עיסויים לנשים בחיפה והקריות: שרה עסור טיפולים הוליסטיים. תמונה ממאגר Ingimage
עיסויים לנשים בחיפה והקריות: שרה עסור טיפולים הוליסטיים. תמונה ממאגר Ingimage

עיסויים לנשים בחיפה והקריות: שרה עסור טיפולים הוליסטיים

סובלת ממיגרנות, כאבי גב, כאבים כרונים, לחץ וחרדות או הפרעת קשב וריכוז? כנראה שהגיע הזמן שתקבלי טיפול מידי הקסם של שרה עסור, שבעזרת עיסויים או תמציות פרחי באך תרגישי "כמו חדשה"

פורסם בתאריך: 24.12.19 11:26

סובלת ממיגרנות, כאבי גב, כאבים כרונים, לחץ וחרדות או הפרעת קשב וריכוז? כנראה שהגיע הזמן שתקבלי טיפול מידי הקסם של שרה עסור, שבעזרת עיסויים או תמציות פרחי באך תרגישי "כמו חדשה"

שרה עסור, בת ה- 38 מקרית אתא, מספרת שתמיד אהבה לפנק אחרים. מדי פעם הייתה מעסה כתחביב את חברותיה או את קרובות המשפחה שלה, והתגובות החמות על ידי הקסם שלה והמגע המרגיע הפכו לדבר שבשגרה. "עם השנים הבנתי שקיבלתי ברכה – יכולת לטפל באנשים, לעזור להם ולשמח אותם", אומרת שרה. "ההחלטה ללכת ללמוד עיסוי וטיפולים הוליסטיים בצורה מקצועית, הייתה פשוט המשך טבעי למה שכבר במילא עשיתי באהבה רבה".

לפני כחמש שנים סיימה שרה את לימודיה ברפואה משלימה במכללת "תלתן" שבתל אביב, ומאז היא עוסקת בתחום ומטפלת אך ורק בנשים בשתי קליניקות – האחת בחיפה והשנייה בקרית אתא.

לדבריה, לטיפולים ההוליסטים לגווניהם וסוגיהם השונים יש יכולת תרפיוטית, לא פעם בדיוק במקומות או במצבים בהם לרפואה הקונבציונאלית אין מענה, או לחילופין במצבים בהם יש צורך בהשלמה של טיפול בדרך שאינה כוללת תרופות.

בין הטיפולים ששרה מציעה לנשים חילוניות ודתיות: עיסוי שבדי, עיסוי הוליסטי המשולב באבנים חמות, כוסות רוח העשויות מסיליקון, עיסוי לימפטי המורכב מעיסוי של הפנים ושחרור לחצים שמשדר לכל הגוף, רפלקסולוגיה וטיפול בתמציות של פרחי באך.

בנוסף, מתמחה שרה בטיפול בנשים הרות ונשים לאחר לידה. "אשה הרה זקוקה לתשומת לב מיוחדת, כזו שתשים אותה במרכז שהרי היא יוצרת חיים ואין דבר נשגב מזה", אומרת שרה. "השינויים שחווה אשה בהיריון משפיעים הן על הגוף והן על הנפש. בטיפול שאני מעניקה האשה זוכה לשחרר לחצים, להקלה בכאבים ומיחושים, הרפייה ולא פחות חשוב מזה היא מקבלת שעה בה שום דבר בעולם "לא בוער", היא מתפנקת ונהנית מרוגע ושלווה".

שרה מבקשת להדגיש שלא כל טיפול מתאים לנשים הרות בגלל מצבן המיוחד. כמו כן יש לבחור את השמן האתרי או הקרם הנכון והמתאים להן. לכן, יש להקפיד לקבל טיפול רק ממי שמודעת להגבלות ויודעת להתאים את הטיפול הנכון לנשים אלה.

בין הנשים שמגיעות לשרה לטיפול יש אשר סובלות ממגרנות, כאבי גב, קושי בהתניידות או בעיות ביציבה, אך גם כאלה שזקוקות לעזרה בהפסקת עישון, גמילה מאלכוהול, התמודדות עם פחדים ובעיות רגשיות או הפרעות קשב וריכוז וגם הרטבת לילה. "אחרי שיחה ואבחון של הבעיה ממנה היא סובלת, ואחרי שאני יודעת מתי התחילו הסימנים הראשונים שלה וכמה זמן היא חווה את הבעיה, אני בוחרת ומתאימה עבורה את שיטת הטיפול היעילה ביותר", מסבירה שרה. "למשל, טיפול באמצעות פרחי באך. מדובר בתמציות שמכינים מכ-40 סוגים שונים שאפשר בעזרתן לסייע בטיפול במגוון בעיות או מצבים כרוניים. אחרות יקבלו עיסוי רקמות עמוק ויש מי שדווקא יתאים לה רפלקסולוגיה או טיפול בכוסות רוח".

בטיפולים משתמשת שרה בין השאר בשמנית אתרים רפואיים, ובחומרים שלכולם יש הכשר של הבד"ץ.

שרה גם מציעה מגוון טיפולים לימי כיף או נופשים שמארגנים לנשים בלבד. היא תגיע למקום האירוע עם כל הציוד הנדרש ותעניק טיפולים במקום. כמו כן, במידה וקבוצת חברות מתארגנת לבילוי משותף, היא ערוכה להגיע לבית הלקוחה המארחת ולטפל בהן. "כל אשה, גם אם אין לה בעיה ממוקדת או כאב כרוני, נתונה הרבה פעמים לטרדות של היום-יום, לחצים שנובעים מעומס בעבודה או מטלות הבית, ומגיע לה להירגע", ממשיכה שרה. "יום כיף לנשים, הוא זמן מצוין להוקיר ולהעריך את האשה על כל מה שהיא עושה באמצעות עיסוי או טיפול באבנים חמות".

בנוסף, ניתן לרכוש משרה שוברי מתנה לאשה אחרי לידה, יום נישואין, יום הולדת, או כל פינוק אחר.

שרה מקבלת לקוחות בשתי קליניקות בהן היא עובדת וזמינה אף לנשים בשעות לא שגרתיות. כך למשל, היא מקבלת לקוחות החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד השעה 21:00, וגם במוצאי שבת, שעה לאחר צאת השבת. "יש לדוגמה לא מעט מורות וגננות שזקוקות לטיפול בגלל עבודתן השוחקת, אך הן מתקשות להגיע לקליניקה בשעות היום בשל עבודתן. לכן אני מקפידה להיות גמישה בשעות הקבלה ולאפשר לכל אשה שזקוקה לטיפול הוליסטי ליהנות ממנו. אין מאושרת ממני כשאשה יוצאת מהקליניקה ואומרת שהיא "מרגישה כמו חדשה". זה שכרי האמיתי – לעזור לאנשים".

שרה עסור

נייד: 054-9391256

קלינקה ברחוב המייסדים 8, קרית אתא

קליניקה ברחוב מוריה 44, מרכז רפואי MediPlace, הכרמל, חיפה

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

עיסויים לנשים בחיפה והקריות: שרה עסור טיפולים הוליסטיים. תמונה ממאגר Ingimage

עיסויים לנשים בחיפה והקריות: שרה עסור טיפולים הוליסטיים. תמונה ממאגר Ingimage


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אילנה

    ענת החוק אינו מאפשר טיפול למגדר אחד !! זהו עבירה על החוק!
    נא להסיר את הכתבה

  2. איילת דץ לקוחה מהכרמל

    אילנה חוק לא חוק ,שרה עסור המוזכרת בכתבה היא בחורה דתיה את תכריחי אותה במי לטפל ובמי לא, מי את בכלל!!!
    אני מכירה אותה מקליניקה שלה בכרמל ויש לה ידיים מזהב היא מטפלת ומשחררת את כל הגוף ומוציאה אותך חדשה, ממליצה לך להתקשר ולנסות את החוויה שהיא מציעה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר