכת הגג לפגיע יותר לחדירת מי גשם.

אחריות, אמינות, מקצועיות
רק אנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים שעובדים עם מיטב החומרים יכולים להבטיח איטום מלא ואפקטיבי של הגג שיחזיק מעמד לאורך זמן. 'אבי תמם עבודה באיטום' מעניקים ללקוחותיהם שקט נפשי וביטחון עם אחריות מלאה על עבודתם (3-10 שנים בהתאם לשיטה).

'אבי תמם עבודה באיטום' נהנים ממוניטין רב ומאות לקוחות מרוצים. רוצים להיות בטוחים שהבית שלכם מקבל את הטוב ביותר? הזמינו עוד היום בדיקת ייעוץ חינם. אבי תמם יגיע עד לביתכם, ויאתר באופן מדויק ומקצועי את הבעיה. כך תוכלו לקבל חוות דעת אמינה והצעת מחיר מסודרת.

'אבי תמם עבודה באיטום' – פתרונות איטום ממוקדים המבוססים על ידע ועל ניסיון רלוונטי

לפרטים נוספים לחצו כאן

טלפון: 053-7214936

זמינות מלאה | אזורי שירות: גוש דן, אזור חיפה והקריות, אזור השרון

אבי תמם. צילום: ליאן תמם

תמם. מוניטין רב ומאות לקוחות מרוצים. צילום: ליאן תמם


שאדי איטום גגות בחיפה

"הבעיה הכי נפוצה שאני פוגש בה באיטום גגות היא סדקים במבנים ישנים", אומר שאדי, מנהל חברת "שאדי איטום", קבלן מורשה דרך מכון התקנים ובעל נסיון של עשרות שנים בתחום. "בארץ יש הבדלים משמעותיים בין הטמפרטורות ביום ובלילה, הפער הזה מייצר תזוזה של 0.35 וגורם לרטיבות". רוב הבניינים בארץ הם בניינים ישנים, שזקוקים לתחזוקה על בסיס קבוע. איטום הגגות בבניינים וכן בבתים פרטיים, הוא צורך בסיסי על מנת להימנע מנזקים למבנה וחוסר נוחות לדיירים.

רטיבות בתקרה או עובש בקירות הבית הן לא רק בעיות אסתטיות, הן יכולות להוביל גם לבעיות בריאותיות. אך זהו לא הנזק היחיד שמסב גג שאינו אטום. חדירת מים דרך הגגות יכולה לגרום גם לנזקים במערכת החשמל, לקירות הפנימיים והחיצוניים. לאיטום גגות יש חשיבות רבה גם בצמצום תצרוכת אנרגטית והוזלה של עלויות חימום או קירור המבנה. אלו הן חלק מהסיבות המרכזיות שאיטום גגות הוא נושא שאין להזניח, ורצוי מאוד לשכור את המקצועניים ביותר.

שאדי איטום בעל מומחיות בכל סוגי האיטומים, ונותן שירותים בבתים ובניינים פרטיים, מוסדות ממשלתיים, ועוד. יחד איתו עובד צוות מקצועי. הידע שצבר שאדי בתחום, ונסיונו הרב מאפשרים ללקוחותיו לקבל את המענה המדויק לצרכיהם – מהזרקות מיוחדות מחומרים ידידותיים לסביבה, איטום וסיוד גגות ועד איטום באמצעות יריעות ביטומניות או מריחה אקרילית. שילוב של איכות גבוהה של ביצוע העבודה, זמינות גבוהה ושירות אישי ולבבי הם הבסיס להצלחת החברה, וללקוחות רבים שמגיעים בעקבות המלצות.

איטום גגות במקצועיות הגבוהה ביותר. צילום באדיבות שאדי איטום גגות

איטום גגות במקצועיות הגבוהה ביותר. צילום באדיבות שאדי איטום גגות

מה התדירות שיש לאטום את הגגות?

"מדי 15 שנים צריך לעבור על היריעות הביטומניות, אך לכל וועד בית יש דרישות שונות. יש שירצו חומרים אקריליים, אחרים יעדיפו זפת חם. עם זאת, כאשר אני מגיע לגג, ורואה את המצב, אני יודע מיד למה הגג זקוק ומה להציע ללקוח".

מה הטיפ שלך לאדם שרוצה לעשות איטום גגות?

"לשכור אדם מקצועי שעושה את העבודה לפי התקן. לא לחינם הוציאו את התקן. אנשים בוחנים קבלני עבודה דרך הכיס אבל לעיתים כשמנסים לחסוך זה עלול להסתיים ביוקר. חשוב שהעבודה תהיה איכותית ולפי התקן, וכדאי לחפש קבלן בעל ניסיון תיאורטי ומעשי. עבודה לא איכותית, כמו לדוגמא כאשר קבלן לא משתמש בחומרים הנכונים – מניח יריעות SPS בעובי של 4 מ"מ היכן שהיה צריך לשים 5 מ"מ (בשל תנאי מזג האוויר), תגרור פירוק של כל הגג כדי להגיע לתשתית ולעשות מערכת חדשה – מהלך שיעלה הרבה יותר מאשר לשכור אדם מקצועי מלכתחילה שיבצע את העבודה כפי שצריך".

פרטי התקשרות

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפון: 054-4393347

מייל: [email protected]

שאדי איטום גגות בחיפה. צילום באדיבות הלקוח

שאדי איטום גגות בחיפה. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרח ישראלי.

    עד שהקבלנים בישראל לא יפסיקו לבנות גגות שטוחים נמשיך לסבול מחדירת גשם דרך הגגות השטוחים.
    באירופה ובארצות הבית בונים גגות רעפים עם שיפועים כדי לתת למים לרדת לתוך המרזבים.
    בארץ כנראה מעדיפים גגות שטוחים כדי שיהיה עבודה לחברות האיטוםץכלומר יד לוחצת יד.

  2. מוטי

    בפירסום על גגכל איטום אנחנו רואים צילומים של עבודה בגובה שלא לפי כללי הבטיחות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר